Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » Hoofdstuk 6: return to the apartment

Onbereikbare liefde (gestopt)

28 aug 2009 - 22:21

577

2

222



Hoofdstuk 6: return to the apartment

ik wordt wakker en kom slaperig overeind. Ik stap uit bed, maar spring gauw het bed weer op als ik op iets sta. 'AAAH!' Shin komt gillend overeind en rendt een rondje door de kamer. 'Haal het van me af, haal het van me af!' Gild hij. Ik grinnik. 'Shin, er zit niets op je rug. Dat was ik. Ik had niet door dat de op de grond lag.' Zeg ik lachend. 'O.' Zegt hij en houdt op met rennen. 'Shin, je had je hoofd moeten zien.' Zeg ik lachend. 'Ik schrok me dood.' Zegt Shin en loopt naar het bed en ploft er op neer. 'Het zag er echt grappig uit.' Ik kom niet meer bij van het lachen. Shin pord in mijn zij. Ik spring een halve meter in de lucht en por dan terug. Na een hevig por gevecht lopen we naar beneden om te ontbijten. Kiyoko heeft al een ontbijtje voor ons gemaakt. 'Goede morgen, Shinsan en Strifysan. Lekker geslapen, Strifysan?' Vraagt Kiyoko. 'Heerlijk. Shin minder, denk ik.' Zeg ik lachend. 'Wat dan?' Vraagt ze. 'Hij heeft de hele nacht naast mijn bed op de grond geslapen, totdat hij bruut wakker werd gemaakt door mijn voetjes.' Zeg ik en grinnik. 'O, ik dacht al dat ik iemand hoorde gillen.' Zegt Kiyoko lachend. We gaan aan de tafel zitten. Ik pak een broodje. 'O ja, Strify. Vandaag hebben we met Tilo afgesproken dat we de nieuwe liedjes van het Toyz album zouden oefenen.' Begint Shin voorzichtig. 'O ja, dat is waar ook.' Zeg ik en slik. 'Het komt wel goed hoor.' Shin probeert me gerust te stellen. 'Dat weet ik wel. Alleen ben ik eerlijk gezegt bang voor hun reacties. Als ik mijn gezicht weer laat zien dan. Alleen jij en Yu weten het.' Zeg ik en staar naar mijn bord. 'En Kiro misschien.' Zegt Shin zacht. 'O ja.' Mompel ik.

In de auto is het helemaal stil. Zenuwachtig friemel ik met mijn handen. Ik word nog zenuwachtiger als we voor ons appartementencomplex staan. ik zoek een sleutel van de deur en als ik die vind open ik de deur. Na een paar trappen op gelopen te hebben, staan we voor de deur. 'Aanbellen?' Vraagt Shin. 'Waarom? Ik heb toch een sleutel?' Vraag ik. 'Je hebt gelijk ook.' Zegt Shin en ik doe de deur open. 'Strify, ben jij dat?' Wordt er vanuit de woonkamer geroepen. We lopen naar de woonkamer. 'Strify! We waren zo ongerust.' Roept Romeo en vliegt naar me toe om me te omhelzen. 'Waarom ben je eigenlijk weg gegaan?' Vraagt hij. Ik slik. Dit is niet leuk! Ik ruk me los. 'Zullen we gaan?' Vraagt Shin ongemakkelijk als ik mijn mond niet open doe. 'Niet voordat Strify ons heeft verteld wat er allemaal aan de hand is.' Zegt Kiro boos. Ongemakkelijk staar ik naar mijn schoenen. 'Strify, alsjeblieft.' Smeekt Romeo. Ik grom. 'Hé, jongens. Hou eens op! Hij wil het niet zeggen. Dan hoeft dat toch niet. Het is al erg genoeg. Kom op, we gaan. Of anders komen we te laat en daar is Tilo niet blij mee.' Zegt Yu. 'Weet jij het ook?' Vraagt Romeo. 'Ja.' Zegt hij. Ik draai me om en loop de voordeur uit, de trappen af naar de auto. Een paar minuten later komt de rest ook naar beneden. Zodra de auto open is, spring ik op de bijrijderstoel en klap de deur dicht. Als iedereen zit start Shin de auto en rijdt weg.


Reacties:


realchick
realchick zei op 26 aug 2009 - 20:25:
VERDEEEEEER
laat je weten als
de next one er is?:]
xoxo


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 26 aug 2009 - 19:14:
wuhaaahh verder

mwahaa shin is grappig ;p gaat zo op de grond slapen ;p

snel verder

en wil je zeggen als de volgende er is
Xxxxxxxx