Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Baby, I can feel your Halo » Chapter 1: feels like I've been awakened

Baby, I can feel your Halo

23 aug 2009 - 4:44

488

11

507



Chapter 1: feels like I've been awakened

Met mijn beker koffie en croissantje loop ik over straat opweg naar het uitzendkantoor. Onderweg moet ik toch aan iemand de weg vragen, ja niemand kan het me kwalijknemen ik woon hier nog maar 3 dagen. Was het nu de eerste of tweede straat links? Ik pak de eerste wel, ik zie wel waar ik beland. Goed gegokt! Ik zie het uitgangbord aan de muur al. In gedachten geef ik mezelf een schouderklopje. Ik doe het papiertje en bekertje in de vuilbak, neem mijn klein spiegeltje uit mijn handtas controleer of ik geen restjes rond tussen mijn tanden ziiten hen,nee. Perfect! Ik steek het terug en baan me een weg naar de balie.

De secretaresse kijkt op en kijkt me vragend aan. 'Gutentag, wo kann ich ihnen hilfen?' Ik moet er nog steeds aan wennen één derde van mijn leven heb ik steeds Nederlands moeten praten, dan twee derde Amerikaans en nu Duits, verwarrend allemaal. 'Ich habe ein termin mi Mv. Strope.' Ik zie de secretaresse het melden zoals je in iedere film ziet. Ze legt me de weg uit, die volg ik tot ik bij een kantoor kom met een zilveren plakkaat -Mv. Strope- Ik duw opde bel en krijg een groen brandend ledje bij #binnen#.

'Zet u, u bent Brooke Lenz, neem ik aan?' 'Een zwarte vrouw van een geschatte leeftijd tussen 50-55 jaar komt naar me toe en schud me de hand. 'Ja inderdaad dat ben ik.' 'Ik ben Mv. Strope, degen met wie u gecorrespondeerd heeft? Maar dat wist je waarschijnlijk al.' 'Ja.' 'Zet u.' Ik zet me op de stoel recht tegenover haar. 'Dus we zullen er maar niet omheen draaien, heb je al als au pair gewerkt?' 'Als je bedoeld op mijn neefjes en nichtjes letten ja, als je bedoeld als au pair, nee sorry.' Goed eerlijkheid, dat was een kleine test van me, we hebben je gegevensn studies alles gechekt en je bent clean, je hebt al voor Miss beyonce Knowles als assistente gewerkt, dus je weet alles over privacy. We hebben het managment gecontacteerd en ze hadden geen slecht woord over u te zeggen.' 'Dat hoor ik graag.' 'Ja mag er trots op zijn, ik wou dat ik op zo een jonge leeftijd ook al zoveel bereikt had, maar ik heb een geknipte klus voor u, het is een mengelmoes van de twee beroepen.'
'Oke.' 'U bent er de meest geschikte persoon voor maar dan zou u wel morgenochtend moeten beginnen.' ' Ja, dat maakt niet uit, geen enkel probleem.'

'Wel, hier het contract, lees het even op uw gemak en dan mag u deze documenten meenemen. Zoals in elk contract, alle informatie, alle voorwaarden, privacyverklaring, het loon. OMG wat een bedrag! Ik val net niet van mn stoel. Nu nog enkel de kleine lettertjes lezen...
Ik neem de pen en teken het contract.
Ik steek de documenten in mijn tas, schud de vrouw de hand terwijl ik haar bedank en rep me dan naar het hotel.


Reacties:

1 2 3

Scaramouche
Scaramouche zei op 26 aug 2009 - 2:18:
OOOOOO!
Ik vind Brooke een hele mooie naam. <3
En ik ben abnormaal CURIOUS naar het volgende deeltje. Ö
(Drew beïnvloedt me met Amerika! Me liiiikes!)

En Cola is lekker.

Haha.
Om minder curious te zijn lees ik beter het volgende deeltje en moet ik wellicht stoppen met zever te verkopen die absoluut NERGENS op slaat.
Maar goed, ik ben dan ook een doodnormaal meisje.
Denk ik. x'


Rianne
Rianne zei op 24 aug 2009 - 22:52:
Bij dit verhaal ben ik wél nieuwschierig, Ik wil serieus weten wat er gaat gebeuren.

WHIIIII

Meld je het als er een nieuw stukje is?


Whipple
Whipple zei op 24 aug 2009 - 20:46:
laat je me weten waarneer het volgende deel is? =)
snel verder!
xx


Cuppycake
Cuppycake zei op 24 aug 2009 - 14:41:
oowww!!

Spannend!!!

Ga je snel verder?

weetje wat,,,

WEITER


adelain
adelain zei op 24 aug 2009 - 9:50:
wazaaa weer zown geweldige inkoming! wil nu wel weten wat nader komt!!!

dus liefteren?