Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sonny Moore » Until thereés nothing left of us [1deel] » Until there's nothing left of us

Until thereés nothing left of us [1deel]

29 sep 2008 - 14:43

2152

2

370



Until there's nothing left of us

Je was altijd al Sonny's zandbakvriendje geweest. Je kende hem, sinds je geboren werd. Hij was de zoon van de beste vriendin van je moeder. Daardoor waren jullie vaak bij elkaar. Sind dien waren jullie onafschijdelijk. Jullie hadden samen jullie eerste pasjes gezet, samen hadden jullie het eerst mama gezecht, en nu je 17 was, hoopte je je eerste keer ook met'em te delen... Je wist dat hij niet op je verlfiefd was.Eigelijk wist je dat niet, maar je vermoedde het. Tijdens de lessen lette je niet op, maar keek je naar Sonny, Tijdens de les lichamelijke opvoeding viel je, zodat hij je liefdevol zou rechthelpen. Hij werd van wel als de eenzaatvan de school beschouwd, maar jij vond'em super.
De enige die over je gevoelens over Sonny wist, was Joyce, je beste 'female'-vriend. Je kon haar alles toevertrouwen, waardoor je bijna elke dag na school kwam uithuilen hoe erg je het vond dat Sonny en jij niet meer als vrienden waren. Op school was het net als andere vrienden, maar in werkelijkheid was elke seconde met hem een stukje lijden in de hemel... 'TUUUT,TUUUUT,TUUUUT,...'
Het piepende geluid van je wekker ging door je oren, naar je borst en deed je hele lijf beven. Je probeerde je arm op te hijsen, en drukte op het felrode 'uit'-knopje van het tikkende misbaksel. Met moeite stond je op en liep je naar de badkamer die net naast je met poster beplakte kamer was. Zachtjes draaide je de warmwaterkraan open, en luisterde hoe het water de oppervlakte van het bad raakte. Je deet de stop dicht, en keek naar jezelf in de spiegel. Je was jezelf vergeten te ontschinken gisteren, waardoor er allemaal zwarte plekken op je gezicht waren. Eerlijk gezegt kon het je geen barst schelen. Je nam je borstel, en begon woest je haar de kammen. Je kruin zat vol klitten, waardoor het weer een eeuwegheid duurde voor je haar knoopvrij was. Je bad was ondetussen volgelopen. Je kleedde je uit en kroop zachtjes in het lekker hete bad. Je hield je adem in, nam de douchekop en begon je haar nat te maken. Zo volgde je shampoo, zeep en contitioner om je helemaalvan onzuiverheden te verlossen. Na een tijdje ondergedompeld te zijn in het warme water, nam je een handdoek , en droogde je jezelf af. Je had jezelf nog nooit zo sloom gevoeld. Je ging naar je kledingkast, en nam je zwarte skinny jeans, je rode topje met Mr.Jack en je netten handschoenen der uit. Je kleedde je aan, en ging teug voor de spiegel staan. Je nam je eyeliner, en maakte je ogen pikzart. Ook droogde je je haren, en deed er wt gel en een speldje in. Je was klaar om er weer een dag tegenaan te gaan.
Het was dus de eerste dag van de vakantie. Jij en Sonny hadden voorgesteld samen naar Bruparck te gaan.(Belgische plek met bioscoop, quick, enz maar der woont niemand ;D google maar eens). Je nam je zak van Slipknot, en vertok naar de bushalte. Je stopte de oortjes van je Ipod in je oren, en luisterde naar de hemelse muziek van My Chemical Romance.
Eenmaal aangekomen, zag je Sonny een beetje verder op een bank zitten met een hamburger in z'n hand. Hij had er al enkele happen uitgenomen, en nam er nog een .Je liep met een cirkel om hem heen zodat e hem kon verrassen. Rustig liep je in z'n rug naar z'n schouder.
"BOUH!": riep je.
Blijkbaar was hij geschrokken, want hij liet in één keer z'n hamburger vallen.
"Het was dus niet de bedoeling dat we elkaar een hartinfarkte gingen beleveren ": grapte hij.
