Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » To kiss, or not to kiss? [13]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

31 aug 2009 - 15:55

351

4

192



To kiss, or not to kiss? [13]

Taylor pov.
Net als toen die keer bij Robyn thuis, moest er natuurlijk weer iets tussen komen. Robert zijn koplampen schenen op ons. 'Wacht even', zei ik tegen Robyn. Ze knikte zielig. Ik liep naar Roberts auto. 'Rob, Robyn blijft hier slapen. Ze voelde zich opeens niet echt zo goed.' Robert deed een wenkbrauwwiebel' 'Gast, je bent erg.' Ik rolde met m'n ogen. 'Jaja, whatever', antwoordde Robert. 'Ik zie je nog wel eens. Ciao!' Robert reed door, en ik liep naar Robyn.

Robyn pov.
Taylor pakte mij aan mijn heupen vast, en ik legde mijn handen in zijn nek. 'Dus, waar waren we gebleven?' vroeg hij op verleidelijke toon. 'Volgens mij hier.' En eindelijk voelde ik zijn lippen tegen de mijne! Het was niet zoals ik verwacht had, nee, het was beter. Ik denk dat als Ashley, Kristen of Pixie me vroegen het te beschrijven, ik zou zeggen: 'Onbeschrijfelijk. En sorry Kristen, maar hij kust nog beter als jij.' Ik denk dat we zo ongeveer 5 minuten buiten stonden, totdat ik de kus beëindigde. 'Ik heb het koud', zei ik tegen Taylor. Hij lachte, en trok me mee de hal in, waar hij de deur dicht deed door gewoon met zijn voet er tegen te stampen. En toen deed Taylor iets wat ik nooit verwacht had. Hij haalde een zakje uit zijn kontzak, en vroeg me toen: 'Robyn, wil je mijn vriendin zijn?' Ik sloeg mijn handen voor mijn mond. Méénde hij dat nou?! 'Heel graag', antwoordde ik hyper. 'Dan is deze nu voor jou.' Taylor schudde iets uit het zakje, beviel mij om om te draaien, en deed toen de ketting bij me om. Hij was prachtig! 'Taylor!' fluisterde ik geschokt. 'Vind je het niet mooi?' vroeg Taylor bezorgd. 'Hij is prachtig!' 'Hij is nog niet half zo mooi als jou', fluisterde hij mij in m'n oor. Ik keek hem aan met tranen in m'n ogen, en gaf hem toen een lange kus. 'Dankje Tay.' 'Graag gedaan', grijnsde hij. Ineens moest ik geeuwen. 'Tijd om te gaan slapen', zei Taylor. Hij gooide me zo over zijn schouder, en bracht me zo naar boven.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 12 sep 2009 - 12:40:
Aaaaww<33
Taylor

Snel verder!


kimberley
kimberley zei op 31 aug 2009 - 16:34:
vlug verder!!


Kayley
Kayley zei op 31 aug 2009 - 16:13:
Aww =3
Taylor is zo lief!
Echt een droomboy.
-Zucht-
Ik wil echt heel er snel meer, want ik vind hem heel erg leuk.
En hopelijk was je vakantie leuk!


inke
inke zei op 31 aug 2009 - 16:06:
leuk
laat je het me weten als je verder bent?
xx