Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » eleven

What do you mean 'Twins'

31 aug 2009 - 17:19

299

2

291



eleven

asseblieef (A) Geniet ervan ;p omg dat zij mijn AKlerares toen ze de atlassen uitdeelde ><

Ik trek een sprint door de gang heen, en kom uiteindelijk weer buiten uit. daar zie ik Niji in een donker hoekje zitten. 'Niji' ik ga langzaam naast hem zitten. Hij kijkt langzaam op maar laat zijn hoofd weer in zijn handen zakken, ik merk dat hij gehuild heeft. 'Hij bedoelde het niet zo, dat weet je best. Hij is gewoon een beetje geschrokken van je plotselinge verschijning' eigenlijk weet ik helemaal niet of lars echt niet boos is mar ik gok maar dat de anderen hem kalmeren. 'Kom op, ga mee naar binnen. Hij haat je heus niet. Het is je BROER' ik til zijn hoofd op en kijk hem doordringend aan. 'Nee' hij trekt zijn ogen los van die van mij en zakt weer in elkaar. Zwijgend blijf ik naast hem zitten. Opeens begint hij te snikken, langzaam ga ik met mijn had over zijn rug en merk hoe hij rustiger word. 'Kom nou mee, het is hier koud. straks zit Luminor met een doodgevroren broer.' ik probeer hem een beetje op te vrolijken. 'Hij haat me, ik had neit moeten komen. Hoe kon ik denken dat hij me weer wilde zien na al die jaren.' zegt hij en zucht. 'Hee, kom op dat is niet waar, dat weet je best.' Ik kijk hem in zijn ogen aan en merk dat hij iets minder tegenstribbeld. langzaam sta ik op en pak zijn hand vast om hem omhoog te trekken. Langzaam lopen we weer naar de ingang..







Hij is kort ik weet het.. sorry daarvoor <33

maar ik heb honger -wanneer ook niet- ;p en moet huiswerk maken. --'

en het is te warm in mijn kamer dus moet dat beneden >.<

ajuuss als ik veel reacties krijg & ik vanavond nog op de PC kan kome er vanavond een nieuwe


Reacties:


dms136
dms136 zei op 31 aug 2009 - 20:20:
VEDER VEDWER

LOVE YA


realchick
realchick zei op 31 aug 2009 - 19:54:
verder
NU NU NU NU
IK BEVEEL HET XD