Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » I'm the cousin of Caspian » I'm the cousin of Caspian 13

I'm the cousin of Caspian

1 sep 2009 - 14:45

163

1

319



I'm the cousin of Caspian 13

hier is de volgende eindelijk Hoe meer reacties hoe meer ik ga schrijven dus vergeet er geen te zetten.

Het bleef even stil terwijl iedereen keek naar de plek waar Aslan daarnet nog stond. "Wat bedoelde hij?" vroeg Peter uiteindelijk. "Geen idee" mompelde iedereen. Iedereen behalve Lucy die zich net iets meer vragen stelde dan de anderen.Niet de oorzaak en niet het gevolg: dacht Lucy, betekend dat dat hij er niets mee te maken had of juist dat hij er alles mee te maken had. En als hij er niets mee te maken had. Wie was dan de oorzaak en wat zou het gevolg of gevolgen zijn? Nog belangrijker, Wat had zij met dit alles te maken? "Hallo, aarde aan Lucy" ,zei Edmund terwijl hij met zijn hand voor Lucy's ogen zwaaide. "Narnia aan Lucy zul je bedoelen" ,antwoorde lucy terwijl ze Edmund een speelse stomp gaf. De andere moesten lachen en de bedrukte stemming was grotendeels verdwenen. Maar die avond sliep niemand echt goed. Rippertjiep sliep al helemaal niet want hij had besloten om Nathan goed in de gaten te houden.


Reacties:


achiestalker
achiestalker zei op 1 sep 2009 - 18:12:
Spannend