Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 48 where to gether your sad they gonna mary and they brake up, whats about them?

crazy little thing called love CB (gestopt)

29 aug 2009 - 13:08

2179

2

184



48 where to gether your sad they gonna mary and they brake up, whats about them?

jason pov
ik en jasper half weer te slapen als yu de kamer binnen komt.
''WTF! waar zijn jullie mee bezig?''
''waar lijkt het op?'' zegt jasper geirriteerd.
''in het verkeerde bed liggen!?''
''nee, we wilde eerst in dat van strify gaan liggen maar toen dachten we Yu heeft het onze nat gemaakt dus gaan we in het zijne liggen!''
''DUDE!'' roept hij ongelovig. ''STRIFY!!!!'' vervolgt hij kwaad. we horen strify de trap op rennen en even later verschijnt hij naast Yu.
''zeg tegen je zoon dat hij en jason uit mijn bed gaan!''
''uit je bed? maar, oh hier zijn jullie! waarom liggen jullie hier?''
''Yu heeft het mijne nat gemaakt met een emmerwater!''
''waarom?''
''om jason wakker te maken.''
''en waarom moest jason perce wakker worden?''
''zit jij in de waarom fase ofzo?'' komt jasper er dan droog tussen door.
''ga in het bed van shin liggen dat gebruikt niemand meer!''
''oh ja niet aan gedacht!'' roept jasper dan. we staan op en gaan in het bed van shin liggen.
''best wel kinky om hier nu sexy te hebben.'' fluistert hij dan geil.
''best wel ja!'' fluister ik terug en begin hem in zijn nek te zoenen. hij zet zijn nagels in mijn en ik kan een kreun niet meer stoppen.
''DANM nu wordt ik echt geil!'' kreun ik zachtjes
''jij bent een en al geil!''
''haha, lul!'' lach ik droog.
''is dat wat je wil! kan ik regelen hoor!'' zegt hij simpel. hij staat op en doet de deur op slot, dan komt hij voor me staan en gaat op zijn knieën voor me zitten. hij trekt mijn bokser omlaag en begint me te pijpen. ik probeer me zo stil mogelijk te houden en hoor dan voet stappen op de gang. jasper verlaagt zijn tempo en begint me te strelen. ik zie in zijn ogen dat hij wil dat ik ons veraad. ik bijt hard op mijn lip om niet te kreunen wat moeilijker is dan ik dacht. ik leg een kussen over mijn hoofd en kreun luid.
''kut streek!'' lacht jasper dan en gaat weer verder.
''dude! dadelijk komt luminor met z'n klote camera binnen!''
''klinkt geil! zal ik de deur van het slot halen?''
''nee! nu wil ik je even voor mezelf!''
''weet je waar ik nu aan denk! wij praten echt veel tijdens de sex!''zegt hij dan droog en ik schiet in de lach.
''jij ook met je kut opmerkingen he!'' lach ik en er volgt een luide kreun omdat hij weer verder gaat.
''mijn god jasper! OH FUCK!'' kreun ik dan. en kom niet lang daarna luid kreunend klaar wat door heel het appartement te horen moet zijn geweest want we horen ze beneden luid lachen.

jasper pov
ik en jason wisselen van rol en we zijn vol op bezig als mijn mobiel gaat.
''ja met jasper?''
''hey jasper met yalee! zullen we vandaag gaan shoppen?''vraagt ze, danm ik heb eigenlijk geen zin maarja dat klinkt zo van ik moet je niet!
''uhm, k weet niet ik ben nogal moe eigenlijk, JASON klootzak!'' roep ik als hij ineens bijt.
''wat heeft hij gedaan.'' vraagt ze nieuwsgierig.
''fuck fuck!'' ik geef de mobiel aan jason die begint te grijnzen.
''ik heb er dus nu al spijt van!'' roep ik dan.
''ja met jason.''
''...''
''OH ja ik heb hem gebeten! maar niet hard hoor dus maak je geen zorgen!''
''waar? weet je zeker dat je dat wilt weten?'' ik maar gebaren van niet maar hij negeert het.
''...''
''nou waar denk je maar hij wordt ongeduldig dus ik zeg hem wel dat hij terug moet bellen!''
''...''
''oke doei doei!'' en hij hangt op.
''klootzak! hoe moet ik aan haar gaan uit leggen dat wij op zondag ochtend wanneer de meeste mensen naar de kerk gaan wij elkaar liggen te pijpen!''
''hey zo had ik het nog niet eens bekeken!'' zegt hij dan.
''OH GOD! sta me bij!'' roep ik uit en jason kijkt me even aan. dan haalt hij zijn schouders op en gaat weer verder. ik schud lachend mijn hoofd wat onderbroken wordt door een luide kreun die ik niet meer in kon houden.
"oh jason!'' kreun ik luid en zie aan zijn ogen dat hij moet lachen. ik geef een luide kreun als ik klaar kom en zie hem mijn goedje door slikken.

