Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill's gift, his gift from the gods. » Part 2.

Bill's gift, his gift from the gods.

29 okt 2008 - 11:16

299

1

192



Part 2.

De bus staat op het punt te vertrekken.
We kijken vol verbazing toe hoe Esther alleen wordt achtergelaten, bewusteloos op de weg.
'Essie..' Fluister Tom als hij over Esthers voorhoofd gebogen zit.
Compleet verslagen sta ik erbij. Wat kan ik doen?
Ik kí n haar geen hand geven, ik kí n haar geen troostende omhelzing geven.
Tom legt haar wat dichter bij de stoep.
'Ongeloofelijk..' Hoe konden die voorbijgangers ons nu niet helpen? Ze lieten ons, in feite Esther aan haar lot over. Ik wil wat bloed van haar kin vegen tot ik me bedenk wat voor een gevolgen dat kan hebben. 'Tom..' Zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen komen gegleden. Ik geef hem een zakdoekje.
'Wat moet ik nu verdomme doen, Tom!' Roep ik uit, ik besef dat ik langzaam de controle aan het verliezen ben. Hoe zou je zelf zijn:
Je ziet je beste vriendin voor je ogen omvergereden worden door één of andere dronkaard!
'Je kan toch,..haar..' 'Nee, dat kan ik niet. Je weet er niets van.' Protesteer ik meteen.
Dan pas zie ik hoe Tom droevig voor zich uit kijkt wanneer zijn wijs- en middelvinger slapjes van haar nek glijden.
Met een vreselijk gevoel vanbinnen zet ik mij dichter tegen Tom aan. Hij huilt.
Uitzonderlijk, echt. Enkel als hem iets echt raakt..
'Is ze..' vraag ik overbodig. Zachtjes knikkend, vallen nu steeds meer en meer tranen op het asfalt.
Ik omhels hem en we huilen elkaars shirt nat.
'Weet je Bill, jij kan haar terug..' Zegt Tom door z'n tranen door.
'Ik wil niet dat jou iets overkomt. Jij weet er echt niets van.'

Laat het langer leven dan één minuut, en iemand anders' leven zal worden genomen.
Dat wist mijn broer nog niet. En denk je nu echt dat ik het leven van mijn zielsverwant ga riskeren? Voor haar? Ja, dat klinkt cru. Maar Tom is anders.
Anders dan iedereen.

[center]reacties?[/center]


Reacties:


Sunrising
Sunrising zei op 29 okt 2008 - 14:37:
Wauw <33
Snel verder x3
xx<33