Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 51 we take a day off!

crazy little thing called love CB (gestopt)

31 aug 2009 - 1:56

1949

1

199



51 we take a day off!

jasper pov
ik word wakker van mijn ringtoon en open slaperig mijn ogen.
''met jasper!'' roep ik slaperig in mijn mobiel.
''hey schatie! ik dacht ik bel even op zodat je je niet verslaapt.'' roept jason.
''ah dat vind ik lief van je! heb je lekker geslapen?''
''hmmm, beetje, ik lag niet naast jou maar ik heb wel over je gedroomt.''
''haha, en wat droomde je dan?'' vraag ik. ik zet hem op luidspreeker en sta p om me aan te kleden.
''nou, dat je me heel lief zoende en knuffelde en dat ik in jou prachtige ogen keek! en dat je me weer zoende! en dat we voor altijd bij elkaar blijven!''
''oke, lief! en hoe zit het nu met dat huisarrest gebeuren?''
''oh ja, ze pakken mijn scooter af maar ik mag mijn mobiel houden! en mijn moeder heeft jou ouders gekent dus ze willen dat je mee komt naar mij vanmiddag om je beter te leren kennen!''
''oke, en hoe kom je nou naar school? zal ik je op komen halen?''
''vind ik een heel goed idee! kunnen we nog even lekker kleffen!''
''haha, lekker in het steegje!''
''hmmm, ik heb er nu al zin in!''
''haha, oke ik haal je wel een half uur eerder op dan dat we normaal vertrekken!''
''haha is dat genoeg tijd dan?''
''hahahaha! droogkloot! ik zie je straks he!''
''ja tot straks love you!''
''love you too!'' en we hangen op. ik trek mijn shirt over mijn hoofd en stop mijn mobiel en die van jason in mijn zakken, ik pak mijn tas in en loop naar beneden waar ik de jongens al aan tref.
''morgen!'' roepen ze geirriteert in koor en shin lachend.
''morgen, wat is er?'' vraag ik aan shin.
''ik zou het niet weten!''lacht hij.
''laat me raden, strify trekt voor 10 uur geen broek aan?'' vraag ik bij de hand.
''weet jij er meer van?'' vraagt romeo geirriteert.
''geintje van shin.'' zeg ik dan. ik ga aan de tafel zitten en neem een slok van mijn glas wanneer strify binnen komt. ik spug het meteen weer uit.
''oke, nu snap ik wat je gisteravond bedoelde! maar die van jason is groter!'' roep ik net zo bijde hand en eet (met moeite) door. de rest barst in lachen uit en strify rolt met zijn ogen.
''bij de handje!'' zegt hij droog en gaat zitten.
''bijen hebben geen handen!'' roep ik droog met volle mond.
''niet met volle mond praten!'' roept strify meteen.
''ja pap!'' zucht ik en de jongens barsten weer in lachen uit.
''wacht maar tot dat jullie allemaal zonen of dochters hebben! dan lachen jullie niet meer!'' roept strify.
''haha zie je Yu al met een kind op zijn arm rond lopen of kiro met een kinder wagen roze jurkjes kopen!'' gier ik. nu ligt iedereen dubbel behalve kiro en Yu.
''ah! kom op Yu! jij en kiro gaan toch trouwen! dan hopen we natuurlijk wel op na komelingen!''
''mannen kunnen niet zwanger worden slimerik!''
''dat kunnen ze voort aan wel en ik heet geen rik!'' zeg ik droog. ik sta op en trek mijn schoenen aan.
''sinds wanneer vertrek jij zo vroeg?''
''k moet jason op halen, hij heeft een scooterverbod!'' lach ik.
''wat heeft hij geflikt dan?'' vraagt yu.
''te laat thuis! eigenlijk mijn schuld maar hij heeft het me vergeven!'' lach ik en loop weg.
''ik ga na school naar hem toe trouwens! k bel nog wel hoe laat ik thuis kom!'' roep ik en ga met de lift naar beneden.
ik stap van mijn scooter af en druk op de bel. corry doet de deur open en sleurt me naar binnen.
''hey jasper ga zitten jason komt zo! die is nog van alles aan het doen! ik begrijp die jongen soms echt niet.''
''zijn haar heeft vaak extra tijd nodig!'' lach ik.
''dat hoorde ik!'' roept hij van boven af.
''dan hoor je ook dat je moet opschieten anders kun je lopen!'' roep ik terug.
''ja, ja, ik ben bijna klaar! 5 minuten!'' roept hij.