jason pov
ik en jasper zijn na een nog een aantal uur door slapen opgestaan. het is nu 4 uur en matin yalee en kenny zitten nu bij ons binnen.
''dus waar waren jullie mee bezig toen ik belde?'' lacht yalee dan. martin en kenny kijken ons vragend aan en ik krijg een lach kick.
''uhm we lagen te slapen!'' probeert jasper nog maar yalee geloofd het dus echt niet.
''volgens mij waren jullie met iets anders bezig!'' lacht ze dan. nu gier ik het uit van het lachen en jasper loopt rood aan.
''ik vind het echt niet grappig hoor!'' zegt jasper dan sirieus.
''maar ik wel!'' lach ik. hij kijkt me aan met een houd-je-fucking-bek blik en ik lig bijna op de grond van het lachen.
''heb jij geblowd ofzo?'' vraagt hij dan. ik kijk hem aan en geef hem dan een kus. hij rolt lachend met zijn ogen.
''eindelijk je kan weer lachen.''
''oke, t was best comisch!'' geeft hij dan toe. shin komt binnen en kijkt ons aan. strify komt er lachend achter aan.
''nooit meer! in mijn kamer!'' zegt hij drijgent en ik en jasper schieten dan samen in de lach.
''ik kan er echt niet om lachen! en de volgende keer doen jullie het desnoods maar in het park!'' zegt hij boos.
''dat hebben we al gedaan! niet zo leuk als het lijkt!'' lachen ik en jasper in koor. jasper staat lachend op en loopt naar de keuken.
''kom op man! laat ze!'' lacht strify en dan komt kiro helemaal vrolijk naar beneden. hij heeft laatst al zijn drugs weg gegooit en heeft nergens meer last van. hij staat helemaal heen en weer te springen en Yu komt er met een rote grijns achter aan.
''wat is er met jullie?'' vraag ik als ik uit gelachen ben. ze kijken elkaar lachend aan en yu knikt even. kiro's grijns wordt groter.
''eerst moet iedereen even komen. LUMINOR ROMEO JASPER! komen!'' roept hij en iedereen komt de kamer in gelopen. we kijken kiro verbaast aan.
''ik en Yu gaan trouwen!'' roept hij dan blij.
''WOW gefeliciteert!'' hoor ik van alle kanten. kiro en yu omhelzen elkaar schattig. ik ben echt blij voor ze! nooit gedacht dat Yu zou trouwen, en dan vooral niet met een jongen! hij was altijd zo'n meisjes gek!
''hey jasper, als kiro dan toch uit zijn kamer gaat kunnen we daar gaan liggen als Yu weer eens met water loopt te klieren!'' merk ik dan op. luminor staat met zijn camra in zijn handen wat terug te spoelen en daarna het te bekijken.
''ik ga douchen!'' zegt jasper dan en loopt naar boven.
''zeg luminor kun je dat niet eens filmen! dan wil ik de band wel hebben!'' roep ik droog. Yu begint kei hard te lachen.
''ik ga jou vriendje niet filmen wanneer hij onder de douche staat!'' zegt hij beledigt. strify kijkt hem verbaast aan.
''en gisteren wilde je ze nog filmen als ik ze zou betrappen! dan vind ik iemand onder de douche filmen toch wel wat anders hoor!''
''he! jij wilde mij en jasper filmen tijdens de sex! wat ben jij voor pedo?'' roep ik uit. hij kijkt me met zijn typische op getrokken wenkbauw aan en loopt dan naar de keuken. ik sta op en loop naar boven. ik hoor jasper de douche aan zetten en klop op de deur.
''jasper! open doen hoge nood!'' ik hoor hem lachen en hij opent de deur.
''opgelucht?'' vraagt hij vanuit de douche als ik klaar ben.
''JA!!! heel erg opgelucht!'' ik schuif het gordijn open en begin hem te zoenen. hij grijnst en trekt me onder de douche.
''JASPER!!'' roep ik uit. ik had al gedouched en nu zijn heel mijn kleren nat.
''nu kun je er net zo goed bij komen staan!'' grijnst hij. ik rol lachend met mijn ogen en trek mijn kleren uit. ik stap bij hem in de douche en sla mijn ermen om hem heen. we blijven even in een stevige knuffel staan en dan voel ik iets kouds op mijn rug.
''ik ga je in zepen!'' zeg hij met een TE schattige glimlach en hij geeft me een zoen. ik laat hem zoenen en doe zelf verder niks. hij kijkt me even aan en glimlacht dan triest.
''is er iets?'' vraag ik dan.
''nee, nee, er is niks.'' zegt hij zachtjes. ik til zijn kin op en glimlach, hij glimlacht ook en slaat zijn armen om me heen.
''beloof je dat wij altijd bij elkaar blijven?'' vraagt hij zachtjes.
''als het zo ver is en jij weer helemaal beter bent gaan wij ook trouwen!'' fluister ik in zijn oor.
''klinkt goed!'' glimlacht hij.
''ik hou van die glimlach. daar wil ik iedere ochtend mee wakker worden en iedere avond mee gaan slapen. en ik wil vooraltijd bij je blijven!'' ineens horen we luid geschreeuw vanaf beneden.
