Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 20!

You Saved Me.

30 okt 2008 - 22:25

1046

2

277



Hoofdstuk 20!

De volgende ochtend word ik wakker met een glimlach en rek me volledig uit. Wanneer ik gekuch naast me hoor komen schrik ik en zie ik tom naast me zitten met een schattige glimlach op zijn gezicht. Ik begin een beetje rood te worden doordat ik vergeten was dat ik bij hem heb geslapen. "Heb je goed geslapen?"vraagt hij en ik knik. "En goed gedroomd?"vraagt hij nu en ik schrik. Zouw ik iets gedaan hebben in mijn droom? Blozend kijk ik hem niet begrijpend aan. "Ja,ik werd wakker en je lach helemaal tege me aan te slapen"zegt hij waardoor ik lichtjes begon te blozen. "Ik weet niet,over wat ik gedroomd heb"zeg ik als uitvlucht en hij kijkt me lachend aan. "Jaja"zegt hij met een grijns en stapt dan het bed uit. "Moet ik mee naar je kamer om je kleren te halen of durf je het alleen?"vraagt hij en ik grijns. "Dat durf ik wel alleen"zeg ik en stap het bed uit en voor ik de kamer wil uitstappen draai ik me om. "Durf je toch niet?"lacht hij maar ik schud mijn hoofd. "Is het niet een stom zicht dat ik in mijn pyjama door de gangen loop? En dan nog wel uit jouw kamer kom?"vraag ik en ik hoor hoe hem begint te lachen. "Moet ik het voor je gaan halen?"vraagt hij en ik knik. Ik zie hoe hij snel een tshirt over zijn blood bove lichaam aan trek zodat hij zonder enige schaamte zijn boxer kan uit doen en een nieuwe kan aan doen en vlug een broek aan trekt. "Heb je speciale sugesties of mag ik zelf iets uit je kast pakken?"vraagt hij en ik denk na. "Nee,maakt niet uit,kies jij maar"zeg ik en hij gaat de kamer uit. Na 5 minuten op het bed te hebben gezeten en de kamer te hebben rond gekeken komt hij terug binnen met een hoopje opgevouwde kleren in zijn handen. "Ik houw dat je dit leuk vind"zegt hij en legt het op het bed neer. "Dat zal wel"zeg ik met een knipoog en pak het hoopje vast. Ik ga ermee naar de badkamer en trek het aan. Wanneer ik me in de spiegel bekijk als ik de outfit aan heb knik ik goedkeurend. Hij heeft smaak voor kleren,denk ik in mijn eigen. Sjit,mijn make up. Vloek ik tegen mijn eigen maar dan besluit ik het vandaag maar is een dagje zonder te doen,zo erg zal het nu ook wel niet zijn. Ik pak snel het rekkertje dat rond mijn pols zit en doe zo mijn haren bij elkaar in een warrige knot en stap terug de badkamer uit. "Er is iets anders aan je,niet dat je er slecht uit ziet,want je ziet er .. lekker uit,maar er is iets anders"zegt hij en gaat heel mijn lichaam af. Wanneer hij zei dat ik er lekker uit zach moest ik een blos proberen niet te voorschijn te laten komen maar toen begon ik te lachen. "Ik heb geen make up op slimpie"zeg ik en hij knikt hevig zijn hoofd. "Wist ik wel"antwoord hij waardoor ik lachend mijn hoofd heen en weer schud. "Ben je vandaag iets van plan?"vraag ik en hij haalt zijn schouders op. "Vandaag is het een wekelijkse sluitdag,dus de bar zal niet open zijn. Dus als je iets weet..."zegt hij en ik denk diep na. "Weetje wat lang geleden is"zeg ik ineens en hij schud zijn hoofd. "Zwemmen,ik wil gaan zwemmen!"zeg ik en hij kijkt me grijnzend aan. "Oke,akkoord"zegt hij en ik lach maar al snel bedenk ik dat ik helemaal geen bikini heb. "Euhm tom,ik heb wel een probleempje"zeg ik. "Ik,heb geen bikini"zeg ik en hij lacht. "Klaar om de stad in te trekken?"zegt hij al lachend en ik knik. Samen stappen we zijn kamer uit helemaal naar buiten en gaan ergens een winkel binnen waar ze bikini's verkopen. "Wat vind je van deze?"vraag ik en houw er eentje omhoog. Het is raar om met een jongen een bikini te kopen,maar tom..hij was gewoon anders als de jongens dat ik ooit al heb ontmoet. Hij had smaak voor kleren,en schaamde zich er niet voor om in een lingerie winkel tussen de rekken te snollen. "Wel mooi,maar wat vind je van deze?"zegt hij en haalt er een te voorschijn die zeker weten vele mooier is als dat ik vast heb. "Ik neem hem"zeg ik en wil hem uit zijn handen pakken maar hij schud zijn hoofd. "Ga je hem niet passen?"zegt hij en ik kijk bedenkelijk. "Misschien handig"zeg ik en hij geeft mij de bikini en ik trek hem snel aan om te zien of hem staat. Wanneer ik zie dat hem perfect past doe ik hem uit en stap het paskotje terug uit waar tom op me wacht. "Hij past"zeg ik maar hij kijkt me met een pruillipje aan. "What's up kaulitz?"vraag ik. "Ik heb het niet kunnen keuren"zegt hij en ik grijns. "Je zult het sebit kunnen keuren"zeg ik met een lichte grijns en loop richting de kassa maar hij trekt me terug aan zijn arm. "Ik betaal"zegt hij en wilt de bikini pakken maar ik trek hem naar me toe. "Pleas tom,laat mij dit betalen"zeg ik. "Zeker?"vraagt hij en ik knik. "Als je me een plezier wilt doen,laat je me dit betalen. Het is zolang geleden dat ik nog is iets zelf heb kunnen kopen,dus ik zouw het echt graag zelf betalen"zeg ik en hij knikt. "Dan wacht ik buiten"zegt hij en terwijl hij naar buiten stapt haal ik een briefje van 50 euro tevoorschijn en leg het op de toonbank. De mevrouw doet het nog snel in een zakje en ik stap dan de winkel uit. "En nu naar het zwemmbad"zegt tom en ik knik. Hij stapt de auto in en ik neem plaats naast hem en hij start hem. "Heb je wel alles bij?"vraag ik en hij lacht. "Ja,geen zorgen,er zijn genoeg handdoeken dat ik heb mee genomen,en ja,mijn zwemshort steekt weg moeder"zegt hij waardoor ik hem nepbeledigend en speels een duwtje geef waardoor hij begint te grijnzen. Een warm gevoel en veel gekriebel gaat door me'n lichaam heen wanneer ik hem aanraak en hem er nog mee lacht ook. Die jongen laat me dingens doen, dingens voelen dat niemand anders ooit kon. Die jongen zouw gewoon perfect voor me zijn.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 1 nov 2008 - 15:33:
Oeeeh.
Perfectie.
-Is eindelijk bijgelezert-
Snel verder, jij!


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 30 okt 2008 - 22:38:
Woehoe zwemmen kei tof ^^
Tom is gewoon kei lief enzu

But gewoon snel verder gaan eh ö

ly«3