''het is altijd 5 minuten en dan word het nog een half uur!'' roep ik dan en cora schiet in de lach.
''daar heb je gelijk in lieverd! wil je wat drinken?''
''thee als U blieft.''
''is goed, en het is gewoon je of corry''
''oke, als je dat wilt!'' ze loopt heen en weer en geeft me een beker met thee.
''als je blieft.''
''dank je wel!'' ik heb al drie keer opnieuw thee gehad en jason is nog steeds niet beneden! ik zucht en sta op.
''als hij niet komt ga ik hem halen!'' zeg ik geirriteert en loop naar boven toe.
''jason!'' roep ik en ik hoor hem wat mompelen van achter een deur. ik doe de deur open en hij staat zich in de spiegel te bekijken!
''lijk ik dik in dit shirt?'' vraagt hij ineens.
''OH je bent ZO dik! straks pas je niet meer door de deur!'' roep ik als ik naast hem sta en duw hem op zijn bed. ik druk mijn lippen op de zijne en we beginnen wild te zoenen.
''eigenlijk heb ik helemaal geen zin om naar school te gaan!'' zegt hij dan. ik grijns en zoen hem opnieuw.
''jason! opschieten anders kom je te laat!'' hoor ik zijn vader roepen.
''ja jason! anders kom je te laat! en ik ga echt geen 2 uur wachten om jou te mogen zoenen hoor!'' roep ik droog. zijn vader komt de kamer in en kijkt mij en jason vaag aan. ik geef jason een kus en knijp in zijn wang.
''ook goede morgen jasper.''
''maak daar maar slechte van! ik zag strify! NAAKT!'' roep ik met kots geluiden.
''hoezo naakt?''
''hij had een weddenschap verloren van shin en voor 10 uur trekt hij blijkbaar geen broek aan!'' roep ik overdreven dramatiesch. jason en zijn vader liggen dubbel van het lachen maar ik vind het nu toch niet meer zo grappig.
''wacht maar tot jullie zo wakker worden!'' roep ik door de kamer.jason loopt naar zijn kast en trekt er 3 shirt's uit.
''en welke?'' vraagt hij dan.
''dat je net als meiden op jongens valt betekent niet dat je je ook als een meisje moet gedragen!'' klaag ik en ga in zijn bed liggen.
''lig je lekker?'' vraagt hij droog.
''je mag er wel bij komen liggen hoor!'' grijns ik.
''ROY! kom, we komen te laat!'' roept corry vanuit de gang.
''oke, veel plezier op school! tot vanavond!'' roept roy en hij rent naar beneden. ik hoor een deur dichtslaan en dan een auto weg rijden.
''we kunnen ook hier blijven!'' zeg ik dan en grijns. jason kijkt me aan en trekt zijn shirt uit.
''ik dacht dat je het nooit zou vragen!'' kreunt hij sexy en hij komt op mijn buik zitten. hij trekt zonder moeite mijn shirt uit en begint me te zoenen.
''maar we mogen niet te veel lawaai maken, de buurvrouw is op maandag altijd vrij.'' zegt hij dan en hij glijd met zijn handen over mijn buik. ik kreun zachtjes van zijn aanrakingen en hij kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrouw.
''hoe kan ik stil zijn als je me opgeilt!'' roep ik dan. ineens gaat de telefoon en jason neemt op.
''met jason?'' vraagt hij.
''...''
''oh! dat uhm, ja dat was mijn ehhh vriendje! we hebben ineens vrij!''
''...''
''ja, zal ik vragen, dan ziet u ons nog wel! doei!'' roept hij en hangt op.
''EIKEL!'' roept hij boos.
''wat nou?''
''nu wil ze dat we langs komen en....'' dan gaat de telefoon weer ik neem dit keer op.
''met jasper!''
''ooh je bent dus bij jason! nja zeg tegen hem dat vandaag de heledag uit valt oke!'' roept martin vanaf de andere kant. jason likt geil over mijn buik en ik laat een zachte kreun los.
''jij klootzak!'' roep ik uit en herriner me dan dat ik martin nog aan de lijn heb. ''oh ja zal ik zeggen!'' roep ik dan.
''jullie waren niet van plan om nog te komen he?''
''nee niet echt! *kreun* jason fuck jou!'' roep ik en dat laatste heel geirriteert.
''oke, ik begrijp het haha, veel plezier samen!'' lacht martin en hij hangt op.
''die kreeg je nog terug!''
''ik wil iets anders terug! broek uit!'' roep ik en begin zijn broek open te knopen. hij doet het ook bij mij en uit eindelijk liggen we uitgeput van de sex naast elkaar.
