Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » three

What do you mean 'Twins'

23 aug 2009 - 10:43

226

0

205



three

blub.. sorry mensen ik heb de titels verkloot ;p maar dat ga ik veranderen .. als dat kan ;p ik heb besloten gewoon nummers te doen ;p X'

tha fucking barbiedude on the phone' blèèr ik in mijn mobiel. 'WAAHH DUDE,, JE RAAD NOOIT WAT IK HEB!' de hele klas kijkt me nu verontwaardigd aan 'Laura de Groot ik eis nu een verklaring' roept Prei door de klas heen, Hij heet Paul Rei dus zijn afkorting is Prei, duidelijk toch, hij heeft trouwens ook een prei kapsel. 'Sorry dudette, moet even prei wat uitleggen.' en vrolijk begin ik tegen prei 'Meneer, ik weet niet of het U duidelijk is maar de bel is gegaan, en ik probeer hioer een belangrijk telefoongesprek te voeren, en ik duld geen luistervinken' en ik keer me weer tot mijn mobiel 'Dudette, wat is er, ik raad inderdaad nooit wat je hebt' zeg ik lachend in mijn mobiel terwijl ik het lokaal uitloop. waarom blijven al die kinders in het lokaal als de bel gegaan is? 'nou kijk, je weet van die actie voor die meet en greet' 'jups wat is daar mee, je gaat me niet zeggen dat je gewonnen hebt toch? ' zeg ik zogenaamd verveeld in de telefoon, het lijkt wel alsof ze het niet merkt want ze gaat vrolijk verder 'JAWEL! IK HEB GEWONNEN' 'OH MY FUCKING BARBIEGOD' roep ik door de hele school heen. dan hang ik op omdat ik haar zie staan, oh jah, by the way, meet my lovely friend Lizz aka dudette.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.