Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 24

Drawn <-- afgerond

24 aug 2009 - 15:51

1755

1

289



24

De telefoon van Georg ging weer. ‘sorry, ik heb onze manager denk ik een beetje soort van weggedrukt en dat zal hij wel niet kunnen waarderen. Momentje.’ Hij liep weg en nam op. Even later ging ook de mobiel van Gustav af. Hij nam op en zijn ogen werden even groot. ’momentje’ mompelde hij en hij zei tegen ons. ‘Milou belt. Ze wilt even wat privé bespreken sorry.’ We knikte en ook Gustav liep weg. Ik keek weer naar Debio toen ik voelde dat ze me aantikte. Ze opende haar ogen weer en keek me aan. ‘weer wat bijgekomen?’ vroeg ik en een klein glimlachje sierde haar mond. Ze ging overeind zitten en hield haar hoofd vast. ‘man wat heb ik een hoofdpijn. Ik ga nooit meer zo veel rennen hoor!’ Tom moest lachen en ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. ‘ik ga denk ik maar douchen. Ik voel me zweterig.’ Zei ze en ze wilde opstaan. Dat had ze beter niet kunnen doen want ze wankelde enorm. Snel stond ik op en ondersteunde haar weer. ‘je kan beter rustig aan doen.’ Zei ik maar ze schudde met haar hoofd. ‘nee, ik wil douchen. Dat zwarte spul moet eruit en ik ben hartstikke bezweet.’ Ik zuchtte. ‘je kan nu niet alleen onder die douche stappen. Straks val je weer flauw en dan is er niemand om je op te vangen.’ Ze keek me lang aan. ‘dan ga je maar mee maar ik wil douchen!’ ik gaf haar een wenkbrauwiebel. ‘Daar ben je nog niet aan toe Debio.’ Maar ze bleef koppig. ‘dan gaan we maar in ons ondergoed maar ik wil hoe dan ook douchen.’ Ik tilde haar op en liep naar de badkamer. Achter me hoorde ik Tom nog fluiten en Henna die hem een speelse tik gaf. Ik glimlachte erom en liep naar de badkamer. ‘vooruit jij je zin maar dan wel in ondergoed dus.’ Ik pakte een plastic krukje en zette die in de grote douche cabine. Debio was al bezig haar kleding uit te doen. Ze kreeg de knoopjes van de blouse niet los en haar handen begonnen te trillen. ‘kom maar, ik help wel.’ Zei ik en ik plantte haar neer op het krukje. Daar knoopte ik de knoopjes los en ze deed zelf de blouse los. Ook hielp ik haar met haar schoenen. De rest kon ze zelf wel zei ze. Ik deed ondertussen mijn shirt uit en ik legde twee grote handdoeken klaar. Debio was even later uitgekleed en leunde nu al zittend met haar rug tegen de wand van de douche cabine. Ze droeg alleen nog maar zwart ondergoed met een strikje bij de bandjes. Ik kleedde me ook uit en ik liep in alleen mijn boxer de cabine in. Ik sloot de deur en zette de kraan aan. De badkamer vulde zich met stoom.

toen ik vond dat het water de juiste temperatuur had schoof ik de brede douchekop boven Debio. Haar haren die eerst recht overeind stonden zakte nu in en de kleur spoelde eruit. Over haar lichaam zaten nu zwarte strepen. Ze keek omhoog en de straal kletterde nu midden in haar gezicht. Ook haar make-up spoelde nu af en liet ook zwarte strepen achter op haar gezicht. ‘je bent nu net een zebra.’ Zei ik en ik liep naar haar toe. Ik pakte een spons van een rekje en veegde de strepen van haar gezicht. Om bij haar gezicht te komen moest ik ook met mijn hoofd in de douche straal en nu liep ook mijn make-up uit. ‘jij bent nu ook een zebra.’ Zei ze en ze pakte de spons van mij over en veegde de strepen nu van mijn gezicht. Ze deed wat douche gel op de spons en begon erin te knijpen zodat er allemaal schuim ontstond. ‘dit deed ik vroeger altijd.’ Zei ze en ze pakte een hand vol schuim. Ze hield haar handen voor haar gezicht en blies. De schuimvlokken dwarrelde neer en Debio liet een speelse lach horen. Ik begon ook te lachen en pakte ook een hand vol schuim van de spons af en blies dat in de richting van Debio. De schuimvlokken dwarrelde op haar neer. Ze pakte shampoo en begon haar haren te wassen. De lange lokken werden weer mooi blond. Behalve dan de ene zwarte pluk maar dat hoorde gewoon bij haar. Ze liet de shampoo uitspoelen door het water en ging daarna staan. Ik pakte haar gelijk vast toen ik zag dat ze nog wat wankelde. Ik had haar nu in mijn armen en ze verborg haar hoofd tegen mijn schouder aan. We stonden zo een tijdje onder de straal. In ons ondergoed onder de warme waterstraal. Debio hief haar hoofd op en glimlachte. ‘vind je dit echt niet eng?’ vroeg ik bezorgd.’nee, ik vind dit heerlijk juist. Met jou bij me is alles fijn.’ Antwoordde ze en ze kuste me. Haar tong tikte tegen mijn lippen en ik beantwoordde deze begroeting.

