Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 35 the foodfight!

crazy little thing called love CB (gestopt)

23 aug 2009 - 15:48

1093

1

212



35 the foodfight!

Luminor pov
romeo staat te koken en ik sta achter hem met mijn armen om hem heen geslagen. ik druk een klein kusje in zijn nek.
''wat maak je?''
''je staat al de heletijd mee te gluren!''
''ja maar dat betekent niet dat ik weet wat het is!''
''Taco's!''
''lekker.''
''maar ik heb er veel te veel dus ik hoop dat er iemand mee eet.''
''ik ga wel ff vragen.'' ik loop de woonkamer binnen en zie Yu met een onweer gezicht binnen komen.
''wat is er met jou?''
''niks!''
''waar is jason?'' vraagt jaser dan.
''geen idee, boos weg gelopen.''
''en jij laat hem gewoon gaan?!''
''ja! het is jou vriendje!''
''het is ook jou broertje!'' jasper springt op en vliegt de deur uit.
''hij heeft een nieuwe look! en jij bent zeker een vriend van jasoer en jason?''
''uhm, ja klopt... ik ben martin ik woon hier op de 7de verdieping.''
''oke, ik ben luminor. ROMEO FF KOMEN!'' ik hoor wat gegrom en dan komt romeo de keuken uit.
''hey waar is kiro?''
''FUCK!'' roept Yu en rent naar boven.

martin pov.
alle jongens hebben zich aan me voor gesteld. we zitten aan tafel en het is doodstil. ik kijk naar strify die verveeld in zijn eten zit te roeren, dan naar shin die alle groentes eruit zit te halen, dan naar luminor die een figuurtje van zijn eten zit te maken en romeo zit zich er aan te ergeren en jason en jasper kijken Yu met een doodelijke blik aan. alleen kiro heeft nog niks gedaan.
''als iedereen zo blijft doen ga ik in de woonkamer eten!''
''dan ga ik mee!'' roep ik snel en loop met hem mee de woonkamer in.

Yu pov.
waarom moet martin nou weer mee! ik kijk jasper en jason met een doodelijke blik aan. jasper zit wat met zijn eten te klooien en slaat dan op de voorkant van zijn lepel. ik wijk uit naar rechts en kan nog net het stuk eten ontwijken. jason schiet in de lach en jasper kijkt me spottent aan.
''kijken of je dit ook zo grappig vind!'' roep ik en gooi wat eten in zijn gezicht.
''nu is het oorlog!'' roepn ze en we starten een sirieus voedselgevecht.
luminor en romeo springen achter uit en shin en strify vlugten de keuken uit.
luminor en romeo volgen ze. en als heel de tafel leeg is met het voedsel dat er te gooien viel trek ik de voorraad kast open. jason opent de voorraad kast met sauzen en gooit als eerste spagettie saus. dan komt jasper met peper saus en als ik de volgende lading verwacht komt kiro er tussen in.
''kappen nu! jullie lijken wel een stel kleuters.''
''hij begon!'' roep ik en wijs naar jasper.
''kleuter!'' roept hij terug en we schieten alle drie in de lach. kiro staat ons vaag aan te staren en jasper helpt me omhoog van de vloer.
''haha gaat het?'' vraagt hij als ik na drie pogingen recht sta.
''haha, ja het gaat wel, sorry dat ik zo'n eikel ben!''
''geeft niet broertje!'' roept jason dan en we geven elkaar een knuffel.
''ik wordt zometeen jaloers he!'' roept jasper droog.
''dan ga je martin knuffelen.''
''haha wacht eens strify heeft een wit shirt aan toch?''vraagt hij dan en ik en jason krijgen een enorme grijns op ons gezicht. we rennen de woonkamer in en we storten ons op strify.
''NEE!!!! jongens mijn shirt!'' roept hij boos.
''gaan jullie nu douchen?'' vraagt luminor geirriteert.
''maar ik ga eerst! die twee doen er uren over!''
''niet waar! maar ga jij maar eerst als je je daar lekkerder bij voelt!'' roept jason dan.

jason pov.
ik kijk jasper aan die lachend zijn hoofd schud. ik sla mijn armne om hem heen en druk een kus op zijn mond.
''doen ze pijn?''
''nee, niet echt.'' ik druk nu wat langer mijn lippen op zijn mond en voel zijn tong langs mijn lippen strelen, ik open mijn mond en speel wat met zijn tong.
''schamen jullie je er niet voor dat jullie zo in het openbaar staan te zoenen?''
''waarom zouden we?''
''ja kan ons toch niks schelen dat iemand anders het er niet mee eens is!''
''maar waarom niet? hoe reageerde jullie ouders eigenlijk.''
''mijne best positief.''
''mijne wisten het niet, ik heb geen familie meer.''
''en je broers en zussen dan?''
''oh die willen me niet meer kennen sinds mijn ouders dood zijn dus die hoeven het niet te weten.''
''wow, heftig.''
''tja, je leert er mee leven.'' zegt jasper simpel en dan komt yu binnen lopen in zijn pyama broek. jasper trekt me mee naar boven en de rest schiet in de lach. boven gaat hij meteen de badkamer in en laat het bad vol lopen. hij gooit er veel te veel schuim in. dan kleden we ons uit en gaan het bad in. we liggen wat te zoenen en we zepen elkaar in.
''nu krijg ik zin in je.'' ik grijns en trek hem op mijn schoot.

shin pov.
strify loopt met zijn shirt voor zich uit naar de wasmachine en gooit het er in. ik loop achter hem aan en gooi nog wat andere witten kleding stukken erbij.
''ben is stil!'' grijnst hij dan. ik luister en hoor dan gekreun van af de badkamer.
''mijn god!'' roep ik lachend.
''wat is er?'' roept kiro vanuit de woonkamer. ik en strify lopen strijk van het lachen terug naar de woonkamer en proberen uit te leggen waarom we lachen. als we het eindelijkhalf hebben uit gelegt neemt luminor het over die onze taal spreekt. daarna schiet de rest ook in de lach.

jasper pov.
ik en jason stappen uit de badkuip met een grijns.
''waarom moest dat zo hard?'' sist hij.
''had zin in een geintje!''
''dirty boy!'' grijnst hij en hij slaat zijn armen om me heen. ik druk mijn lippen op de zijne en we zoenen even.
''kom we gaan ons aankleden.'' we lopen naar de slaapkamer en we trekken onze pyama's aan. hij trekt me op het bed en zoent me even. ik zoen hem terug en hij streelt over mijn rug.
''your a nastyguy!'' fluister ik in zijn oor. we beginnen wat te stoeien en dan vliegt de deur open.
''jullie kunnen ook geen minuut zonder elkaar he?'' lacht martin.
jason begint te lachen en drukt een kus op mijn wang.
''maar jullie wonen gewoon bij een beroemde band in huis! is dat niet vet gaaf?'' vraagt hij dan.
''hmm valt wel mee...'' zegt jason.
''ze zijn gewoon zo streng!''
''streng? je had toenet nog een voedsel gevecht en als jullie zin hebben kunnen jullie gewoon sex hebben! ik mag niet eens met een meisje mee naar huis!''
''sirieus niet?''
''nee, mijn ouders zijn niet vaak thuis dus daarom heb ik wel al een keer sex gehad maar ik zou nooit met een meisje mee naar huis mogen voor dat mijn ouders haar eerst zouden zien!''
''omg jou ouders zijn gewoon erg!!!'' roep ik vol verbazing.


Reacties:


realchick
realchick zei op 23 aug 2009 - 22:05:
verdeeeer