Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love Nick {gestopt} » Hoofdstuk 6

Love Nick {gestopt}

26 nov 2009 - 15:45

419

3

246



Hoofdstuk 6

POV Sanne

Sanne

Je wist niet meer wat je moest zeggen na Nates oh nee NICKS bekentenis en liet het maar allemaal over je heen komen. OHMYIKZITINEENREUZENRADMETFCKINGNICKJONAS. Schreeuw je vanbinnen. En je kijkt over het randje van jullie wagentje. een heel hoog reuzenrad. een heel heel hoog reuzenrad.
Waarom ben ik hier in gegaan.waarom oh waarom denk je en je klemt je goed vast aan de bankjes.
Je hoort je oren suizen en je hoort nog net dat Nick aan je vraagt of je toch niet gaat flauwvallen als alles zwart word om je heen.

...

W-Wwat is er gebeurd. Hoe kom ik hier. Zeg je versuft. Het is vrij donker om je heen en je ligt op iets zachts. Je bent flauwgevallen zegt Nick en ik heb je naar hier gedragen.
je komt overeind nu zie je dat je in een auto zit. En niet zomaar 1 een ongeloofelijk luxe limousine. Voordat je helemaal overeind zit, begint Nick al te praten.
Sorry het spijt me vreselijk. ik weet dat ik het je had moeten vertellen maar ik was het ook van plan. en ik kon ook niet weten dat je zou flauwvalleen en en ook sorry dat ik je heb laten flau...
Hé wacht is even zeg jij dan verward.
Jij denkt dat jij mij hebt laten flauwvallen...
Hoe kom je daar dan weer bij?!
Nou je werd zeg maar bewusteloos nadat ik je mijn echte naam vertelde dus ik nam aan... zegt hij blozend.
Nou moet je is even goed luisteren zeg je dan aardig beledigd.
JIj denkt dat ik alleen omdat meneertje een beroemd iemand is ben flauw gevallen. Nou mooi niet hoor. Je moet echt is even wat minder arrogant worden. Ik had gewoon last van hoogtevrees!
Dan word het stil.
En Nick kijkt je verbaasd aan. Hoogtevrees. Hoezo zei je dat niet gewoon dan. vraagt hij dan nog steeds verbaasd.
Nou.. Ehm.. en nu is het jou beurt om te blozen. No way dat jij hem gaat zeggen dat je bang was om een slechte indruk te maken en dat hij je daarna nooit meer zou vragen. Nou jij zegt mij anders ook niet alles hoor. Zeg je dan opeens fel.
Ja daar heb je ook gelijk in zegt Nick instemmend.
Nou ga je me nog uitleggen waarom.
Eerder ga ik niet weg.
en je slaat je armen over elkaar.


Okee dit word de laatste van vandaag. ik heb er een stuk of 3 gepost omdat ik jullie zo lang heb laten wachten. morgen komen er zeker weten nog een paar aan. Laat een reactie achter en zeg me wat je vind.
XX


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 20 sep 2009 - 17:13:
Nice<33
Snel verder?


DreamCatcher
DreamCatcher zei op 31 aug 2009 - 9:38:
Norgen nog een paar?
Is het al morgen?
Zeg please ja, ja, jaaaa!

Het is echt geweldig


xlonkex zei op 28 aug 2009 - 14:44:
Verder!!