Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Niets dan waarheid [Twincest] » Hoofdstuk 2

Niets dan waarheid [Twincest]

28 aug 2009 - 16:02

244

4

174



Hoofdstuk 2

[b]HET VOLGENDE DEEL WORDT LANGER, beloof ik.[/b]

Ik loop nar de keuken en pak twee blikjes Red Bull. Ik loop terug en zet een blikje voor Andreas op tafel. "Waarom heb je dat mee", vraagt hij. "Omdat, gek kindje, je anders binnen een paar minuten gaat zeggen dat je dorst hebt." Ik lach eens en pak het pakje. Ik verzet het op een MTV maar daar is niets op, dan maar Spongebob zeker. "Hier, ik geef me over", zeg ik. "Mooi." Andreas kijkt aandachtig naar die gele spons terwijl ik mijn nagels bekijk. Pff, ik moet ze maar weer eens laten doen.
"Andy, liefje", zeg ik. "Bill, wat moet je hebben?", zucht Andreas. Ik kijk hem nep-boos aan. "Ik wil niets van je, alleen dat je mee gaat naar de nagelstudio." Ik zie hem zuchten. "Na je aflevering?", vraag ik.
"Oké, Bill, na deze aflevering."

Even later.

We zitten in de auto naar de mijn favoriete nagelstudio te rijden. Wat ben ik blij, alles lukt bij mijn vriendje. Ik grijns als ik de studio al in zicht zie komen. Andreas topt de auto en ik stap binnen. Een mevrouw zit haar nagels te vijlen aan de balie. Ik kuch eens en ze kijkt op.
"Ja, wat kan ik voor u doen?" "Ik en mijn vriend komen voor onze nagelg. Alleen voor mij eigenlijk, bij hem moet je de teennagels in orde krijgen. "BILL!" Ik lach eens. De vrouw knikt en staat op. "Volgt u mij maar", zegt ze.
Ik volg de vrouw terwijl ik Anndreas mee trek.


Reacties:


veke
veke zei op 21 okt 2009 - 21:33:
snel verderx


jorinloveth
jorinloveth zei op 5 sep 2009 - 23:18:
Verder! echt goed verhaal

laat me iets weten als je verder bent!


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 30 aug 2009 - 17:09:
Whaha :p

teennagels

ik heb medenlijden met die vrouw...

ga je snel verder ??

xxx <33

Love it...


Scream4ever
Scream4ever zei op 29 aug 2009 - 9:32:
I still LOVE it!!

snel verder!

xxx