Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Quam Amoena » Quam Amoena 4 [TH]

Quam Amoena

27 aug 2009 - 20:51

323

0

183



Quam Amoena 4 [TH]

gemaakt met http://www.youtube.com/watch?v=Va0vs1fhhNI als liedje :D

je valt weg. maar ineens schiet je recht. Je trekt natuurlijk alle draden mee en alle machientjes vallen naar beneden. je kijkt rond. Je ziet een witte kamer en Bill. Je blijft met een verbijsterd gezicht recht zitten. Dan kijk je meteen terug naar Bill. Je vliegt hem meteen om de hals.
Bill: ook goedemorgen *big smile*
*jij*: Heeeey, waar ben ik??
Bill: ziekenhuis
*jij*: Ah ja, ik was tegen de tafel gebotst.
Bill: ja, en we zijn je meteen te hulp geschoten
*jij*: Thank you ^^
bill: you're welcome. Maar ik denk dat ik eens een dokter ga halen.
*jij*: ik denk niet dat die blij zal zijn
Bill: waarom niet dan??
*jij*: omdat alle apperatuur kapot is
Bill: jij maakt er toch altijd een knaller van
*jij*: idd
Bill staat recht en geeft je een kus op de wang. Je blijft daar met een grijns van hier tot in Tokio zitten. na een aantal minuten komt de dokter samen met Bill terug. Ik zie dat De dokter eerst verbaast maar dan woedend kijkt. Je zet meteen je engelengezichtje op .
*jij*: hallo dokter
dokter: hallo, ik zie dat je je weer goed voelt
Bill en jij moeten je inhouden om niet in lachen uit te barsten.
*jij*: inderdaad dokter
Bill wordt naar buiten gestuurd. Je wordt onderzocht en na het onderzoek mag je naar huis. Je moet je nog wel rustig houden. Maar dat lukt wel. Je gaat je vlug omkleden en stapt dan naar de wachtzaal. Tom, Kenneth, Maarten, Erik, Georg, Gustav en Bill komen meteen op je af gelopen en bespringen je meteen. Je ziet dat de dokter kwaad kijkt, maar veel trek je je er niet van aan. jullie wandelen naar de tourbus. Je moet afscheid nemen van Tokio hotel. Je knuffelt ze 1 voor 1 en zegt dat het geweldig met hen was. Bij Bill stop je even.
*jij*: kan ik je even spreken?
Bill: tuurlijk
je gaat samen met Bill een beetje van de andere weg staan.
*jij*: wil je ...



wordt vervolgd


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.