Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Eragon » Hero is deep inside your heart... » Intro...

Hero is deep inside your heart...

30 okt 2008 - 15:08

281

4

374



Intro...

In een dorp in de 22e eeuw,, Mensen die gillen en rennen voor hun leven, wat gebeurd? En wat is er aan de hand?, Eragon het meisje Weet van niks en ligt te slapen, het geluid kan haar niks boeien, altijd bang voor niks denkt ze,zeker weer een een of andere idioot die de boel op zit te raaien...
Waarom ook altijd, de meeste mensen kunnen zich niet koest houden als er een oude man gillend door de straten loopt.Er begint een te gillen en dan naog een en dan nog een en dan heb je binnen de kortste keren de boel op stelten staan.Waarom?
Langzaam valt Eragon weer in slaap...


Beschrijving Eragon...

Naam: Eragon
Geslacht:Meisje
Sterrenbeeld:Leeuw
Verliefd:Nee
Wordt gek van: Elke dag het dorp in rep en roer.
Missie: nog geen een.
Caracter:

...De volgende morgen.
Zwetend schiet ik overeind, zweet druppels op mijn voorhoofd en mijn hele bed klets nat. Waarom toch ook altijd die nare nachtmerries dat je bezweet uit je bed komt?
Jakkes,snel, het is al laat en ik moet naar oom toe om mijn brood te verdienen.

De lange weg op zo'n 22e eeuws paard.Goed zadel en goede teugels.
Maar ja als je elke dag het zelfde end af moet leggen wordt het er ook niet leuker op.
Eragon zal net op haar paard springen net als ze iets vreemds op merkt, grote voetsporen, ze lijken wel die van een draak.Draak!? Waar heb ik het nu weer over?! We zijn hier niet in de jaren voor Jezus Christus...
Wat is het eigenlijk rustig hier in het dorp, en wrm zijn de flat gebouwen nog met de balkons naar binnen getrokken?(jahaa, de 22e eeuw, balkonnen die je in kunt trekken als je op een knopje drukt om de dieven buitens huis te houden)


Reacties:


JoyceeeX33
JoyceeeX33 zei op 13 dec 2008 - 13:23:
Vet verzonnen man!!
Komt Murtagh (Ja die ene sexy jonge^^) er ook in voor ?

xx Joyce


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 30 okt 2008 - 19:22:
I love it!


MORE!


AngelSport
AngelSport zei op 30 okt 2008 - 18:10:
Thanxx Love it(L)PS je hebt je eerste reactie hier geplaatst


WhippedCream
WhippedCream zei op 30 okt 2008 - 17:36:
mooi,,