Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 19!

You Saved Me.

30 okt 2008 - 21:41

766

2

223



Hoofdstuk 19!

Wanneer ik in mijn slaapkamer aan kom knipper ik het licht aan en sluit de deur achter mij. Ik doe mijn kleren uit,of wat je ook kleren kan noemen en leg ze neer op de bureau die in de kamer staat. Ik pak een nieuwe pyjama uit de kast en trek hem snel over mijn lichaam en kruip in bed. Ik slaag de dekentjes stevig over mij heen en knipper dan het licht uit aan de hand van het koortje boven mijn bed. In een donkere kamer sluit ik mijn ogen en val ik in een diepe slaap in de hoop een andere droom te hebben als de laatste keer. Ik droom over iets dat ik niet kan beschrijven,maar mijn naar mijn gevoel voel ik me niet meer veilig. Ik spits mijn ogen wagenwijd open en zie dat ik nog steeds in bed lig. Uit schrik knipper ik het licht aan en zonder er bij na te denken ren ik in mijn pyjama mijn kamer uit! Ik wouw er niet meer zijn, ik wouw niet alleen zijn, niet in het donker. Ik trok het mij niets van aan en rende de gangen een voor een door zonder te weten wat ik van plan was of naar waar ik aan het lopen was. bang kijk ik achteruit tot ik tegen iets opknal. Snel sta ik recht en kijk naar het geen waar ik tegen op ben gelopen maar wanneer ik tom bezorgd naar me zie kijken loop ik in zijn armen die hij veilig rond me sluit. "Alles in orde?"vraagt hij en gaat zachtjes met zijn handen door mijn haar. "Nee"zeg ik angstig en weer neemt hij me zijn kamer mee binnen. "Vertel maar"zegt hij en komt naast me zitten zodat ik me een beetje meer op mijn gemak zouw voelen. "Er is niets"zeg ik en kijk beschamend naar de grond. "Waarom loop je dan in je pyjama angstig en om 2 uur in de nacht door de gangen?"vraagt hij en kijkt me aan. Was het nog maar 2 uur in de nacht? Heb ik zo weinig geslapen. "Ik weet niet,ik..had een droom! Ik weet niet over wat,maar ik voelde me niet veilig in de kamer en wouw er gewoon weg. Ik wouw niet alleen zijn, vooral niet in het donker."vertel ik alles wat ik weet en hem misschien als een goed antwoord zal opnemen. "Er is niets aan de hand,je bent veilig zolang je hier bent,dus je kunt gerust slapen."zegt hij maar ik schud mijn hoofd. "Ik wil niet tom,ik wil niet alleen zijn in het donker"zeg ik. "Je kan hier wel slapen,voor een tijdje..tot je er terug klaar voor bent om in je kamer alleen te slapen"zegt hij en ik knik! "Dankje"zeg ik en tom schud zijn hoofd. "Geen probleem,ga maar in bed"zegt hij maar ik schud mijn hoofd. "Je gaat niet weer op de zetel"begin ik weer zoals de vorige keer; "Gaan we weer beginnen? Je weet dat ik niet wil dat je op de zetel gaat slapen"zegt hij en ik laat mijn hoofd naar beneden zakken. "Je hebt toch een 2 persoonsbed.."zeg ik en tom kijkt me aan. "Ben je er zeker van?"vraagt hij en ik knik. Links gaat tom liggen en rechts van hem kom ik te liggen. "Slaapwel"fluister ik nog toe en geef hem een kus op de wang en hij knipperd het licht uit. "Slaapwel"antwoord hij als laatste nog terug. Het was een tijdje stil maar de slaap kon ik niet vatten. "Tom.."fluister ik stil en hoor hem kreunen dat op een ja moet lijken. "Sorry"zeg ik. Niet veel later na dat ik het heb gezegd doet hij het licht aan en gaat recht op zitten en kijkt me aan. "Sorry voor wat?"vraagt hij en ik kijk naar beneden. "Heej,je mag het zeggen hoor"zegt hij en tilt met zijn vinger mijn hoofd omhoog zodat ik hem recht aan kijk in zijn prachtige,mooie,grote bruine ogen. "Dat ik zo een last bent"zeg ik en voor dat ik het wist rolt een traan naar beneden. "Je bent geen last. Als je het was had ik je nooit hier laten komen,had ik nooit goed voor je gezorgd, en had ik je nooit mee uit shoppen genomen, mee uit nemen, en je nooit hier laten slapen,dus je bent geen last,begrepen?"zegt hij en ik knik. "Vertrouw me maar"zegt hij lief en drukt een kus op mijn wangen. Met een goed gevoel leg ik me terug neer samen met tom en het licht gaat weer uit. Maar deze keer val ik in een diepe slaap. En geen enge droom,maar een droom over tom. Over mij en tom,alleen!


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 1 nov 2008 - 14:11:
Schattig.
Waarom ligt ze niet in Tom's armen?
Huphup!


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 30 okt 2008 - 21:51:
Heel snel verder, echt super gewoon «3