Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TC] Still waiting for someone that will never take my hand. » He's just so sweet

[TC] Still waiting for someone that will never take my hand.

23 aug 2009 - 13:43

322

2

182



He's just so sweet

Dit deel is wat saai ;D

Na een tijdje is Tom al terug met een grote zak zoute chips in zijn handen. Hij komt naast me zitten en start de film weer. De film begint goed, en ik moet vaak lachen. In het midden van de film begin ik wat moe te worden en zet ik mijn kom chips op tafel. Ik geeuwde en blijkbaar had Tom het gezien. 'Ben je moe?' vraagt hij dan lachend. Ik knik. 'Moet ik de film afzetten?' vraagt hij dan lief. 'Nee hoor, dat hoeft niet. Ik hou me wel wakker' zeg ik dan en probeer me terug te concentreren op de film. 'Oké, maar als je te moe word, moet je het zeggen' zegt Tom dan. Ik glimlach breed en kijk terug naar het tv-scherm. Ergens op het einde van de film wordt ik wel heel moe. Ik kon het niet laten en zette voorzichtig mijn hoofd op Tom zijn schoot. Ik sluit voorzichtig mijn ogen en net voor ik in dromenland beland voel ik Toms hand nog over mijn rug glijden.

Tom pov

Bill heeft net zijn hoofd op mijn schoot gezegd, en eerlijk gezegd vind ik het wel fijn. Ik streel voorzichtig met mijn vingertoppen over zijn rug en niet veel later merk ik aan zijn ademhaling dat hij slaapt. Hij is zo schattig als hij slaapt, best sexy eigenlijk. Wow Tom, kalm! Wat zeg ik nu? Ik kan mijn eigen broer toch niet sexy vinden? Maar eigenlijk vond ik Bill ook altijd mooier dan mezelf, ookal zijn we een eeneiigetweeling. Ik duw voorzichtig Bill zijn hoofd een beetje omhoog en sta voorzichtig op. Ik plaats een kussen onder zijn hoofd en dan zet ik Bill zijn hoofd er weer op. Ondertussen is de film al gedaan en zet ik de DVD-speler uit. Ik haal boven nog een deken en zet het voorzichtig over Bill. Ik ga op mijn tippen de trap op, ik zou Bill namenlijk niet willen wakker maken.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 5 sep 2009 - 23:15:
Verder!
echt gaaf verhaal!


laat me iets weten


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 25 aug 2009 - 16:39:
Cute <33

maar toch lees even de tip die ik gaf

xxx