Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 18!

You Saved Me.

29 okt 2008 - 23:19

532

2

224



Hoofdstuk 18!

>>tompov<<
Ik schenk mezelf een tweede glas whisky in en na dat ik die helemaal heb binnen gekapt kijk ik op de klok en zie dat het tijd word om de meiden te waarschuwen dat ze zich moeten gaan omkleden. Ongerustig doordat anouschka nog steeds niet terug is stap ik naar boven en klop op elke deur aan dat ze zich moeten klaar maken. Ik blijf stil staan bij de deur van nousz en twijfel of ik zouw aankloppen maar laat het dan maar zo. Als ze terug moest zijn had ik haar wel zien passeren. Ik ga terug naar beneden en doe de deuren open van de bar zodat de eerste klanten kunnen binnen komen. Een uur later zijn er klanten en is de avond net zoals anders. "Waar is die nieuwe?"hoor ik achter mij en wanneer ik me omdraai zie ik een vaste klant staan. "Wie bedoel je?"vraag ik alsof ik van niets afweet. "Die nieuwe van je,die hier gisteren was"vraagt hij en eventjes weet ik niet wat ik moet zeggen. "Ze ligt ziek in bed"verzin ik als uitvlucht en ik zie hoe hij zuchtend terug stapt naar zijn vaste tafel. Het is best wel vies als ik nu pas denk wat ik doe. Ik ben de baas van een striptent maar dat is nog niet het ergste. Ik moet toe zien hoe mijn meisjes hun lichaam bloot moeten stellen aan van die vieze,vuile en oude venten die hun vrouwen bedriegen die thuis wachtend voor de tv zitten. Wanneer ik een gedaante zie passeren dat op anouschka lijkt en door de deur van achter de bar zie gaan weet ik zeker dat ze het is. Ik twijfel geen moment en loop ze achterna. "Waar zat je?"vraag ik wanneer ik haar omdraai dat ze oog in oog met me staat. "IK,ik..het spijt me tom,ik had niet zo mogen reageren"zegt ze en ik geef haar een knuffel. "Het is niets,ik begrijp het wel..ga maar slapen"zeg ik maar ze schud haar hoofd. "Ik ga werken tom"zegt ze en ze verdwijnd naar boven en niet veel later staat ze klaar voor me'n neus. Nog steeds met het gedacht over hoe een lekker lichaam ze wel niet heeft laat ik ze naar de zaak gaan en begint ze aan haar avond. Ik neem plaats op een bar kruk en kijk toe hoe ze sensueel staat te dansen maar wanneer ik zie hoe er een vent aan haar lichaam komt en ze duidelijk laat weten dat ze het niet wilt maar hij niet wilt luisteren schiet ik recht. Ik loop zo snel ik kan met deze kleren naar de vent en geef hem een dreun op zijn gezicht zodat er bloed uit zijn neus komt. "Er word niet aan de klanten gezeten,en vooral niet aan haar!"zeg ik dreigend en pak anouschka van de bar en neem haar mee naar de gang. "Is alles oke?"vraag ik ongerust. "Ja,alles is oke"zegt ze en ze wilt terug naar binnen lopen maar ik houw haar tegen. "Jij hebt gedaan voor vandaag,ga naar boven douch je en ga slapen,ik zie je morgen wel"zeg ik en ze knikt. Ik geef haar nog een zoen op de wang en ze vertrekt daarna naar boven.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 1 nov 2008 - 14:07:
Wat liefig.
Tom is liefig.
Anoushka ook.


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 29 okt 2008 - 23:22:
Oeh Tom in actie
But heeeeeeel snel verder gaan zeg «3

xx