Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Secret Lover » Chapter 3: When I got you on the phone you were telling me you'll leave before she gets home.

Secret Lover

27 aug 2009 - 18:15

467

11

389



Chapter 3: When I got you on the phone you were telling me you'll leave before she gets home.

Voor wie het niet zo duidelijk was, de cursieve delen zijn flashbacks

Ik heb Tom net gebeld, hij komt. Ik voel me opgewonden en blij maar ik weet na de enkele uren dat we samen zullen gespendeerd hebben dat ik weer de eenzaamheid zal voelen. Waarom doe ik het ook mezelf aan? Ik vraag het me elke keer opnieuw af maar vanaf hij in mijn deurgat staat weet ik waarom.

Phase van Danity Kane en Lil Wayne klinkt door mijn appartement. Waarom moeten ze ook altijd bellen als ik met iets bezig ben! Zo snel ik kan neem ik de keukenhanddoek een droog mijn handen eraan af. Ik stap op sneltempo naar mijn salontafeltje en neem mijn nieuwe IPhone op. "Met Teyanna." "Hey babe." "Tom..." "Juist, onze afspraak voor vanavond gaat die door?" "Ja natuurlijk." "Dan vertrek ik voor Kate thuiskomt, ik laat haar wel een briefje achter." "Oké dus dan kom je rond..." "Ongeveer 18.30h ik zal eten maken, spaghetti? Zorg je gewoon dat je alles in huid hebt?" "Komt in orde, tot straks."

Tom weet dat ik gek van van zijn kookkunsten, je zou het niet verwachten maar hij is goed. Hij is dan ook in veel dingen goed! Maar wat ik wou zeggen is dat het tussen mij en Tom meer is dan alleen fysieke aantrekkingkracht, sex, lust wat je het ook wil noemen. We hebben een chemie die ik niet echt kan verklaren, je hebt het met iemand of je hebt het niet. Dat is de meest duidelijke manier waarop ik het kan uitleggen.

Ik lijk wel verliefd...misschien ben ik het ook, nee niet misschien, ik ben het zeker! Hij is en heeft alles wat ik in een man zoek. Ik vind het niet leuk om op de tweede plaats te staan maar het is nu zo. Kate was er eerst toen kwam ik.

"Heb je een vriend?" "Neen, ik ben overtuigd single, jij?" Hij leek even te twijfelen over wat hij ging antwoorden. "Ja, zo ongeveer een 3 maanden." Het leek alsof hij zich schuldig voelde tegenover Kate wegens zijn geflirt. Of schortte er iets anders? Ik besloot er maar niet verder op in te gaan, ik kende hem tenslotte nog maar een week dat zou een beetje te vroeg zijn om een kruisverhoor te houden. "Teyanna, alles oké?" Ik was weer aan het dromen. "Jaja, ik was even in gedachten verzonken." Hij glimlachte lief naar me.

Door hem beter te leren kennen wist ik dat het dat niet was maar dat het kwam door hun relatie. Tom wist helemaal niet of ze bij hem was voor de roem of voor hem. Hij twijfelde -nu nog steeds- aan zijn relatie en ik daar speel ik een grote rol in. Ik vraag me af waarom hij niet met haar breekt maar hij wil het me niet zeggen. Toch moet ik het weten, ik zal alles doen om erachter te komen!


Reacties:

1 2 3

MyReflection
MyReflection zei op 7 sep 2009 - 16:56:
verder
xx


Scaramouche
Scaramouche zei op 28 aug 2009 - 17:09:
Oooooooo, fantastisch goed <3
Ik vind die echt flashbacks echt leuk!

En ik hoop dat Tom Kate dumpt.
Volgens mij is ze zo'n huppelkut die NIET van Tom Kaulitz houdt maar wel van de roem die hij heeft.
Ik wou dat ik zo'n mensen kon doodlazeren. *duivelgrijns*
Ik ben wel niet in het bezit van een lazer, maar goed, dat doet er niet echt toe.
En dit slaat waarschijnlijk nergens op. O__O

Maar goed, ik ga braaf afwachten naar het snel volgende deeltje.
Mwiiiiii! ^^

XxX


Rianne
Rianne zei op 28 aug 2009 - 12:35:
Oeeeeeh spannend, XD

Ik vind dit echt geweldig!


Xpam05
Xpam05 zei op 28 aug 2009 - 11:35:
Je schrijft super,
i like your storyy
duss.. snel verdeer!
xxx


adelain
adelain zei op 28 aug 2009 - 7:19:
iewie echt leuk stukje.

nu wil ik ook wel eens weten wrom Tom met die kate heeft
mr goed.
jij liefteren?