Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » South Park » When you are in South Park.. (gestopt) » Falling in the Cartoon world.

When you are in South Park.. (gestopt)

24 aug 2009 - 19:10

432

3

471



Falling in the Cartoon world.

Er zit een meisje naar de tv te kijken en opeens word ze erin gesleurd xD En wat zat ze te kijken? juist, South Park! En wie is het meisje? Hahah xD het is: Kyoru xD. Oke, Ze word de tv ingezogen en beland (als een southparkpoppetje) In South Park.

"WTF" gilt Kyoru als ze erachterkomt dat ze in 'south park' iz. Ze ziet het bord met 'south Park' erop. . "GVD nu ben ik plat" zegt ze. Opeens komen Kyle en Cartman aan lopen. "Who the f*ck is that?" zegt Kyle. "How do I must to know that? asshole" zegt Cartman. (Oke ik ga wel ff Nederlands ). "Ga aan de kant kleuters" zegt Kyoru en duwt Kyle opzij. "Hoe noemde je mij?" zegt Cartman arrogant. "Kleuter" herhaalt Kyoru, slaat haar armen over elkaar en trekt een wenkbrouw op. Dan loopt ze verder. "IK BEN GEEN KLEUTER!" Cartman stormt op Kyoru af. "Ga gewoon van me af oke!" zeg Kyoru pissig. Catman is even verbaast. (ghaha). En laat dan los. Kyoru loopt verder, de stad in. "Hoe kom ik hier ooit uit??? grr" zegt ze in zichzelf. "DAAR IS ZE!" hoort Kyoru iemand roepen. Dan komt er een luid gejuich. Opeens word Kyotu opgetilt en naar een heiligi tempel gedragen. "Wie zijn jullie mensjes toch?" vraagt ze. "Wij, zijn de mensen die in South Park wonen" zegt een mannetje. "Goh, je meent het" zegt Kyoru pissig. "Oke, IK hoor hier niet! hoe kom ik hier ooit uit?" schreeuwt ze. "Vanaf nu hoor je hier wel! Dus wen er aan" zegt een man in een zwarte jas die tegen een muurtje leunt (oeh). "IK WIL HIER WE-HEG!" zegt ze nog een keer. "We brengen je naar de anderen die hier zijn komen neer vallen" zegt een vrouwtje. Ze word bij haar arm gepakt en in een kelder gegooid (ach, arm kyoru wezentje) Daar, valt ze boven op een ander meisje. Ze heeft mooi golvend bruin haar. "Aaah" gilt het meisje. "GVD" zegt Kyoru, staat op en klopt haar kleren af. "Euhm wie ben jij?" vraagt het andere meisje, ze is duidelijk jonger dan Kyoru en heeft grote wimpers . "Kyoru en jij?" antwoord Kyoru. "Ribbon" (ik ben ribbon dus schrijf nu gewoon even ik-vorm). zeg ik. "Heey, ik ken nog een Ribbon, naja ze heet eigenlijk rebekka." zegt Kyoru. "Ik ken ook een ee Kyoru en dat heet eigenlijk Esther " zeg ik. "Heey jij bent.." zegt Kyoru en wijst naar mij. "Ja, ik denk het ook" zeg ik knikkend. "Maare, ben jij hier ook 'uit de lucht komen vallen' ? " vraagt Kyoru aan mij. "Jaah jij ook?". "jah". "Kan het wat stiller?" bromt een jongens stem vanuit een hoekje. "Dat is me broer" fluister ik in Kyoru's oor. "oke" zegt ze terug. "uhh zijn hier nog meer mensen?" vraagt Kyoru. "nee" zeggen ik en me broer tegelijk XD. "oke" zegt Kyoru.

en???


Reacties:


Rens0313 zei op 27 sep 2011 - 10:21:
WHAHHAHAHA


Renesmee
Renesmee zei op 8 april 2010 - 17:45:
whahahaha =)
Grappig..


Kyoru
Kyoru zei op 24 aug 2009 - 19:16:
SEXXXYYYY!
me is oversekst
en was bijna dood
maar!
ik leef nog
DUS!
ik vind dat jij snel verder moet gaan
en ik wil geen cb WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HELP
Whoesh
Diru XD
DAAAAAAAI! KAORUUUUUUUUUUUU
ik spooor niet -.- echt niet
komt vast door school
nja, please snel verder?
xx>3