Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Quam Amoena » Quam Amoena 5 [TH]

Quam Amoena

27 aug 2009 - 20:52

608

1

223



Quam Amoena 5 [TH]

gemaakt met http://www.youtube.com/watch?v=Oe4CF3Kgd-k&feature=related als liedje ^^

*jij*: wil je samen met de rest van je bandleden mee op tour?
Bill: Absoluut
*jij*: jeej
je geeft hem een dikke knuffel. jullie gaan samen naar de rest van de groep.
*jij*: welkom bij de tour
Maarten: huh?
Bill: ja, ze heeft ons gevraagd om mee te komen
Kenneth: en je overlegt niet eens met ons
Erik: ik vind het goed hoor ^^
Maarten: ik ook
Gustav&Georg: wij ook
*jij*: K allemaal goed en wel maar we gaan eerst nog langs 4 adressen.
Tom: welke dan?
*jij*: eerst ga ik naar huis
Erik: Zou je dat wel doen?
Maarten: ja, je ouders hebben toch een hekel aan je?
*jij*: ja maar mijn moeder niet. En ik wil nog wat stuff ophalen.
Tom: en de andere adressen?
*jij*: Wel jullie adressen om koffers mee te pakken voor de tour
Tom sloeg zichzelf tegen zijn hoofd. Wat een domme vraag dat hij stelde . Maar je vind het toch ergens wel cute. Hij is niet voor niets de tweelingbroer van Bill. Ineens zie je een hand voor je ogen. Je verschiet je natuurlijk rot en maakt een rare beweging want de andere gaan strijk van het lachen. Je bekijkt hen even raar aan en stapt dan in jullie bus. De anderen volgen je voorbeeld. Jullie stoppen eerst bij jouw huis. Of beter gezegt in de buurt van haar huis.
*jij*: blijven jullie maar hier, ik ga wel met het skateboard via het park naar mijn huis toe.
Anderen: K is goed
Je pakt je skateboard en stapt de bus uit. Je springt op je skateboard en gaat skatend via het park naar je huis. Thuis aangekomen is je moeder blij je te zien maar je vader is kwaad. Met gevolg: je hebt weer eens barstende ruzie met je vader. Je pakt vlug je stuff, meent afscheid ven je moeder en gaat via het park terug naar de bus. In het park zelf zet je je even op een bankje. Je hoort wat geritsel achter je. Je hebt er een slecht gevoel bij en gaat dus verder. Ineens springen er 2 mannen uit de bosjes en achtervolgen ze je. Je springt op je skateboard en begint vlug te skaten. Je kent de weg op je duimpje en gaat via zijstraatjes. Je had er niet aan gedacht dat je via een drukke baan moest. bij die drukke baan aangekomen blijf je skaten. Springt samen met je skateboard omhoog. doet een stunt op een auto. rolt over de volgende auto en valt op de stoep aan de overkant. Je springt meteen terug recht en loopt verder naar de bus. Je stapt paniekerig terug in de bus. De anderen komen op je afgelopen en vragen meteen wat er is. Je antwoord niet. Je gaat zitten en kijkt voor je uit. 'Wat moesten die jongens van je? Waarom kwamen ze achter mij?' van alle vragen stormen door je hoofd. Bill trekt je recht en zonder tegen te werken sta je mee recht. Tom en Bill leiden je naar de badkamer. Ze zijn je wonden aan het verzorgen terwijl jij verder aan het denken bent.
Tom: klaar
je glimlacht
Bill: Wat is er eigenlijk gebeurt?
*Jij*: Achtervolgd
Tom: door wie?
*jij*: Geen idee, maar willen we het eigenlijk wel weten?
Tom en Bill schudden hun hoofd. Je moest glimlachen. jullie stappen uit de badkamer en gaan naar de rest
*jij*: wie wil er mee film zien??
Gustav: Ja ik, maar wel een actie of zo
Georg: Ik & nee geen actie doe maar komedie
Tom&Bill: ik & ik wil een thriller zien
Erik: Ik, Thriller
Maarten: ik & geen thriller een actie of seksfilm :p
Kenneth: Ik, thriller
*jij*: we zien een thriller want de meerderheid wint ^^



srry als deze ni zo goe was maar kben een beetje inspiratieloos ö


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 16 okt 2009 - 23:41:
Ik vind het wél leuk<3