Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Spijt..

You're my obsession.

28 aug 2009 - 20:47

373

6

394



Spijt..

"Weetje we laten jullie wel even alleen" zegt Shin na een lange stilte.De rest knikt en ik zie ze weglopen.Ik kijk in Strify's ogen en voel weer die verliefdheid,maar ik mag niet verliefd zijn op hem,hij is toch niet verliefd op mij.En ik vertelde hem in het park al,dat als de liefde van een kant komt het toch geen nut heeft.Hij heeft een rare blik in zijn ogen,een blik die ik nog nooit heb gezien.Een blik van schuld,maar ook van woede.Ik slik even en loop iets dichter naar hem toe.Ondanks dat ik amper op mijn benen kan staan moet het nu toch even."Ik dacht dat ik je ware was" ik slik en kijk naar mijn voeten die opeens heel interessant zijn."Dat ben je ook" ik hoor de schuld in zijn stem,maar laat me niet mee sleuren in zijn schuldgevoel."Weet je,als dat zo is dan vertrek ik nu terug naar Belgie,als je me terug wilt moet je me maar opzoeken,anders weet ik ook gelijk wat ik voor je beteken,maar ik wil dat je dit nog eens leest".Ik pak mijn mobiel en open mijn verzonden berichten en open het bericht dat ik aan Strify heb gestuurd voor het voorval in het steegje."Hier,lees het,lees het nog een keer en nog een keer,dan weet je hoe veel ik van je hou en dan snap je pas hoe veel pijn het me doet Strify".'Niet te geloven dat ik dit een week geleden nog droomde,en dat het nu werkelijkheid is.Ik hou ook heel veel van je.with my heart and soul.En ik zal altijd van je blijven houden,ook al is er misschien ooit op een dag geen Strify en Chanel meer,maar daar denken we nog niet aan :'D You're my angel in disguise <3 x x x' Chanel,ps; die kus was geweldig,ik had me geen beter kus kunnen voorstellen maarja ik had me ook geen beter ventje kunnen voorstellen als jij -bloos-'."En ik zal altijd van je blijven houden ook al is er misschien op een dag geen Strify en Chanel meer" heerhaalt hij steeds.IK zie de tranen in zijn ogen,en zie de spijt.Hij komt op me af en neemt me in zijn armen.Ik laat het maar toe,maar ergens krijg ik het gevoel dat ik opnieuw wil beginne met hem.


Reacties:

1 2

Pressure
Pressure zei op 31 aug 2009 - 19:50:
VERDER. I'll kick his ass.


Kyoru
Kyoru zei op 30 aug 2009 - 10:43:
STRIFY I'M GOING TO KILL YOU!
and i love your voice<3
Yeah, Omg
Please snel verder!
en Chanel.. Laat hem voor je smeken. Hij moet op zijn knieën een hele maand smeken voordat je weer met hem gaat!
dat vind ik gewoon
Love, love, LOVE IT!>333^^
xx>3


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 28 aug 2009 - 22:41:
neee

Hij moet terug bij mij komen.. IK BEN MET HEB GETROUWD x'D

snel verder
Xx


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 28 aug 2009 - 21:42:
Oe oe komen ze weer back together ??

^^ Hoop t

xxxx snel verder


dms136
dms136 zei op 28 aug 2009 - 21:05:
VEDER VEDER LAAT ZE MET ELKAAR KRIJGEN MAAR WEL WEER SNEL

LOVE YOU

XXXXXXXXXXXXXXX

PS MAG IK YU VRIENDIN ZIJN