Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The Vampire Girl Are The Little Sister Of Strify - CB Story » Teil 4

The Vampire Girl Are The Little Sister Of Strify - CB Story

30 okt 2008 - 18:55

204

1

196



Teil 4

KiroPov: We zijn, als The Grudge bijna afgelopen is, elkaar aan het irriteren. Ik zit Yu in zijn zij te porren en Yu zit mij te kietelen. Dan stoot Lumi ons aan en wijst naar de bank waar Shin en Gabri voor zitten en Waar Lien met Strify op zaten. We zien dat Lien en Strify niet meer op de bank zitten. Alle 3 beginnen we te grijnzen. Als we naar shin en Gabri kijken zien we dat Gabri bij zijn op schoot ligt te slapen en Shin ook aan het slapen is. Ik til Gabri van Shin zijn schoot en Lumi legt samen met Yu Shin op de bank. Ik leg Gabri er dan naast en Lumi legt er een deken over. Dan ga ik naar boven en hoor kreun geluiden. Ik begin te grijnzen en hoor dat Lumi met Yu pratend naar boven loopt hoe geweldig Shin en Gabri wel niet een koppel zouden zijn. Ik stoot hun aan en ze zijn stil. Dan beginnen ze ook te grijnzen en alle 3 lopen we onze eigen kamer in. Ik kleed me om en dan in bed liggen. Na een aantal minuten val ik in slaap en droom over allemaal nieuwe basgitaartjes.


Reacties:


annebizarre
annebizarre zei op 2 nov 2008 - 15:49:
KIROOO <3333333333333333333333333333333

*gilt heel hard*

EN WAAROM DROOMT HIJ NIET OVER MIJ?

Ik droom ook elke nacht over Kiro, dus dat zou wel zo eerlijk zijn meneer kiro

*ja ik ben inderdaad best wel een beetje heel erg vaag*