''je was weer heerlijk jason!'' kreun ik geil en begin hem weer te zoenen. hij trekt me weer boven op zich en begint me te strelen.
''douche?'' vraagt hij dan en ik grijns. we rennen naar de douche en we springen er meteen onder. ik druk vele kusjes op zijn borst en buik en begin hem te pijpen. hij leunt tegen de muur aan en hij kreunt supper hard.
"ooooh! jasper!!!! oh JAAAAHHH!!! ooh!!! jasper!!!'' gaat het maar door tot dat we geklop op de muur horen.
''oh ja sharona woont hier naast!'' roept hij droog.
''jason! klep dicht!'' roept ze geirriteert.
''hou je bek Sharona!'' roep ik droog en ga veder met jason die (nog) luider door kreunt. we wisselen daarna van rol en voor de gein kreun ik nog luider dan normaal en roep extra vaak om jason.
''lul!'' lacht hij.
''daar heb jij net aan mogen zuigen klootzak.'' roep ik droog. we drogen ons af en trekken onze bokser weer aan. we gaan op zijn bed liggen en we zoenen. dan gaat mijn mobiel af.
''met jasper.'' roep ik.
''hey jas, met strify, ik hoorde net dat je de heledag vrij hebt!''
''oh, ja klopt!'' roep ik dan.
''en jij en jason gaan die zeker benutten met sex?'' vraagt hij ovebodig.
''wat ken je ons toch goed!'' roep ik droog en rust met mijn hoofd op jason zijn buik.hij streelt zachtjes door mijn haar en zucht.
''oke, misschien kun je beter daar blijven voor de rest van de week!''
''hoezo dat?''
''de rest heeft een weddeschap verloren!''
''ze moeten zeker de heledag naakt rondlopen in huis net als jij?''
''helemaal! ik laat Yu corry wel even bellen.''
''goed plan! later!'' roep ik en hang op.
''vertel.''
''weddenschap, strify heeft gewonnen en nu moet heel het huishouden naaktrondlopen! en strify gaat bellen of ik hier kan blijven.''
''soms snap ik dat je zus dacht dat ze niet goed voor je zouden zorgen weet je!''
''ja ik ook!'' zucht ik. ik druk een kus op zijn borst en leg mijn hoofd rustig neer. ik streel over zijn buik en hij trekt langzaam de dekens verder over ons heen. hij streelt me en drukt een kus op mijn voorhoofd.
''ik hou van je jasper.'' fluistert hij dan.
''ik ook van jou jason.'' fluister ik terug. ik glimlach en leg me beter tegen hem aan. konden we zo maar voor altijd blijven liggen. maar natuurlijk zijn mobiel gaat! ik zucht diep en pak hem snel voor dat hij hem pakt.
''met jasper!'' roep ik gelijk.
''hey jasper met corry! strify belde net hij brengt straks, met kledeing aan, wat spullen voor je langs en dan kun je een week bij ons blijven! ik heb je broer ook al ingelicht!''
''oke, dank u wel!'' roep ik en we hangen op.
''en??'' vraagt jason.
''ik mag een HELE week hier blijven! dus wen maar aan laat slapen en vroeg opstaan want dat word kei harde sex!'' roep ik grijnzend.
''ochtend sex is wel erg geil!'' fluistert hij kinky.
''met mij of in het algemeen?''
''alleen met jou liefje!''
''jammer dat je niet nog een rondje kan!''
''waarom zou ik dat niet kunnen?''
''kun je dat wel dan?''
''moet jij eens op letten!'' grijnst hij. we trekken onze boksers weer uit en doen nog een rondje. na luid gekreun van ons bijde ploffen we naast elkaar neer. ik kijk hem aan en begin hem weer te zoenen.
''oke, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik ben nu toch wel moe.''
''dat krijg je van 3 rondjes in een ochtend!'' roept hij droog. ik grijns en dan gaat de bel.
''dat zal strify zijn!'' roep ik en we staan op. we trekken onze boksers aan en lopen naar beneden.
''oke, hier zijn je spullen. veel plezier en goed je best doen op school!''
''oke, is goed! dan je wel!'' hij verdwijnt weer en ik en jasper lopen terug naar boven. we gaan weer in zijn bed liggen en vallen gelijk in slaap.


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 31 aug 2009 - 23:22:
bahahah dat stuk n__n echt melig of eigenlijk ik bn gwn melig nu erug melig