Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The Vampire Girl Are The Little Sister Of Strify - CB Story » Teil 3

The Vampire Girl Are The Little Sister Of Strify - CB Story

30 okt 2008 - 18:55

454

1

194



Teil 3

SPECIAAL VOOR LIEN!!!
Special Strify en wat erin voor komt, ze kennen elkaar al heel lang!

StrifyPov: We zijn The Grudge aan het kijken, tot opeens Gabri keihard begint te lachen. Lien schreeuwt bang naar haar dat het niet leuk is en kruipt dichter tegen mij aan. Ik sla een arm om haar heen en heb vlinders in mijn buik. Eigenlijk wil ik nu wel meer dan alleen dit. Als het in de film nog enger word, komt Lien bij mij op schoot zitten. Ze verstopt haar hoofd in mijn nek. Ze pakt ook mijn hand vast. Ik verstrengel mijn vingers in de hare. Ik haal met mijn andere hand haar hoofd uit mijn nek en nu kijken we elkaar aan. Ik kijk in haar mooie blauw-groene ogen. Onze hoofden komen dichter bij elkaar en onze lippen raken elkaar dan. Ik doe 1 oog open en zie haar mooie gezicht. Dan ga ik met mijn tong over haar lippen heen en Lien doet haar mond vrijwillig open. Zo gaan onze tongen een gevecht aan. Dan laten we elkaar los en de film is nog niet afgelopen. Ik: ‘Jongens ik ga slapen!’ Lien: ‘Ik ook.’ De rest luistert niet want die vinden die film blijkbaar veel cooler. We lopen naar boven en gaan naar mijn kamer, daar mocht Lien zolang blijven slapen van mij. Lien gaat als eerste de badkamer in. Ik kleed me alvast uit, mijn boxer houd ik aan. Dan komt Lien de badkamer uit en is ze gekleed in een T’shirt met een foto van mij erop en een handtekening van mij en daarop staat een rood hartje opgeplakt en een shortje. Ik: ‘Sexii ;-)!’ Ze begint te blozen en zegt: ‘Jij anders ook!’ Ze komt op me aflopen en drukt me achterover. En gaat op me zitten. Ze begint me te zoenen en ik haar terug. Dan draai ik het om en lig ik boven op haar. Dan gaan we tongzoenen en ga dan met mijn handen onder haar shirtje. Ik: ‘Als je niet wilt moet je het zeggen!’ Lien: ‘Nee, ik wil het! Ik ben 18!’ Ik begin te grijnzen en doe haar shirtje uit. Dan doe ik ook mijn shotje uit. Nu liggen we beide nog in ondergoed! Mijn bobbel in mijn boxer is al behoorlijk groot. Lien kijkt ernaar en begint te grijnzen. Ze pakt de rand van mijn boxer vast en trekt hem uit. Ik doe haar boxertje ook uit en pak bescherming. Ik doe hem om en ga voorzichtig in haar. Dan zegt ze: ‘Strify please!’ Ik begin te grijnzen en ga stoten. Na een poosje komen we beide klaar. Ik ga uit haar en leg me boven op haar, zodat we nog kunnen zoenen. Dan vallen we inslaap.


Reacties:


StrifyIsPorn
StrifyIsPorn zei op 30 okt 2008 - 19:02:
Nu ikke hyper actief wezen (en misselijk)!!