Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 38 getting more tattoo's

crazy little thing called love CB (gestopt)

24 aug 2009 - 17:11

1587

0

214



38 getting more tattoo's

martin pov.
ik wordt wakker van de wekker en wrijf in mijn ogen. ik kijk naar de andere kant van de kamer waar Zac ligt. danm die snurkt hard en vooral van nacht! ik gooi mijn kussen naar hem toen en hij schrikt wakker.
''mooi je bent wakker! vandaag gaan we naar de tattoo shop!''
''oh jah! dat wordt zo vet!'' we springen uit ons bed en we stormen de badkamer in. eerst gaat zac douchen en ik poets mijn tanden. dan loop ik heen en weer voor kleding. als ik alles neer heb gelegt staat zac zich al af te drogen en spring ik onder de douche. ik ben ook zo klaar en kleed me aan. we lopen naar de keuken en we eten wat dan gaan we weer naar boven om ons haar te doen. nou ja elkaars haar. dat doen we iedere dag gewoon zodat we eigenlijk niet weten hoe we eruit zien. ik spuit overdreven veel gel in zijn haar en hij neemt de bus dan over en spuit ook veel te veel. dat doen we echt dagelijks. daarom is de gel ook altijd op bij ons thuis. we rennen samen de deur uit, we stappen de lift in en even later stapt Yalee binnen. ze loopt druk te bellen en geeft een soort seintje van hoi.
''ja!''
''...''
''sirieus?''
''...''
''om een uur?''
''...''
''echt vet dus dat kunnen wij zien!''
''...''
''ja doe ik!''
''...''
''oke kus kus!'' en ze hangt op.
''dit gaan jullie niet geloven!'' roep ze dan.
''wat?''
''jasper laat vanmiddag een tattoo zetten vanaf 1 uur en dan zijn wij dus in de tattoo shop! we mogen kijken!''
''vet gaaf!''

jasper pov.
ik leg de telefoon neer en loop terug naar boven. ik werd vanochtend gebelt of het goed was dat er een groep kwam kijken bij het tattoo zetten. natuurlijk wist ik meteen dat mijn eigen klas dus zo komen en heb yalee meteen op gebeld. yalee is echt supper aardig! ik ken haar pas net maar het is net alsof ik haar al jaren ken. we kunnen ook echt over al overpraten! ik zucht diep. en plof bij jason op bed.
''danm! jasper je mag me echt wel op een ander manier wakker maken hoor!''
''en op welke manier dan wel?'' fluiter ik speels. hij trekt me boven op zich en begint me teder te zoenen. met een glimlach zoen ik terug en streel over zijn blote buik. hij kreunt zachtjes in mijn oor en ik grijns.
''hmmm, ik ga je zo missen als ik weer bij mijn ouders moet wonen.''
''of als de jeugdzorg niet toe stemt met een handtekening.''
''liefje, zo moet je niet denken! wij blijven samen!''
''ik zal je maar geloven!'' zucht ik en ik druk een kus op zijn mond. hij rolt om en ligt nu boven op. hij zoend me rustig en liefde vol terug en streelt me zachtjes. hij stopt even en kijkt me aan.
''ik kan zo wel voor altijd blijven liggen.'' fluister ik dan en hij krijgt een lieve glimlach op zijn gezicht.
''ik ook wel, maar dat kan niet.'' zegt hij met een pruillipje.
''dan voor hoe lang het kan!'' zeg ik zachtjes en ik zoen hem weer. hij kust me teder terug.
''jasper! jason! jullie moeten zo naar die tattooshop!''
''we komen!'' roep ik en we staan op. we pakken wat kleding en lopen nog half slapend naar de badkamer. we stappen samen onder de douche en zepen elkaar droog in. ik druk mijn lippen op de zijne en we blijven even zoenen.
''jasper jason! ik wil douchen! op schieten!'' horenw e romeo roepen van af de gang.
''wedden dat hij wel meer wil doen dan alleen douchen.'' lach ik en we stappen de douche uit. we droogen ons af en trekken onze kleding aan. dan lopen we de badkamer uit waar romeo en luminor staan te zoenen.
''wat zei ik!'' roep ik lachend en jason schiet ook in de lach. we lopen naar beneden en we eten wat.
''dus stijn komt vanmiddag jullie ophalen van de tattoo shop en brengt jullie dan hier heen?''
''helemaal!''
''oke kom op het is half 1 en het is 20 minuten rijden!'' we staan op en gaan naar beneden. ik plof languit neer op de achterbank en steek een sigaret op.
''jij hebt geluk dat ik het dak open kan doen!'' roept strify geirriteert.
''sorry pa!'' lach ik en jason schiet ook in de lach.
''geef mij een trekje!'' roept hij en trek de peuk uit mijn handen.
ik rol met mijn ogen en krijg hem dan weer terug.

