Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~22~ David's evil genius plan!

Können wir das machen?*TC*

25 aug 2009 - 22:13

771

4

292



~22~ David's evil genius plan!

Deze kan misschien een beetje dom en/of slecht zijn, maar ik voel me echt niet goed en ben echt heel erg moe. Ik denk dat ik vanaf nu ook wat minder deeltjes kan posten door dat school weer begonnen is :(! Maar toch: Veel plezier<3! (H)

David POV*



Bill en Tom hadden het toch blijgelegt? Of logen ze nou omdat ze elkaar gewoon niet wouden spreken? Nou, wat er ook aan de hand mag zijn, dit ziet er niet goed uit. Dadelijk word hun ruzie zo erg dat ze elkaar nooit meer fantoesnlijk aan willen kijken, en de band uit elkaar gaat. Miljoenen Euro's die onbereikbaar worden! Iets waar ik altijd al bang voor ben geweest. Dat één van hun ruzie's uit de hand loopt.

Pijnzend kijk ik voor me, hoe Bill dicht tegen Taylor aan staat. In het platencontract staat dat geen van hun alle uit de kast mag komen. Zelfs al zijn ze wél Homo, dan zouden ze het als nog moeten verbergen. Natuurlijk stond die regel er niet voor niks in. Ik had vanaf het begin af aan al gezien dat Bill geen Hetero is. Hij moet er alleen zelf nog achter zien te komen. En als ik dit zo bekijk, zal dat nog eens snel kunnen gaan gebeuren..

We kunnen hier beter maar zo gauw mogelijk weg wezen en die Taylor nooit meer tegen komen. Als Bill Homo is houden ze geen fans over! Ja, alleen de echte fans bij wie het wel écht om de muziek gaat. Maar hoeveel zijn dat er? Nog niet eens de kwart vvan wat ze nu hebben! Nee, daar doe ik het niet voor hoor. En als dit korte ontmoetingje met hem er toch voor zorgt dat hij uit de kast komt zal niemand er ooit achter mogen komen. Verkering hebben met een jongen zal voor hem onmogelijk worden met al die media. 't Spijt me zeer voor hem, but it's hard to be famous!

Bill POV*


Gezellig ben ik met Taylor aan het kletsen, mijn Frans wat aan het bijbenen en zo. We hebben het over een heel gezellig onderwerp, namelijk: kleren ontwerpen. Georg en Gustav zijn samen ook wat aan het praten, behalve Tom. Hij staat daar maar wat eenzaam te sms'en. Wat David eigenlijk aan het doen is weet ik niet, hij lijkt wel in trans te zijn van mij en Taylor. Hij kan z'n ogen maar niet van ons af houden!

David POV*


Mijn ogen lijken strakker in hun huid te branden, mijn zombere smoel lijkt uit te groeien tot een enorme grijns. Nou ze ik het pas! Het geniaalste idee dat ik ooit bedacht heb!

Het zijn gewoon twee blinkende goudmijntjes die voor me staan!

Tokio Hotel heeft al zo lang niks meer van zich laten horen, waar door geen enkel blad meer over ze schrijft. Ook voor interviews worden ze niet meer uitgenodigt. Het is al bijna een half jaar stil rond hun. Alleen concerten in kleine zaaltjes geven ze nog. Er moet weer leven om hun heen worden gebracht, op deze manier raken ze al hun fans kwijt! En daar moet geen van ons aan denken. Alhoewel een beetje rust ook zo gek niet voor ze is.

Als we Bill en Taylor nou op de openbaarste plekken die je maar kunt bedenken samen rond laat lopen, lol laat maken en laat shoppen, worden er zeker weten héél wat foto's van ze gemaakt. De roddelbladen zullen er vol van staan, dat hij waarschijnlijk een vriendinnetje zal hebben! Ondanks dat wij wel beter weten gaan we dat toch een hele tijd aankijken, hoe fans en de pers er op reageren. Of het nou negatief of positeif is maakt niet uit, ze hebben aandacht. En als het volgens ons lang genoeg geduurt heeft vertellen we ze.. Nou nee. Verteld Bí­ll ze, dat er van al die roddels niks klopt. En ze gewoon goeie maatjes zijn. En dat niet alleen natuurlijk, Taylor is ook nog eens een jongen!

Wanneer dat eenmaal bekend is gaan we een stapje verder. Ze zullen hand in hand gaan lopen en dingen in elkaars oor fluisteren, samen picknicken in het park. Alles om maar op een echt stelletje te lijken. Wat waarschijnlijk ook niet zo moeilijk voor ze word. Als iedereen dan uiteindelijk denkt dat Bill Homo is en ze wat hebben, laten we dat ook een hele tijd zijn gangetje maar gaan.

Tot dat Bill uiteindelijk weer verteld dat er niks van hun teoriën klopt. Hij zal maanden lang ontkennen, en als Taylor ondervraagt word hij ook. Niemand zal ze geloven, het zal stikken van hun in de roddelbladen! Tot dat Bil komt bevesitgen dat ze niks hebben, en dus gewoon Hetero is door zijn vriendinnetje te laten zien. Ja, Bill die eidenlijk zijn meisje gevonden heeft!

En opnieuw, of eigenlijk nog steeds, zal het sterren nieuws vol staan van hun! Daar mee halen we ongeveer dat halfjaartje stilheid wel in, toch?


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 27 aug 2009 - 18:39:
omg, die david denkt echt alleen maar aan geld he!!

en ik vind het echt erg dat Tom het zo moeilijk heeft met zijn gevoelens

snel verder!!!


en groetjes vanuit Frankrijk


CrazyxBaby
CrazyxBaby zei op 26 aug 2009 - 19:46:
Het is een slim idee. Maar ik vind het wel vrij achterbaks. Niet? Je gaat als manager je sterren toch niet gebruiken op zo'n manier? Gewoon een beetje muzieksingles uitgeven en een superclip en dan krijgen ze ook terug aandacht! Maar het blijft wel een superverhaal! Of David nu achterbaks doet of niet! Fantastisch!!
Ga je snel verder??

XX<3


veke
veke zei op 26 aug 2009 - 18:34:
snel verderxxxxxxx


Jacqlijntje
Jacqlijntje zei op 26 aug 2009 - 17:21:
Haha wat een wilde ideeën heeft David!!

Ps: ik moet ook weer naar school dus soms kan het langer duren voor ik een deel lees

xXx