Je grijnzde en hielp Sonny opstaan.Je liep de Kinepolis binnen, en stelde voor van 'made of honor' de gaan bekijken. Het leek je een leuke film, maar je wou hem vooral gaan bekijken omdat je in hetzelfde geval was, en je wou zien wat patrick dempsey zou doen. Je ging naar de ticketbalie, en kocht twee kaartjes in het midden van de zaal. Al snel zaten jullie op jullie plaatsen, en gingen de lichten uit... Jullie zaten dus naast elkaar op de blauwe zetels, naar het witte doek te kijken. De lichten gingen uit, en jij deed een poging niet naar Sonny te kijken, wat goed bleek te lukken. Het begon al net als bij jullie, het hoofdpersonage was niet verlieft, tot op het moment dat de best-friend een verloofde had. Oké, dat was nu niet het geval, Sonny was op niemand, maar toch... Na enkele droevige, grappige en zielige scenes kwam hét waar je voor gekomen was: De kusscene! Het bleek een prachtige kus te zijn, en je keek naar Sonny en fanaseerde hoe het met jullie zou zijn. Je schrok toen je merkte dat hij ook naar je keek. Blosend keek je weg en keek je naar het scherm. De film boeide je nietmeer, enkel nog wat Sonny zou denken.
*hij zal het toch niet weten?! Hij vermoed toch niets?! Hij is toch niet bezorgt?!*: dacht je.
Allerlei dingen spookten door je hooft, en voor je het wist,...lag je in slaap.( ) Toen de film afgelopen was, en jullie de enigen in de zaal waren, maakte Sonny je wakker door je naam zachtjes in je oor te fluisteren. Je werd toen wakker, maar hield je ogen dicht. Toen Sonny weer iets in je oor fluisterde, bloosde je en voelde je je echt verliefd. Je deed zachtjes je ogen open, en lachte schattig naar Sonny, die nog schattiger teruglachte. Hij hielp je rechtstaan, en boog voorover om duidelijk te maen dat je op z'n rug moest springen, wat je met groot plezier deed. Je hield hem goed vast, en voelde hoe z'n hart bonsde. Je knuffelde hem, maar liet een traan omdat je wist dat het onmogelijke liefde was...
Sonny POV
Je hart bonsde in je keel toen je voelde hoe Asha(zo heet je ) je knuffelde. Je hoopte da ze het niet zou voelen, want dan zou je voor schut staan. Ze was zo licht als een veertjes, wat het nog prettiger maakte om haar te dragen.
Je droeg haar tot buiten, en liet haar toen op de grond. Je keek haar liefdevol in de ogen, maar keek toen weg, uit angst dat zij eerst het oogcontact zou breken. Je nam haar hand, en liep naar een bankje. En ging zitten. Je keek naar de maan, want die was ondertussen verschenen, en dacht dat niet alles zo mooi kon zijn als je liefde voor Asha. Moest zij maar hetzelfde voelen als jij voor haar deed... Je voelde je echt als een sul! Als je nu je gevoelens zou toegeven, zou ze niet meer tegen je praten, en ben je zowel je beste vriendin als de liefde van je leven kwijt! Het was beter zo dacht je.
Jij POV
Toen Sonny je hand raakte om je mee naar de bank te nemen, voelde je je even in de hemel. Toen hij naar de maan keek, en net wegdroomde, dacht je dat je hem ging kussen, maar je hield jezelf nog maar net tegen. Je nam je handtas, en nam met pijn in het hart afscheid van Sonny.
"Tot morgen...": zei je met een droevge stem...
Die nacht liep je slecht, net als gewoonlijk.Je kon Sonny gewoon niet uit je hooft halen. Je was blij uit je dromen over Sonny gehaald te orden door je wekker, die z'n gebruikelijke, iritante geluid maakte. Je zette hem uit, en maakte je klaar voor school. Eenmaal klaar bedacht je je dat het vakantie was, en dat het voor niets diende dat je zo vroeg opestaan was. Je besloot je handtas te nemen, en naar Sonny te gaan.
Je wist niet waarom, maar je voelde dat het ní¹ het goede moment was om je gevoelens voor Sonny te uiten. Je had hiervoor al je moed bij elkaar geraapt, en je belde aan z'n huisdeur. Hij deet open, en blijkbaar was hij ook vergeten dat het vakantie was, omdat hij ook al aangekleed was<3.
"Heey! Wat brengt jou hier?": zei hij terwijl hij de deur opendeet.
"I...ik moet je wat zeggen...": mompelde je terwijl je Sonny bij de arm nam, en hem mee naar binnen sleurde. Ondertussen kende je z'n hele huis vanbuiten. Je ging naar de living, en zette hem neer in de zetel.
Je ging naast hem zitten, en nam diep adem.
Sonny
