Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 15!

You Saved Me.

29 okt 2008 - 0:21

854

2

214



Hoofdstuk 15!

"Tom,mag ik je eventjes iets vragen nu ik hier toch ben?"vroeg ik terwijl hij naast me op het bed komt zitten en me een glas gevuld met cola geeft. "Vraag maar"zegt hij en ik neem vlug een slok van mijn glas. "Wel,ik kwam in de gang een paar meiden tegen..."begin ik mijn verhaal en tom kijkt me aan. "En?"vraagt hij. "Ik was nog niet klaar !! dus,ze waren al een tijd raar aan het doen,en nu ik er naartoe ging vroeg ik wat er was,maar toen kwam er eentje aan en zei dat ik uit jouw buurt moest blijven"zei ik en hij keek me ineens met een blik aan dat het hem helemaal intereseerde. "Hoe zag ze er uit?"vroeg hij. "Wel,ze had lang zwart half krullend haar en kat groene ogen"antwoor ik en ik zie hoe tom zijn hand voor zijn hoofd slaag. "Mag ik nu weten waarom ik uit je buurt moet blijven,ben je soms gevaarlijk?"vraag ik en hij begint te lachen. "Wel,het meisje dat je zo juist noemde is jolien"antwoord hij en ik draai een beetje met mijn hoofd als teken dat hij verder moet gaan. "We hadden een relatie, maar omdat ik het heb uit gemaakt en heb gezegd dat het beter is zonder een relatie, omdat het ook niet goed is omdat ik hier deze club run, heb ik het dus uitgemaakt en blijkbaar is ze nu een beetje soort van jaloers op je ofso?" zegt hij en ik knik dat ik het begrijp. "Ga je dan nog om met haar?"vroeg ik maar al snel besef ik dat het een domme vraag was,natuurlijk moet hij met haar om gaan,ze werkt voor hem. "Ja het moet wel, maar overlaatst heeft ze zitten rond vertellen dat we het bed nog is hebben gedeeld,waardoor al haar vriendinnen haar natuurlijk geloven"zegt hij en neemt een slok van zijn glas. Ik knik begrijpelijk. "Dus het is het beste dat je gewoon zo min mogelijk in hun buurt komt"zegt tom en ik knik. "Dus je bent niet gevaarlijk?"zeg ik en moet een lach inhouden dat niet echt lukt. Wanneer tom begint te lachen doe ik vrolijk mee. "Maar waarom kwam je echt naar hier?"vroeg hij ineens en keek me direkt dood serieus aan. "Wel,ik had niets te doen,en ik verveelde mij,dus ik dacht..dat jij wel tijd zouw hebben?"vroeg ik en ik voel me een beetje blozen. "Wel eigenlijk was ik juist van plan om een paar meiden van de striptent in de straat hier over te gaan overkopen"zegt tom dood serieus waardoor ik hem met grote ogen aan keek. "Doe je aan,aan..die hoerenhandel,als ik het zo moet zeggen"vraag ik aan hem terwijl ik hem met grote ogen aan kijk. "Tuurllijk dat,vanwaar dacht je anders dat het hier zo goed te doen had?"zegt hij en ik trek een vies gezicht. "Weetje dat ik het echt vies vind"zeg ik maar tom begint te lachen. "Wat?Dat is niet grappig,ik ben serieus bezig!"zeg ik terwijl ik hem een duwtje geef. "Tuurlijk doe ik dat niet,wat denk je wel? Ik was niets van plan voor vandaag"zegt hij en ik kijk hem flauw aan. "Wel,heb je een ideetje ofso?"vraag ik nu zelf al lachend. "Wil je een ijsje?"vraagt hij en ijverig knik ik ja. "Kom,dan zijn we weg"zegt hij en trekt me aan me'n hand recht van bed. Ik drink snel me'n glas cola nog leeg en volg hem dan de deur van zijn slaapkamer uit. We zijn juist buiten of we lopen jolien tegen het lijf met haar leger. Ik zie hoe jolien bitcherig naar me kijkt en dan tom een stukje van me weg trekt en iets in zijn oor fluisterd. Een lichte grijns zie ik op zijn gezicht komen dat hij wilt verbergen ook al lukt het niet goed. Een knipoog geeft jolien nog naar hem en naar mij geeft ze een gemene glimlach en vertrekt dan met haar leger van meiden de gang uit. "Ze vroeg gewoon opslag"zegt tom en ik knik en volg hem naar buiten. Moet ik hem echt geloven? Zo iets maak je me niet wijs. En mij kun je ook niet wijs maken dat een baas van een striptent die elk meisje kan krijgen dat hij wilt niet met zijn...hoeren,om het zo te zeggen zelf in bed zouw duiken. Maar wat heb ik hier op te zeggen? Als ik er iets over zouw zeggen,of misschien zelfs nog zouw vragen klinkt het misschien jaloers. En misschien heb ik tom ook anders ingeschat dan dat ik dacht hoe hij eerst was. "Euhm,Anouschka?"vraagt tom en wuift met zijn hand voor mijn ogen. "Tom,ik heb ineens niet zo veel zin meer in een ijsje,ik ga gewoon eventjes naar me'n kamer!Ik zie je deze avond wel!"zeg ik terwijl ik naar binnen loop snel de trap op. Had ik gevoelens voor tom? Was het daarom waarom er ineens een pijnlijke steek door me'n hart ging wanneer hij zo dicht bij jolien stond? Was het daarom waarom ik ineens in huilen kon uitbarsten? Zonder nog om te kijken liep ik naar boven mijn kamer in en draaide ze in het slot zodat er niemand kon binnen komen of mij zouw kunnen storen.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 29 okt 2008 - 16:49:
Mijn naam is cool
Anyways, leuk stukje.
Ik ga snel volgend hst lezen x)


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 29 okt 2008 - 0:27:
snel verder, echt kei zielig enzo.. =(
But gewoon snel verder gaan«3