Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 5: Rust

Onbereikbare liefde (gestopt)

24 aug 2009 - 21:22

626

3

227



hoofdstuk 5: Rust

Bij Shins huis aangekomen pak ik mijn tas uit de auto en loop naar de deur. Shin doet zijn auto op slot en loopt naar de voordeur om die open te doen. 'O ja, ik heb sinds kort iemand die een kamer huurt. Ze heet Kiyoko en komt uit Japan.' Zegt Shin vrolijk en houdt de deur voor mij open. 'Kiyoko!' Roept Shin als hij binnen staat en de deur heeft gesloten. Een lang en knap meisje met lang zwart haar rendt van de trap af. 'Shin! Wat ben jij vroeg thuis. Je was toch de hele dag weg zei je?' Vraagt ze en kijkt dan naar mij. 'Kiyoko, dit is Strify. De zanger van Cinema Bizarre. Hij heeft rust nodig. Toen heb ik hem voor gesteld dat hij hier een paar dagen kon logeren.' Legt Shin uit. 'Hoi.' Zeg ik en zwaai even. 'Hoi Strify, wil je thee?' Vraagt Kiyoko. Ik knik. 'Jij ook Shin?' Vraagt ze. 'Lekker.' Zegt Shin. 'Ik zal je de logeer kamer even laten zien.' Zegt hij tegen mij en loopt naar boven. Ik loop achter hem aan. Shin blijft staan bij de eerste deur aan de rechter kant en trekt die open. Ik loop er in en kijk rond. Er staat een groot twee persoons bed onder het raam en aan de rechterkant staat een kast. Aan de Linkerkant staat een bureau met een grote spiegel er boven en een bureaustoel. 'Bevalt het een beetje?' Vraagt Shin. Ik glimlach flauwtjes. 'Jeetje Shin. Ik weet niet hoeveel ik je moet bedanken hier voor.' Zeg ik. Shin loopt naar me toe en slaat zijn armen om me heen. 'Door snel bij te komen en iemand anders te vinden. Dit is wel het minste dat ik voor je kon doen.' Zegt hij en laat me los. We lopen naar beneden, naar de woonkamer en ploffen daar neer op de bank. Kiyoko loopt de woonkamer in met een dienblad. Ze geeft me een kop thee en een koekje erbij. 'Dank je.' Zeg ik. Als alles op is begint Kiyoko met praten. 'Zo, Strifysan, wat brengt jou hier?' Vraagt ze nieuwschierig. Hoe ging ik dat uitleggen. 'Strify heeft wat problemen met een paar vrienden.' Zegt Shin voordat ik een manier hoefde te bedenken. 'O. Wie dan?' Vraagt ze. 'Kiyoko, alsjeblieft. Het is nogal ingewikkeld.' Zegt Shin. 'Sorry, ik hou er over op. Hoe oud ben je?' Vraagt ze. Ik moet even lachen. '21.' Zeg ik. 'Zo, dat is dus wel 2 jaar ouder dan Shin.' Zegt Ze. 'Niet! Ik ben ook bijna 20 hoor.' Zegt Shin beledigt. Iedereen weer dat Shin enorme moeite heeft met zijn leeftijd. 'Shinnipinni is nog een jonkie.' Zeg ik lachend en knijp in zijn wang. 'Hoe oud ben jij?' Vraag ik dan. '20.' Zegt ze. 'En je komt uit Japan?' Vraag ik. 'Ja. Ik ben hier vanwegen mijn studie.' Zegt ze. 'Wat doe je dan?' Vraag ik. 'Ik studeer toneel.' Zegt ze. Ik knik. 'Leuk.' Zeg ik. 'Zit jij nog op school?' Vraagt ze. 'Nee. Ik studeerde wel. Een 12 jaar duurende gymnasiumschool, maar daar had ik geen zin meer in. De Bizarre jongens kwamen in mijn leven.' Zeg ik lachend.

Die avond lig ik in mijn bed en denk diep na. Een luide snik verlaat mijn mond en tranen rollen over mijn wangen. Er wordt op mijn deur geklopt. 'Strify?' Vraagt Shin. Als ik niet antwoord gaat de deur open. Ik voel het bed kraken en er wordt een hand op mijn schouder gelecht. 'Strify.' Fluisterd Shin. Ik kom moeilijk overeind en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij slaat zijn armen om me heen. 'Hé, Strify. het komt wel goed hoor.' Zegt Shin en gaat met een hand door mijn haar.Als ik ben uitgehuild val ik in slaap.


Reacties:


FluvS
FluvS zei op 9 sep 2009 - 23:29:
volgens mij van chan voor een meisje XD.. toch XD maar kun kan ook XDik zal het veranderen ;D


XAngelGiirlX zei op 5 sep 2009 - 3:27:
Even een laat berichtje x'D
Maar dit is even geniaal;
Strify-san moet Strifu-kun zijn x]
-san is voor een meisje ;D
-kun voor een jongen x'D
Maar ik vind het een leuk verhaal n__n
Mooi hoe je de gevoelens erin verwerkt ;D
Ik ga snel verder lezen n__n


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 25 aug 2009 - 20:34:
aww wat schattig als hij moet huilen ^^
maar wel zielig..

snel verder

het is echt een heel leuk verhaal

Xxxxxxx