Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *2*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

1 sep 2009 - 19:42

328

2

273



*2*

een beetje een saai deeltje, maar het volgende is beter!!

[Bill pov]
Ik leg me weer neer op mijn bed en een traan glijd geluidloos over mijn wang. Ik ben zo bang!! Stel je voor dat ze niet vinden wat het is, of dat er niets meer aan te doen is, dan zal ik nooit meer kunnen zingen, zal ik Tom nooit meer kunnen zoenen, hem zeggen dat ik van hem hou. We zullen nooit meer een romantisch etentje kunnen hebben of samen kunnen lachen. Waarom moest nu net mij dit overkomen?

"Ik vrees dat jullie hiermee naar de speod moeten, jongens. Hij is verlamd, maar zo te zien,-" Hij stopt even en laat zijn wijsvinger tegen mijn wang schieten. Ik maak een kreungeluidje om te laten weten dat het best pijn deed. "heeft hij toch nog gevoel." gaat de dokter verder. Tom knikt en ik zucht voor zover dat nog mogelijk is. Tom laat de dokter uit en komt dan weer bij me zitten. "Naar de spoed dan maar zeker?" Ik knik en kruip uit mijn bed om me aan te kleden. Ik doe gewoon een simpel rood T-shirt en een simpele zwarte jeans aan. Ik kijk in de spiegel en als ik me omdraai om Tom's mening te vragen zie ik hem de kamer uitlopen. Weer zucht ik en ga weer op het bed zitten. "Ik heb iets voor je." zegt Tom als hij niet veel later weer de kamer binnenkomt. Een klein wit bordje wordt samen met een blauw stiftje in mijn handen geduwt. "Lag nog in die rommelkamer." Ik knik en trek de dop van het stiftje af zodat ik wat op het mordje kan schrijven. 'Dank je.' Hij lacht. "Graag gedaan. Ben je klaar?" 'Bijna' schrijf ik op het bordje. Ik sta recht, doe schoenen aan en zet een pet op. Ik knik als teken dat ik klaar ben. "Goed, dan zijn we weg." zegt hij terwijl hij rechtstaat. Ik neem nog snel mijn bordje en stift en loop dan achter Tom naar de auto.

[reacties??]


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 15:45:
Ghehe ^^
Als je het je zo inbeeld, is het best wel grappig ='D
Maar, dat is zou het in real life natuurlijk niét zijn! Ö
xx.


VampireFangs zei op 1 sep 2009 - 20:05:
Awh,ik vind het cewl,ga vooral verder 8D
Maak me eens gauw verslaafd:3