Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » Six

What do you mean 'Twins'

24 aug 2009 - 16:58

373

2

206



Six

whahaa omdat Het geeist werd ;p en ik geen zin had om te wachten ;p -ik heb toch maar 2 lezers x'D- maar dat boeit mij niet zolang ik me niet meer vervee; ;p dus hier is iee de volgendee tadaa *wijst blij naar beeldscherm

Langzaam en verbaasd volgt Lizz mijn vinger, Ik sta nog steeds met open mond te kijkenen dan opeens beginnen Lizz en ik allebei te gillen en we rennen samen naar de persoon voor ons toe.De man kijkt verbaasd om, en al even verbaasd stoppen wij met rennen en gillen. óhww sorry meneer, we dachten dat U iemand anders was' mompeld Lizz teleurgesteld, en ik ben al even teleurgesteld. De man voor ons heeft lang zwart haar, een lange zwarte rok/broek en een Zwart shirt met veren + bijpassende waaier. 'Weet U? U lijkt op de extoetsenist van een band. acht sprekend, zelfs uw gezicht lijkt erop.' ik kijk de man geinterreseerd aan. 'Lars' mompeld de man. 'Lars, jah zo heet hij!' roep ik nu 'jullie bedoelen Lars, of Luminor, van Cinema Bizarre, toch?' de man kijkt ons vriendelijk aan. 'JA! die bedoelen we, kent U hem?' Lizz schreeuwt weer eens over straat heen. 'Ja, ik ken hem, hij is mijn broer.' 'UW BROER!' roepen we nu tegelijk 'wacht kom anders even mee naar mijn appartement' zegt hij en begint weg te lopen, Snel lopen we hem achterna, tot mijn verbazing loopt hij het apartementencomplex in waar Liz ook woont, we volgen hem de trap op en uiteindelijk stopt hij voor de deur naast Lizz' haar appartement. Ú, U bent mijn buurman' zegt Lizz, 'Whaha ongure types, je moeder, whahaa, broer van lumi, whaha' Ik grijp naar mijn buik die pijn doet van het lachen. 'whaha jah mijn moeder heeft groot gelijk, we kunnen beter weggaan' zegt Lizz nu ook lachend en we grijpen elkaar vast als steun 'sorry maar wat bedoelen jullie?' vraagt de broer van Lumi verbaasd. 'whaha, nou haar moeder was hier vanmiddag en die zag een "onguur type" uit het appartemant naast dat van haar komen, en belde helemaal geschokt op naar haar' lach ik terwijl ik naar Lizz wijs. 'onguur type?' Hij trekt langzaam zijn wenkbrauw op. 'Ja zo'n rare jongeman met lang zwart haar en enge gothic kleren' lacht Lizz. 'Oh en dat is grapp[ig?' hij trekt zijn wenkbrauw nog verder op. 'Weetje dat je nu heel erg op Lumi lijkt' ik stop met lachen en kijk de man verbaasd aan.


-----------------------------


sorry hijs best kort maar ik het warm ;p

Xxx


Reacties:


dms136
dms136 zei op 24 aug 2009 - 18:21:
VESDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER


realchick
realchick zei op 24 aug 2009 - 17:09:
verdeeeer en ik eis het weer xd