Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » seven

What do you mean 'Twins'

24 aug 2009 - 19:06

314

2

208



seven

nexxtt :D

Hij neemt ons mee naar binnen en begint uit te leggen. 'zoals jullie nu weten is Lars of Luminor mijn broer, toen ik 13 was gingen onze ouders scheiden. Ik kwam bij mijn vader terecht en Lars bij mijn moeder, mijn moeder was een hele lieve vrouw, ze zorgde altijd goed voor ons, ze vond het verschrikkelijk om mij achter te moeten laten. tenminste dat zei ze toen. Mijn vader kon mij niet uitstaan, maar door mij in huis te nemen kon hij wraak nemen op mijn moeder, dat zei hij tenminste. Hij sloeg mij vaak als hij dronken was of als hij gewoon boos was. toen ik 17 was ging ik uit huis, ik maakte al mijn spaargeld op aan een studie en toen ik daar mee klaar was had ik geen geld meer, ik vond gelukkig een goede baan waarmee ik genoeg verdiende om van te leven, helaas is mijn grootste droomn nooit uitgekomen, namelijk verder gaan in de muziek, ik speel viool. Ik was blij om te horen dat Lars wel verder kon met zijn muziek. Ik heb Lars sinds de dag dat we uit elkaar werden gehaald 3 keer gezien, daarna mocht ik niet meer bij mijn moeder komen omdat ze het niet aankon te zien hoe slecht ik werd behandeld. Ik vind het erg jammer voor Lars dat hij nu moet gaan stoppen met zijn muziek.' Hij zuchtte en een traan gleed langs zijn wang omlaag. 'Maar, hoe oud was Lars toen jullie uit elkaar waren gehaald?' vraagt Liz voorzichtig. 'dertien, we zijn een tweeling' hij keek nog steeds naar de grond. 'wat erg.' Ik legde voorzichtig een hand op zijn rug.

'Jullie moeten elkaar weer ontmoeten.' zegt Liz opeens. 'jullie hebben elkaar al bijna 10 jaar niet meer gezien. kom met ons mee naar het concert.' Liz was ondertussen opgesprongen en staarde voor zich uit.






-------

asseblieef <33

tweede voor vandaag

X


Reacties:


dms136
dms136 zei op 24 aug 2009 - 20:22:
VEDER


realchick
realchick zei op 24 aug 2009 - 19:17:
verdeeeeer