Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » nine

What do you mean 'Twins'

25 aug 2009 - 19:57

438

3

180



nine

waaaaaaahh de volgende.. omdat ik gedwongen werd :O (A)XXX

'Ik ben Luuk, maar ze noemen me Niji' hij schudde mijn en Lizz' hand. 'Niji, dat betekent toch regenboog?' vraag ik geinterreseert. 'Haha ja, het is japans, Die naam hebben ze me gegeven omdat ik als ik down ben in de regen ga lopen en als ik vrolijk ben en de zon schijnt ik altijd naar buiten wil.' legt hij uit. 'Ah so,,, nice to meet you Niji' zeg ik lachend. 'Zeg, moeten we ons niet gaan klaarmaken voor het concert.' vraagt Liz opeens. 'wat hoe laat is het? shit! we hebben nog maar een halfuur' roept Niji uit. 'ghehe nooit gedacht een jongen zo te zien reageren op het feit dat hij nog maar een halfuur heeft om zich klaar te ma.' ik val stil en begin hysterisch te worden 'NOG MAAR EEN HALF UUR! DAT IS VERSCHRIKKELIJK, IK MEOT NOG DOUCHEN MIJN HAAR DOEN MIJN MAKE UP ANDERE KLEREN, DAAR HEB IK WEL 3 KEER EEN HALF UUR VOOR NODIG!' schreeuw ik tegen Liz. 'dude, relax. je haar doe ik wel in de taxi. dan vragen we Niji al onze spullen backstage te leggen.' liz staat lachend op en loopt de deur uit naar haar appartement. 'ah, jah dat is best slim. tot zo Niji' en ik loop lachend de deur uit. bij Liz spring ik onder de douch en er bijna meteen weer onder weg. ik trek mijn kant van de kast open en zoek kleren uit. Ja mijn deel van de kast. omdat mijn ouders mijn kledingstijl te extreem vinden heb ik kleren die ik van mijn ouders niet mocht hebben daar hangen, mijn uitgaanskleding eigenlijk.

Lizz komt de badkamer uitlopen en begint haar haar te drogen. ondertussen kleed ik me om. ik trek een zwart rokje aan met goude kettingen en gespen eraan en daaronder een string + zwarte vage panty met gaten erin, daaronder mijn wit met gouden plateau's en een wit shirtje met heel veel gouden kettingen. Mijn make up doe gouden oogschaduw en knalpaarse lippen. Dan loop ik de badkamer in om mijn haar te drogen. 'wat vind je ?' vraagt Lizz die de badkamer binnen komt lopen. 'waww you look beautiuful dudette' ik kijk haar bewonderend aan. lizz heeft een Rood rokje aan met een zwart petticoatding, en een"wetlook" zwarte legging, daaronder knalrode pumps met kleine spikes op de zijkant en erboven een underbust zwart korset met een rood blousje eronder. Haar make up heeft ze zwarte lippen, zwart rode ogen met expres uitgelopen mascara.ik ben klaar met mijn haar drogen en stijlen en pak nog snel mijn tasje en een kam en haarlak.

als we buiten komen staat Niji al klaar.


Reacties:


Cuppycake
Cuppycake zei op 29 aug 2009 - 15:49:
Egt wel AWSOME!!!!!!!!!

^^ snel verder


realchick
realchick zei op 26 aug 2009 - 0:20:
verdeeeer<3


dms136
dms136 zei op 25 aug 2009 - 20:19:
awsome veder veder veder