Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » Spin the bottle - Robyn style [12]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

31 aug 2009 - 15:54

405

1

180



Spin the bottle - Robyn style [12]

Robyn pov.
Het was 2 uur 's nachts, en we hadden allemaal in een aangeschoten bui beslist om spin the bottle te doen. Ik moest als eerste. De fles wees naar Kristen, die naast Taylor zat. We hadden dit al zo vaak gedaan, en ik moest zeggen: ze was een goede kusser. De jongens begonnen te joelen, maar Taylor keek een beetje sip. Toen we klaar waren, draaide Kristen met de fles, die naar Taylor wees. Kristen keek me heel even verontschuldigend aan, en gaf Taylor toen een snelle kus op de lippen. Ik voelde me wel een klein beetje jaloers, maar ik wist dat Kristen een crush op Robert had, dus dat gevoel was snel weg. Toen was het Taylors beurt. Hij draaide de fles, en die wees naar... Pixie, die naast mij zat. Man, ik was teleurgesteld! Gelukkig bleef het gewoon bij een korte kus op de lippen -dus niet met tong en al, gelijk bij Kristen en mij- mocht Pixie de fles draaien, die bij Jackon uitkwam. En zo ging het maar verder, totdat iedereen met iedereen gekust had, behalve Taylor en ik. Die fles haattte mij gewoon! Toen iedereen moe begon te worden, stopten we, en begon iedereen af te druipen. Robert en Kellan speelden voor BOB, dus Kellan bracht Nikki en Ashley naar huis, en Robert zou Kristen mee naar zijn huis nemen, en Pixie en mij bij mijn huis afzetten. Jackson bleef bij een vriend slapen, die 2 straten verderop woonde, en Dakota en Jamie bij Taylor. Jackson en Kellan en de meiden waren al weg, en Robert was samen met Kristen en Pixie de auto gaan halen. Jamie en Dakota waren ook al naar boven gegaan. Daardoor kwam het dat Taylor en ik nu in de deuropening afscheid stonden te nemen. 'Tay, ik vond het echt leuk vanavond. 'Ik ook', beaamde hij. 'Moeten we vaker doen.' We dachten allebei terug aan een dronken Kristen en Pixie, die allebei op een tafel stonden te dansen, en Pixie die van de tafel viel, recht in Jacksons armen. We lachten. 'Zeker weten', zei Taylor met een knipoog. Ik bloosde. 'Maar weet je, volgens mij had die fles iets tegen ons, want ik heb nog geen kus van je gehad bij spin the bottle.' 'Wedden dat niemand beter dan Kristen zoent?' zei ik plagerig. 'Daar zullen we dan snel achter komen', grijnsde Taylor. Voor de tweede keer boog zijn hoofd naar me toe...


Reacties:


Kayley
Kayley zei op 31 aug 2009 - 16:10:
AAAAAAAAAH
Maar nu ga ik verder lezen.
Want gaan ze zoenen of niet?
Het zou zo irri zijn als Robert nu toetterd ofso. -,-'
Zou wel weer typisch hem zijn >,<