Toen ik op de klok keek in de badkamer zag ik dat we al dik twee uur onder de douche hadden gestaan. Debio keek naar haar vingers die nu helemaal gerimpeld waren en ze draaide de kraan uit. ‘Bill ik kan wel weer lopen hoor!’ zei ze toen ik haar weer terug duwde op het krukje om de handdoeken te pakken. ‘weet ik maar ik wil je graag afdrogen als dat mag.’ De lieve glimlach rond haar mond verscheen weer. ‘oké dan, als ik straks maar zelf weer mag lopen hoor! Ik was alleen maar flauwgevallen meer niet.’ Ik liep naar haar toe en sloeg de knalblauwe handdoek om haar heen. Zachtjes wreef ik het water van haar schouders af.

na een half uurtje glipte we samen de badkamer uit en rende in ons ondergoed door de kamer. ‘koud!!!’ riep ik en ik dook snel mijn kamer in. Debio volgde me en deed de deur dicht. Ze liep naar haar kleding koffer en ik naar mijn kist. ‘nu mag je je even omdraaien oké Bill?’ ik deed wat er gevraagd weer en even later mocht zij zich omdraaien. We zochten verder naar wat kleding en trokken dat aan. ‘BILL!!! Er is bericht van de manager! We moeten NU nog naar een rondleiding in het concert gebouw!’ riep Georg. ‘Scheiße!’ riep ik. Ik had echt geen zin om nu nog eens naar zo een stom zaaltje te moeten kijken. Debio pakte mijn arm vast en loodste me richting de deur. ‘niet zo mopperen. Er zal een goede reden voor zijn dat jullie daar NU naar moeten kijken.’ Zei ze en ik liet me al mopperend meetrekken naar de tourbus. Gelukkig stond er nu niet een enorme troep aan fans voor de deur. Onze manager had al een aanklacht ingediend bij het hotel en er stonden nu alleen een paar mensen die om een handtekening vroegen en vervolgens weer verder liepen.

Henna:
Ik zat wat te spelen met een paar dreads van Tom. De bus was op weg naar het concert gebouw. Die manager had dit wel even wat eerder kunnen melden want geen van ons allen leek er nu nog zin in te hebben om daarheen te moeten.

na een half uurtje waren we er en ik begreep waarom die rondleiding vereist was. Dat concert gebouw was enorm! We liepen naar binnen en we werden doorverwezen naar zaal achttien. Waar we vrijdag zouden optreden. Na een kwartier te hebben gezocht kwamen we in de zaal uit. Het eerste wat gelijk opviel waren een jongen en een meisje die tegenover elkaar aan het schreeuwen waren. ‘JE WEET BEST DAT IK EEN AFSCHUWLIJKE HEKEL HEB AAN HUN!’ riep het meisje. ‘JE DOET DIT ALLEEN OMDAT IK JE GEDUMPT HEB EN NU WIL JE ME HET LEVEN ZUUR MAKEN. HET KAN ME NIETS SCHELEN WAT MIJN VADER HEEFT GEZEGD MAAR IK WEIGER DIT TE MOETEN DOEN!’ De jongen sloeg haar in haar gezicht. ‘ JE HEBT NIETS TE WILLEN MENS! JE VADER WILT NOG STEEDS DAT IK JE TOEKOMSTIG MAN WORD EN JE HEBT NAAR ME TE LUISTEREN! JIJ GAAT DIE MENSEN HIER GEWOON RONDLEIDEN ZONDER GEZEIK OKÉ? IK BEN DIT ZO ZAT VAN JOU!’ een tweede mep volgde en het meisje viel op de grond. De jongen had ons in de gaten gekregen en wees naar ons. ‘en nu ga jij naar hun toe en je doet wat je gezegd word oké? Als ik merk dat je weer niets doet vallen er meer klappen! Ik zal dit sowieso aan je vader vertellen en dan zien we wel!’ hij trok haar overeind en duwde haar onze richting in. Daarna beende hij nijdig weg en bleef het meisje voor ons staan. Haar wang gloeide van de eerste klap en ze stond op het punt in tranen te kunnen uitbarsten.
ze had mooi vaal bruin haar wat krulde tot op het midden van haar rug. Ze had een tengere bouw en bruine ogen die wijd uit elkaar stonden. Ze droeg een gewoon kaal grijs T-shirt en een strakke spijkerbroek met laarzen. Ik schatte haar rond de achttien.
Ze zuchtte en slikte haar tranen weg. Ze keek met een vernietigende blik naar ons. ‘Ik ben Mayi en ik ben de pechvogel die jullie hier moet rondleiden.’ Het klonk alles behalve aardig. ‘eh.. we zagen net wat er gebeurde. Gaat het een beetje?’ vroeg Bill bezorgd. ‘Ja best, bemoei je met je eigen zaken ja!’ viel ze fel uit en Bill stapte wat achter uit. ‘nou sorry hoor.’zei Tom. ‘wij wilde hier liever ook niet zijn. Geef ons nu maar snel die rondleiding dan kunnen wij hier weer weg en kan jij weer verder ruziën met je vriendje.’ *pats!* een harde vuist raakte Tom midden in zijn maag. ‘Noem hem nooit mijn verkering! Ik walg van dat joch!’ riep ze en ze beende weg. Tom leunde nu voorover met zijn handen naar zijn maag grijpend. Hij kreunde wat en ik pakte hem verschrikt vast. ‘waar was dat goed voor?’ vroeg ik en ik kuste Tom op zijn voorhoofd. ‘in ieder geval goed voor een fikse buikpijn.’ Antwoordde hij. Na een paar minuutjes kwam er een ander meisje wat ons verder zou rondleiden. Ik vond haar veels te druk en te tuttig. Ze kwekte maar aan een stuk door in het Engels en er was geen touw aan vast te knopen. Ook zat ze de hele tijd te flirten met de jongens. Ik was dan ook maar wat blij toen ze eindelijk pleitte was. We bleven nog even en we gingen ergens zitten. Gustav zou wat te drinken halen zei hij dus die ging weg.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 26 sep 2009 - 18:36:
mm raar kind dat ze geen fan is O_o