Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » I just hate my mom... [10]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

31 aug 2009 - 15:53

342

1

215



I just hate my mom... [10]

Robyn pov.
'Schuldig? Robyn, ik ben degene die zich hier schuldig moet voelen! Ik heb gewoon dingen voor je achtergehouden!' 'Ik vleide me tegen Taylor aan. 'Tay, luister even. Ik voelde me schuldig omdat ik je niks liet uitleggen. En ik weet de uitleg toch al: je wilde eens als een normaal persoon behandeld worden. Ik ook.' Taylor keek me niet begrijpend aan. 'Ik ben rijker als jij, idioot. Ik bedoel, kijk eens naar mijn huis!' 'Oohja. Wel, ik vergeef het je als je mij ook vergeeft.' 'Deal', lachte ik. Ik gaf hem een kus op zijn wang, en toen schoot me iets te binnen. 'Tay?' 'Ja?' 'Hoe ben je eigenlijk binnen gekomen?' Hij lachte. 'Je moeder liet me binnen. Ze herkende mij direct uit de roddelbladen.' En toen stuurde ze me naar je kamer. Ze is aardig', plaagde hij. Ik gaf hem een mep tegen zijn schouder, wat mij meer pijn deed dan hem. 'Auw', pruilde ik. Taylor moest lachen. 'Lach me niet uit', zei ik op zielige toon, waardoor hij alleen nog meer moest lachen. Ik sloeg hem met een kussen, waarop hij er ook 1 nam en mij terugsloeg. Resultaat: 1 reuze kussengevecht. Uiteindelijk stopten we toen Taylor boven op me lag en me begon te kietelen. 'Jacob Black, Ik beveel je als Alfa om nu direct te stoppen met kietelen', probeerde ik te zeggen tussen al het lachen door. Ineens stopten we allebei met lachen, en Taylors gezicht kwam steeds dichterbij, terwijl we elkaar in de ogen keken...

Taylor pov.
Ik boog mijn hoofd naar haar toe, en juist toen mijn lippen de hare gingen aanraken: 'Klop-klop.' Zwaar geïrriteerd ging ik terug rechtop zitten, en Robyn trok haar kleren recht. 'Binnen!' Haar moeder kwam binnen. 'Ik hoor dat het weer goed is tussen jullie?' We knikten allebei schijnheilig op hetzelfde moment, en moesten toen lachen. 'Mooi zo. Komen jullie naar beneden? Ik heb eten klaargemaakt.' We knikten weer, en haar moeder ging weg, maar ze liet de deur open. Robyn stond op, en trok me aan mijn hand mee naar beneden.


Reacties:


Kayley
Kayley zei op 31 aug 2009 - 16:01:
Oh
Bijna een kus! :o
Dat zou zo lief geweest zijn!
Maar die moeder....AAAH
Ik ga verder lezen.