''houd je fucking bek!'' horen we romeo roepen.
''val fucking dood!'' horen we luminor dan terug schreeuwen.
''doe het zelf! achterlijke!'' roept romeo dan. ik en jasper kijken elkaar verbaast aan. hij sluit zijn armen strakker om me heen en rust met zijn hoofd op mijn schouder. ik streel zachtjes over zijn rug en druk een kus op zijn wang. ik haat het om hem zo ongelukkig te zien.
''je bent echt alles voor me jasper.'' fluister ik zachtjes.
''jij ook voor mij jason.'' fluistert hij zachtjes terug. na nog even zo inelkaars armen te hebben gestaan stappen we de douche uit. romeo en luminor zijn nog steeds ruzie aan het maken. ik en jasper kleden ons aan en gaan op het bed liggen dat ondertussen al weer droog is. hij glimlach een beetje als ik door zijn haar streel. hij glimlacht maar zijn ogen staan heel droevig.
''jasper, wat is er? je weet dat ik hier niet tegen kan!''
''niks, er is niks! k ben gewoon wat moe!'' gromt hij. ik zucht diep en kijk even naar hem. dan sta ik op en loop weg.
''waar ga je heen.''
''je bent toch moe, nou dan ga je slapen!'' zeg ik simpel en ik loop weg. ik loop naar beneden en als ik de deur open zie ik van alles heen en weer vliegen.
''waar zijn jullie mee bezig!'' roep ik uit.
''kijken wie er als eerste dood valt!'' roept luminor en hij gooit een eizeren schaal naar romeo.
''doe normaal!!!! jullie houden van elkaar en dan gaan jullie spullen naar elkaar gooien!'' roep ik. ik hoofdschuddent naar de keuken en plof op een stoel neer. strify shin yu en kiro kijken even op maar zeggen niks.
''waar hebben ze ruzie over?''
''luminor zou vreemd zijn gegaan met een meisje van het uit gaan.''
''en is dat waar of niet?''
''geen idee, hij zegt van niet en dat hij alleen maar met iemand heeft staan praten.'' zegt strify dan.
''en daarom gooien ze met spullen naar elkaar?''
''tja, het is afwachten wie het eerste raak gooit!''
''ik stem op romeo die kan toch beter mikken!'' zeg ik dan droog.
''ja ik denk ook romeo!'' zegt Yu dan.
''nee ik denk dat luminor dat doet.'' zegt krio en shin geeft hem gelijk.
''hmmm, ik denk romeo!'' zegt strify dan.
''wat zetten we in?'' vraagt shin.
''de gene die verliezen gaan kijken wat er met jasper is!'' roep ik dan.
''waarom doe je dat zelf niet?'' roepen ze in koor.
''heb ik al geprobeert! maar hij zegt steeds dat er niks is!''
''oke, deal!'' roepen ze tegelijk. ineens horen we supper hard gelach van uit de woonkamer.
''WOW romeo VOL op zijn voor gevel!'' roept jasper dan. we rennen net de woonkamer in en luminor raakt romeo met een fotolijstje. jasper ligt helemaal dubbel van het lachen. shin en yu springen op romeo af en ik kiro en strify trekken luminor mee naar de keuken. jasper staat nog steeds niet uit gelachen op en loopt mee naar de keuken.
''vertel nou eens, ben je vreemd gegaan?'' vraag ik dan aan luminor.
''nee! ik ben naar die club gegaan, heb een paar biertjes gedronken, met dat meisje gedanst en toen ze me wilde zoenen zei ik dat ik homo was en ben toen weer weg gegaan! oke, ergens twijfelde ik om het te doen maar ik heb het niet gedaan! ze begon me te zoenen en ik duwde haar weg! die foto is daar net tussen in genomen!''
''en romeo zag die, werdt woedent en begon te schreeuwen. je probeerde het uit te leggen maar hij wilde niet luisteren. toen werd jij boos en begon terug te schreeuwen.'' zegt jasper dan rustig.
''ja klopt! ik snap dat hij het niet leuk vind maar kom op! hij kan toch wel luisteren!'' zucht hij dan.
''NEE DAT KAN IK NIET! KLOOTZAK! ER WAS TIJD GENOEG OM EEN FOTO TE MAKEN DUS JE HEBT HAAR WEL GEZOEND!'' roept romeo dan. luminor staat op en loopt naar de woonkamer. we lopen hem met z'n vieren achter na.
''dan heb ik haar gezoend! maar ik wilde het niet! ik duwde haar weg zei dat ik homo ben en ben toen weg gegaan! maar best als jij me niet wil geloven wat heeft het dan nog voor zin om het proberen uit te leggen en uberhaupt om nog vrienden te blijven! ik zal je een laatste plezier doen en mijn spullen pakken!'' roept hij en loopt naar boven.


Reacties:


Shinnie95
Shinnie95 zei op 30 aug 2009 - 15:53:
Meer! Meer!


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 30 aug 2009 - 0:24:
jtqeykfwkyedshjkqadsg nee hij blijven moeten

ik zat er net lekker in pff dacht eve dta ik weer veel moest inhalen


maar echt supermooi super snel wieleren jij en dan kan ik lekker verder lezen n__n