Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Fuck u,asshole

You're my obsession.

28 aug 2009 - 5:28

500

4

256



Fuck u,asshole

Ik hoor de deur opengaan,maar heb geen kracht meer om te kijken wie het is.Nog een luide snik verlaat mn mond,en dan hoor ik een aantal voetstappen in mijn richting komen.Ik voel hoe ik opgetild word en kijk in het gezicht van Strify. Waarom? fluister ik bijna onverstaanbaar.Strify zet me neer en kijkt schuldig naar de grond.Ik voel mijn benen trillen en de andere jongens kijken me bezorgt aan.Gaat het wel ? û. ûJa prima,dat zie je toch û zeg ik sarcastisch. ûSorry ,kom ik help je wel û zegt Yu.Net als hij me wil vastpakken zak ik door mijn benen,en kan de rest van mijn tranen niet meer binnen houden,nooit heb ik gehuild,en nu in 2 weken tijd heb ik gewoon een hele rivier bij elkaar gehuild,en dat voor Strify.Maar hij is mijn tranen niet waard,ik dacht dat hij goud was van binnen,maar nee hij is gewoon niks.Eerst janken omdat die kut Chantelle van hem vreemd gaat,en dan gaat ie zelf vreemd ?Yu paktme op en trekt me omhoog en neemt me mee naar binnen,de rest volgt hem behalve Strify en Kiro. ûWat heb je met dr gedaan ? û hoor ik nog net uit Kiros mond. ûJA DAT VRAAG IK ME OOK AF KIRO WAT HIJ HEEFT GEDAAN û.Yu legt me op de bank en Shin hurkt voor me neer. ûWil je wat drinken ? û vraagt Romeo.Ik glimlach even door mijn tranen heen,ze zijn zo bezorgt en geven echt om me. ûAls je wilt,graag û. ûGeen frisdrank toch vanwege je ademhaling ? û.Ik knik en even later komt Romeo terug met wat te drinken. ûBedankt û.Hij knikt en gaat samen met Yu op de andere bank zitten terwijl Shin zich inmiddels naast me heeft gezet. ûVertel wat is er aan de hand met je ? û. ûStrify gaat vreemd û door deze woorden stromen de tranen weer en ondertussen kijkt Romeo me met open mond aan. ûWat,Strify gaat vreemd?.Ik knik alleen maar en kijk naar de deur die openvliegt van Strifys kamer.Kiro rent op me af en neemt me in zijn armen.Ik begraaf mijn hoofd in zijn shirt. ûSsst stil maar û. ûGOD DAMN WAAROM HEB JE ME TELEFOON KAPOT GEGOOID SLET û.Ik haal abrupt mijn hoofd weg bij Kiro en verzamel nu al mijn kracht en sta op.Ik loop naar Strify en ga voor hem staan. ûWAT DENK JE,IK KREEG JE FUCKING VRIENDIN AAN DE TELEFOON STRIFY,JE HAD PRECIES HETZELFDE GEDAAN ALS IK VREEMD ZOU GAAN,EN JE BENT ECHT EEN FUCKING KLOOTZAK JE MOBIEL IS KAPOT EN DAAR MAAK JE JE DRUK OM ?NOU IK ZAL JE VERTELLEN,IK BEN OOK KAPOT,HELEMAAL KAPOT VAN BINNEN,DO YOU CARE ABOUT THAT TOO ?NEE DUS HOU JE BEK,EN EVEN TER HERINNERING JE BENT BEROEMD WEET JE NOG,DUS JE HOEFT ALLEEN EVEN NAAR DE WINKEL MET TELEFOONS,BESTEL HET NIEUWSTE VAN HET NIEUWSTE,HAAL HET GELD VAN JE BANK EN JE HEBT ER EEN.DAAAAMN û.Iedereen is stil van mijn uitbarsting,dit hadden ze nooit verwacht van mij natuurlijk,en eerlijk gezegt ik zelf ook niet.Maar mij een slet noemen,dat pik ik niet.En hij heeft me echt helemaal kapot gemaakt.


Reacties:


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 28 aug 2009 - 19:23:
OMG MAN ! Hij kan dat fucking mobieltje in ze reed steken als hij dat zo flikken >:[

(Mhaar dat doet Strify niet... toch)

Snel verder gaan! Ben freaking nieuwschierig!

Xxx Moon


cocoloco
cocoloco zei op 28 aug 2009 - 18:56:
O MY FUCKING GAY!!!!! hij gaat vreemd zijn 'vriendin' kan amper recht op staan en het enige wat hem kan schelen is zijn mobieltje!!! hij moet zich dood schamen!


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 28 aug 2009 - 18:18:
noh niet lief..

hij gaat zelfs dubbel vreemd want hij is al met mij getrouwd

snel verder
Xxxxxxx


dms136
dms136 zei op 28 aug 2009 - 15:23:
OM OMG
GOE ZO MEID
MAARE ZE MIOETEN WEER MET ELKARA KRIJGEN
verderVEDER VEDER