Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 27

NL goes to Japan (saved by the bell)

24 aug 2009 - 13:38

243

0

280



hoofdstuk 27

Twee dagen later wordt er hard op de deur van de bus geklopt. Slaperig doe ik open, maar word dan gelijk wakker omdat Kanon voor de deur staat. 'Kanon!' Roep ik blij en geef hem een zoen. 'Hello, honey! We're going to Osaka today. So we won't be here. I'm sorry, but I'll see you tomorrow. Then I'll show you my house.' Zegt Kanon. 'What's in Osaka?' Vraag ik. 'Saskia.' Zegt Kanon. 'Can I go with you? I've got nothing to do.' Zeg ik en pak zijn handen vast. 'I think that's oké. Why not?' Zegt hij lachend. 'Thank you.' Zeg ik en geef hem een zoen. Mike! Vandaag g ik mee naar Osaka. Vanavond ben ik terug!' Roep ik naar binnen. 'Oké!' Roept hij naar buiten. 'Let's go then.' Zeg ik en we lopen naar zijn auto, waar de rest ook in zit. Ik ga prop me op de achterbank naast Teruki. 'What are you doing?' Vraagt Takuya. 'I'm going with you to Osaka. Is that oké?' Vraag ik. Takuya en Kanon praten in het Japans tegen elkaar en Takuya klinkt boos. 'Oké, you can come with us.' Zegt Takuya na een lange discussie.

Een paar uur later zijn we is Osaka. We parkeren de auto bij een huis en iedereen stapt uit. Miku begint in het Japans te praten en Kanon vertaalt het voor me. 'Takuya's going to her work and we'll wait here.' Zegt hij. 'Oké.' Zeg ik. Takuya loopt weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.