Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » eight

What do you mean 'Twins'

25 aug 2009 - 17:41

171

3

179



eight

Boh, ik had vandaag de eerste echte schooldag -medelijden please(A)- en het was nietl euk >< Mijn economie lerares is dik en praat raar, mijn mentor heeft een rattenkop en kan zijn vakken niet geven, mijn 2e mentor -jah stom gedoe- geeft wiskunde maar is voorderest heel aardig, mijn levensbeschouwing leraar draag sokken in sandalen x'D, mijn Duits leraar praat alleen maar duits :O, en mijn gym leraar is arrogant en zeurde toen ik te laat kwam omdat ik niet wist waar de kleedkamers waren xD -joh ik kom voor het eerst op die school- *zucht* wordt niks op die school --'

'Hoe denk je dat voor mekaar te krijgen?' vraagt hij met opgetrokken wenkbrauw. 'Nou heel makkelijk, je gaat naar de concertzaal met een zonnebril op en een muts ofso en odet je voor als Lumi, die gasten geloven je wel als ze je snel zien. dan kan je dus naar binnen, daar staan wij want wij hebben gewoon kaartjes. en dan na het concert ga je met ons mee backstage. ze laten je wel naarbinnen als je zegt wie je bent.' Liz staat debiel met haar handen te zwaaien terwijl ze dit uitlegd. 'Hmm daar zit wel wat in jah' mompelt hij. 'Hee hoe heet je eigenlijk?, Ik ben Laura maar noem me barbiedude of gewoon dude en dat ding daar is squirrel aka dudette aka Lizz aka Liza.' som ik op terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek.


-------------------

Boh, ik moet eten >< en heb geen honger --

WAAAHH ze hebben een koffie automaat opschool ^^ ik blij ^^ nee ik heel blij^^ en ik is verslaafd aan koffie

maarjah hij is kort sorry..

Xx


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 31 aug 2009 - 0:54:
ben hier ga nu eraf lees het


dms136
dms136 zei op 25 aug 2009 - 19:18:
VEEDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEER


realchick
realchick zei op 25 aug 2009 - 17:46:
VERDEEEER