Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The Vampire Ball [Romeo] » Chapter Two

The Vampire Ball [Romeo]

26 okt 2009 - 18:29

438

0

151



Chapter Two

Ik wordt in een koets naar huis gebracht, onderweg denk ik aan Romeo. Het is een knappe jongen, sommige meiden vinden jongens met make-up niet echt leuk maar ik vindt het wel iets hebben. Het maakt hem mysterieus net als zijn ogen. Ik kon haast in zijn ogen wel verdrinken. Ik kijk uit het kleine raampje, regen druppels glijden over het raampje heen waardoor het beeld een beetje wazig word om door heen te kijken. De kleur van de natuur fleurt op door de regen, de bladeren van de struiken en de bomen zijn veel groener geworden, het gras is nu ook veel groener. Als het net geregend heeft ruikt het altijd heerlijk fris buiten. Meestal zet ik mijn ramen dan altijd wijd wagen los en mijn balkon deuren ook. De koets remt zachtjes en staat stil. Het deurtje wordt opgedaan, ik sta op maar pas wel op dat ik me hoofd niet stoot aan het lage plafon. Ik pak de meneer zijn hand vast en stap voorzichtig uit de koets. Ik bedank de mannen van de koets, dan rijden ze weg. Hier sta ik dan alleen voor mijn huis. Klein huis hoef je niet te zeggen, zeg maar een soort van villa. Ja, mijn ouders zijn rijk, maar mij scheelt het niet veel die rijkdom. Ik begin te lopen door de gigantische tuin heen. De tuin vond ik altijd al mooi. Toen ik klein was en met vriendinnetjes aan het spelen was kon ik me altijd goed verstoppen. Ik glimlach dat waren leuke tijden maar nu ik wat ouder ben moet ik naar school en andere dingen doen. Bij de voordeur aangekomen, draai ik hem voorzichtig van het slot af en open de deur, ik sta naar binnen en doe de deur achter mij dicht en draai hem op slot. Zo zacht als ik kan loop ik naar boven toe, bij mijn kamer doe ik voorzichtig de klinker naar beneden en open heel lichtjes krakend de deur. Licht gesnurk komt uit de kamer van mijn ouders. Ik loop mijn kamer binnen en sluit de deur daarna, ik zoek het licht knopje en doe het licht aan. Meteen wordt de hele kamer verlicht. Ik loop naar mijn kast en trek daar mijn pyjama uit. Met veel moeite krijg ik mijn grote jurk uit en trek mijn pyjama aan. Ik poets mijn tanden in mijn badkamer. Ik loop naar de balkon deuren en zet ze op een kiertje wel zo dat er niemand binnen kan komen. Ik loop richting mijn bed en kruip onder de wol. En langzaam aan zak ik steeds dieper in slaap en droom over Romeo.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.