Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Secret Lover » Chapter 2: Now I'm home alone

Secret Lover

27 aug 2009 - 18:16

453

12

472



Chapter 2: Now I'm home alone

Ik zit weeral eens alleen thuis niet dat ik dat ondertussen niet gewoon ben maar het zou wel leuk zijn als Tom vananvond kwam. Helaas...hij moest met Kate naar haar ouders.

Oproep Tom, ik neem op. "Hey met Teyanna." "Hey, Tom hier, hoe gaat het?" "Redelijk met jou?" "Gewoon, ik moet vanavond met Kate naar haar ouders dus ons afspraakje gaat niet door spijtig genoeg." "Oh, nou dan..denk ik dat ik je morgen op het werk zie." Teleustelling is niet te verbergen. "Ja ik denk het ook, het spijt me echt."
"Het zit wel goed, tot morgen." "Ciao."


Hij leidde een dubbelleben net zoals ik. Ik hoorde niet te klagen om het feit dat hij niet kwam, ik wist toen ik hieraan begon dat ik op de tweede zou komen. Het zou opvallen als Tom een excuus verzon om naar mij te komen.

In het begin ging het redelijk makkelijk die geheime afspraken maar de laatste tijd...
Kate komt zelfs af en toe onder de middag of zelfs een hele dag naar een persconferentie of een event. En wanneer ze mij en Tom samen ziet kijkt ze ons maar wantrouwig aan.

Ik vraag me af hoe het binnenkort gaat zijn als de nieuwe tour begint, een wereldwijde tournee. Tom liet me al weten- wat ik ook wel verwacht had- dat Kate enkele weken ging mee touren.

"Ik moet je iets vertellen" "Ja.." vroeg ik nieuwsgierig. "Onze opkomende tounee hé.." Ik gaf een instemmend knikje als teken dat hij verder moest. "Kate gaat enkele weken mee." Lap daar gaat mijn alleen zijn met hem. Niet dat ik het niet verwacht had maar ik mocht toch maar hopen op het feit dat ze thuis ging blijven. "Het was op aandrang van haar als het aan mij lag dan.." verder geraakte hij niet want ik legde mijn vinger op zijn mond, het enige wat ik wou was van deze avond genieten.

Kate en ik waren niet bepaald de beste vriendinnen maar we waren ook geen vijanden. We waren vriendelijk en respectvol tegenover elkaar, op afterparty's of bij 1 van de jongen thuis. Ja, ik was heel goede vrienden geworden met hun en hun vriendinnetjes. Niet dat ze allemaal iemand hebben, Bill en Gustav zijn gelukkige vrijgezellen maar tussen Georg en Katja is het dik aan. Tom en Kate ... wat kan ik daarover zeggen.

Georg en Katja zijn op weg naar het derde jaar vn hun relatie, het zal wel niet lang meer duren voor die in het huwelijksbootje stappen en een gezinnetje beginnen. Katje is mijn hartsvriendin maar zelfs zij weet mijn geheim niet. Het is niet dat ik het niet wil vertellen maar wat als Georg het te weten komt?
Misschien vertel ik het haar binnenkort tijdens ons dagje stoppen? Ja dat kan best, niet?


Reacties:

1 2 3

Xpam05
Xpam05 zei op 26 aug 2009 - 13:50:
Ooeeehh,, niceee
En origineeel, ben benieuwd hoe het afloopt =D


xxx


leeuwinx
leeuwinx zei op 26 aug 2009 - 2:23:
geweldig <3
snel verder


Melisande
Melisande zei op 25 aug 2009 - 21:53:
Oei. Tom toch! Waarom verbaast me dit nou niet van je? XD
Ik ben wel benieuwd

Ga je snel verder?
Xx Melissy


Scaramouche
Scaramouche zei op 25 aug 2009 - 17:32:
Oh, deze vind ik ook heel origineel!
Ik vraag me alleen af waarom Tom niet gewoon breekt met Kate maar ik veronderstel dat die reden wel nog komt.
En ik weet ook niet goed of Katja alles mag weten.
Maybe you should tell me?
In het volgende deeltje?

NEEEEEEEXT.
't Is Great!

XxX


Rianne
Rianne zei op 24 aug 2009 - 22:56:
Oeeeeh, niceeeeee