we stappen de auto uit en ik druk een kus op zijn lippen.
''tot straks strify!'' roep ik nog en ik en jason gaan naar de Tattoo shop. we lopen naar binnen en het meisje steld zich voor.
''hoi ik ben melodie! jij had afgesproken om een tattoo te zetten toch?''
''ja, klopt.''
''oke, jasper dus... welke wil je en waar?'' ik kijk in het boek datz e me geeft en kom al snel bij de vleugels.
''kijk die heeft gustav van tokio hotel ook!'' roept jason dan.
''hoe weet jij dat nou weer?''
''ze zijn wel eens komen zwemmen bij ons in de tuin.''
''oke... is die bill echt zo splinterdun als iedereen beweert?''
''neu... is gewoon dun maar niet echt anorexia.''
''dat had ik wel gezien toen strify in het ziekenhuis lag ja maar iedereen zegt dat je z'n botten kunt zien.''
''kan ook, als hij zijn buik in houd!'' ik schiet in de lach en kijk verder.
''DEZE is gaaf!! zal ik een hele grote nemen of een kleintje?''
''zo'n grote is best gaaf! maar je moet zelf kiezen!''
''ik neem deze!''(klik op link)
http://media.photobucket.com/image/wings%20tattoo/lona723/tattoos/wings%20tattoos/wings_tattoo_by_Emptygoldeyes.jpg
ik laat hem aan melodie zien en ze knikt.
''die heb ik vaker gedaan! en dat is ook een van de makkelijkste die er in staat! je wil hem op je rug zeker?''
''ja graag.''
''oke doe je shirt maar uit en kom maar zitten.'' ik zucht ik trek mijn shirt uit en ga zitten. ik heb een litteken op mijn borst over gehouden aan het ongeluk met mijn ouders. het is niet erg groot maar je kunt het goed zien. dan komt stijn binnen. melodie maakt mijn rug schoon en zet het er eerst met pen op.
''oke, dan komt het er zo uit te zien, en dan kun je kiezen welke kleur je wil!''
''doe maar gewoon zwart!'' zeg ik als ik het gezien heb. ze komt achter me zitten en doet een paar handschoentjes aan. dan neemt ze de tattooëer pen en ze begint. ze zet eerst de eerste omlijning en neemt dan even pauze om wat te drinken.
''deed het zeer?''
''nee niet echt...'' zeg ik eerlijk.
''oke dan, dan denk ik dat je nu bijna niks zult voelen.'' net als ze wil beginnen komt mevrouw voesenek binnen.
''uhm, ik had gebeld om mee te kunnen kijken met een klas.'' zegt ze.
''ja klopt, ze kunnen er omheen komen staan, moeten overal vanaf blijven en vooral rustig zijn!''
''oke dat lukt wel! en jasper? laat jij een Tattoo zetten?''
''ja, dit wordt mijn 4de!''
''oh oke, ik ga de klas halen.'' ze loopt weg en komt even later terug met de klas en stijn komt ook naar binnen.
''hey lil bro!'' roept hij opgefokt.
''hey man!''
''wow! wel veel potten kijkers! maar hoe is het met shin?''
''jah goed he! oh mel je kan gewoon beginnen hoor!''
''oke! niet te veel bewegen!'' roept ze en ze gaat door.
''oh dit is jason. jason dit is stijn'' ze geven alkaar een hand en ik voel hoe de 5 kleine naaltjes om de beurt in mijn huid gaan. ik kijk naar jason die lieflacht. en dan komt de directeur binnen.
''stijn gimbrere? wat doe jij hier in dit tentje?''
''oh jasper laat nog een tattoo zetten dus ik wilde zien of het zeer doet maar blijkbaar niet.'' dan schiet jason in de lach en buigt naar mij toe.
''maar je bent ook een harde.'' fluistert hij droog en ik kan mezelf echt net redden van een lach kick. iedereen kijkt ons vaag aan. ineens komt shin binnen wandelen.
''jasper 3de keer deze week! medicijnen in nemen!'' roept hij dan.
''weer wat vergeten?'' zegt jason met op getrokken wenkbrauw.
''ik ook van jou hoor!'' zeg ik sarcastiesch en geef hem een zoen. er word van klas gewisseld en ondertussen neem ik snel het pilletje. dan ga ik weer op de tafel zitten en melodie gaat door met tatooeren. de klas van meneer derks komt binnen wandelen wanneer de telefoon afgaat.
''destine-wonder u spreekt met melodie.''
''...''
''oke, die van 4 uur zei u?''
''...''
''nee ik begrijp het!''
''...''
''nee geen probleem ik vind wel een oplossing!''
''...''
''geeft niets, bel maar wanneer het beter uit komt. groetjes!''
ze komt weer zitten en kijkt moeilijk.
''is er iets mel?'' vraagt stijn dan.
''een klant die hierna zou komen heeft afgebeldt dus kan ik niet aan alle klassen laten zien hoe tattoo's gezet worden! ik zou er zelfs een gratis zetten bij wie dan ook maar ja wie laat er nou ineens uit het niets een tattoo zetten?''
''anders zet je er toch gewoon nog een bij!'' roep ik dan.
''ben je een kleurplaat ofzo?''
''nee, maar ik wil wel van die bloemen aan de binnenkant van mijn arm!''
''oke, dan zet ik die wel gratis hierna!'' na dat er nog 2 klassen zijn geweest plakt ze mijn rug af en begint ze met mijn arm. ze begint met een grote roos en daar omheen allmaal kleine roosjes.
''dus stijn jij laat het gewoon toe dat jasper zich op zijn 17de al helemaal laat vol tattooëren.''
''uit eindelijk is er geen plek meer dus kan hij er niet mee nemen!''
''k vind het wel echt vet geil hoor!'' lacht jason dan. ik steek mijn hand uit en trek hem naar me toe en druk een kus op zijn mond.
''ik vind jou echt vet geil!'' lach ik en druk nog een kus op zijn mond.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.