Je hart maakte een sprongetje toen Asha voor de deur stond. Toen ze een droevig gezicht trok, en jou mee naar je woonkamer sleurde, dacht je opeens dat er iets erg met haar aan de hand was. Ze zette je op de sofa, en kwam naast je zitten. Je keek naar haar prachtige blauwe ogen, haar mooie zwarte lokken, en haar wonderbare lippen. Je kon het niet meer aan, het moest er uit! Je raakte haar hand aan, waardoor er een tinteling door heel je lijf ging. Je ging met je gezicht zachtjes naar de hare. Haar ogen werden groter, en maar eventjes later raakten jullie lippen elkaar zeer lichtjes. Een geweldige adrenalinestoot ging door je. Haar geur ging door je neus, ze rook naar rozen, voelde aan als satijn, en smaakte als de zoetste honing. Je handen betasten heel haar gezicht, en je mond ging even van de hare af, om haar lippen teder af te likken. Je mond opende zachtjes de hare, en je voelde toen de koude groed van haar tongpiercing. Jullie beide tongen speelde een spelletjes met elkaar, waardoor er nu een fantastisch gevoel door je ging. Ze stribbelde niet tegen, en deed zelfs mee. Ze hield van je! Jullie lippen raakten na enkele minuten los van elkaar, en ze beet nog zachtjes in je lip, net alsof ze afscheid wou nemen. Jullie zetten je recht en keken elkaar lief in de ogen. "Wat ik moest zeggen, was dat ik van je hield...": lachte Asha.
Je gaf haar nog snel een kusje op de wang, want je hoorde je kleine zus Janita(zoals je me vroeg ) van de trap kwam.
Janita
Nadat je net wakkergeworden was, liep je je kamer uit en besloot beneden televisie te gaan kijken. Toen je zag dat de huiskamerdeur openstond, wist je dat Sonny benden zat. Hij vergat die steeds dicht te doen. Toen je benden kwam zag je dat Asha der ook was. Je was wel bevriend met haar, maar je zou haar nooit zo begroeten. Ze was eerder een kennis.
"Heey": zei je lief tegen hun.
"Zeg Janita ga eens weg, we.. we zijn bezig!": riep Sonny een beetje wanhopig.
Je keek hun aan en zuchtte.
"Ik ben heus geen 10 meer hoor! Als jullie het aanhebben vind ik dat best oké... Sowieso moest het er van komen!"
Je zag Asha en Sonny blosend naar elkaar kijken, en je besloot snel een flesje cola te nemen, en terug naar boven te gaan. Eerlijkgezecht vond je het super dat je grote broer eindelijk gekust had met Asha! Hij was er al een eewigheid verlieft op...
Jij, Asha
Je vond Janita wel aardig, maar ze begon met de dag bitchiger te worden. Je wist dat ze het niet zo bedoelde, maareuh, t'is wel niet zo aardig zeg nu zelf . Je keek blosend naar Sonny en er ging een vlaag van geluk door je. Je had jezelf nog nooit zo gelukkig gevoeld. Je nam sonny's hand, en nam hem mee naar de voordeur. Je stelde voor naar de LP-store te gaan, waarbij Sonny entousiast akoord ging. Hij had al een tijdje oog op de LP's van ACDC.
Sonny
Toen jullie de winkel binnenstapte, had je al meteen oog op de plaat van ACDC, die je dan ook meteen te pakken kreeg. Je keek naar het prijskaartje en schrok.
*@#*%£µ&§í§+! Zo duur! 75€!*
Maar je besloot hem toch te kopen, omdat je hem al zo lang wou. Je ging naar de kassa, en kocht'em met pijn in het hart.
Asha
Je ging naar sonny, en zag het prijskaartje. Je vond het zielig voor'em.
"Ik zal de helft wel betalen hoor :3" Sonny glimlachte naar je en gaf je een tedere tongzoen. Jullie gingen terug naar buiten, en gingen samen naar een café, om iets te gaan drinken. Je ging aan een tafeltje zitten, en Sonny kwam recht voor je zitten. Het leek allemaal zo perfect. Sonny keek verlieft naar je, en haalde iets uit z'n zak.
"Doe je ogen dicht": zei hij.
Dat deet je dan ook. Toen hij oké zei deed je je ogen open. Je zag dat hij een armand vast had met een half hartje op. Op dat harte stond: I Love for(onder elkaar.) Toen je naar Sonny's arm keek zag je dat hij ook een armband had met een half hartje met dit er op: will you ever.
Toen de armbanden in elkaar geblend werden stond er: i will love you for ever. Je keek verlieft naar Sonny,en deed onmiddelijk de armand aan.
Opeens hoorde je een superhard geluid, en kwamen er zwarte plekken voor je ogen.
Je deed je ogen open, en zag dat je in je bed lag. Je keek verschrikt naar de pols, en zag geen armband. Het was net zoals je vreesde...
Het was allemaal een droom geweest...


Reacties:


Luzifer
Luzifer zei op 6 okt 2008 - 0:35:
Is het een droom,,,):
Wel heel mooi geschreven.


Mango
Mango zei op 1 okt 2008 - 17:23:
Wwoow.. ik blij dat ze iets met elkaar hadden. Blijkt het dus allemaal een droom te zijn...
Mooi geschreven.