Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » All my power is gone.

You're my obsession.

27 aug 2009 - 1:09

288

3

271



All my power is gone.

Ik zit op mn bed en begin me te vervelen.Ik heb Strify net weggestuurd,want ik had even geen zin in hem.Ik voel me moe worden,en zak een beetje onderuit.Net op dat moment voel ik getril,waardoor ik opschrik.Ik kijk onder me kussen en zie daar de mobiel van Strify liggen.Zou ik?Ach ik neem gewoon op en als Strify vraagt waarom ik opgenomen heb zeg ik dat hij anders een gemiste oproep zou hebben.Dan lieg ik niet en dan weet ik tenminste wie hem moet hebben."Met Chanel"."Uuhm hoi,is dit niet de telefoon van Andreas?".Net als ik nee wil zeggen bedenk ik me dat Strify eigenlijk Andreas heet,maar ik ben niets anders gewend dan Strify te zeggen."Jawel,maar wie ben jij?"."Dat kan ik beter aan jou vragen".Ik zucht,waarom maakt ze het me zo moeilijk?"Hmm ik ben zn vriendin" zeg ik uiteindelijk."Uuhm juist,ik ben zijn vriendin?".Ik voel mezelf verstijven,en voel de tranen in mijn ogen komen.Ik had gelijk,ik had godverdomme geleik.Ik verbreek de verbinding en gooi zijn telefoon tegen de muur.Ik wil naar hem toe,zeggen dat het over is,maar ik wil niet dat het over is,ik wil bij hem blijven.Ik klem mijn handen aan de dekens en probeer enige beweging in mijn lijf te krijgen,maar niks werkt.Ik verzamel al mijn kracht en rol dan uit bed,ik lig wel eens waar op de grond maar dat maakt niks uit,ik kruip desnoods wel naar hem toe.Ik steun op mijn armen om op te staan,maar mijn armen zijn te slap om mijn lichaam te houden.Ik zak dus weer op de grond en begin nu echt gefrustreerd te raken.Ik voel alle tranen eruit komen en ik begin luid te snikken.Dan moet hij maar hier komen om me alles uit te leggen,ik heb alles geprobeerd maar niks werkt..


Reacties:


dms136
dms136 zei op 27 aug 2009 - 19:25:
OMG ONMG
UFTER IS IE
VERDER VEDER


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 27 aug 2009 - 18:02:
Ö Oh, snel verder!!

Xxx <33


cocoloco
cocoloco zei op 27 aug 2009 - 9:10:
omg! dan is hij pissig dat zijn vorige vriendin vreemd gaat en dan doet hij het fucking zelf! ze moet het echt uit maken en er dan moet strify er helemaal over de zijn van zijn!