Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 29

NL goes to Japan (saved by the bell)

1 sep 2009 - 20:16

627

0

294



hoofdstuk 29

gemaakt door FluvS

'So, Fenna, is this your first time in Osaka?' Vraagt Miku. 'Yes, it's also my first time in Japan.' Zeg ik met een glimlach. 'Do you like it?' Vraagt Teruki. 'I love it!' Zeg ik. 'We've got nothing to do right now. Are you oké with it that we teach you some Japanese?' Vraagt Kanon en ploft ner op een stoeprandje. 'Jeah!' Zeg ik enthousiast en plof naast Kanon neer. 'What do you want to know?' Vraagt Miku. 'Hi, what's your name?' Zeg ik. 'Oké, that one is easy. Konnichiwa, onamae wa nan desu ka?' Rateld Teruki in een keer door. 'That was to fast.'Zeg ik lachend. 'Oké, i'll say it word for word.' Zegt Kanon. 'Konnichiwa.' Zegt hij. 'Konnichiwa.' Zeg ik. 'onamae.' Zegt hij. 'onamae.' Herhaal ik. 'wa nan desu ka.' Zegt hij. 'wa nan desu ka. konnichiwa, onamea wa nan desu ka. That one is easy.' Zeg ik lachend. 'Oké, tell me. What's next?' Vraagt Yu-ki. 'How are you?' Zeg ik. 'Genki desu ka?' Vraagt Yu-ki. 'Genki desu ka.' Zeg ik en knik. 'Got it? Vraagt Yu-ki. 'Got it.' Zeg ik lachend. 'Next one, please.' Zegt Teruki. 'How old are you?' Vraag ik. 'That's not.. O. Nansai desu ka?' Zegt Teruki en moet lachen. 'Nansai desu ka?' Vraag ik aan Teruki. 'To old.' Zegt Hij lachend. 'Next one is for me.' Zegt Kanon. 'Speek slower.' Zeg ik. 'Why? O, haha. Momo yukkuri hanashite kudasai' Zegt Kanon. 'No, really, speak slower.' Zeg ik lachend. 'momo yukkuri hanashite kudasai.' Zegt hij overdreven langzaam. 'Momo yukuri hanashite kudasai.' Zeg ik hem na. 'You got it. This one is very easy. Anata wo ai shite iru. That means I love you. Very important.' Zegt Kanon. 'Anata wo ai shite iru.' Zeg ik. 'I love you too.' Zegt Kanon lachend. 'Hai, arrigatou.' Zeg ik lachend. 'Hé, did we said that too?' Vraagt Teruki. 'No, I already knew that.' Zeg ik. In de verte komen 2 mensen aan lopen. 'There they are.' Zegt Miku en springt op. Het meisje zegt iedereen gedag, maar loopt me voorbij. Kanon wordt boos op haar. Tegen haar zin in steekt ze haar hand uit. Ik neem die aan. 'Hé.' Zeg ik vlolijk. 'Hallo, ofzo.' Zegt ze saggo en loopt naar de deur. 'I think I'm not welcome.' Zeg ik teleurgesteld.'Saskia is a little.. She's overreacting.' Zegt Kanon om me gerust te stellen, maar het heeft niet geholpen. 'I think I'll go to the town or something. I don't want to bother her.' Zeg ik en kijk naar beneden. 'Hé, honey. I'll go with you.' Zegt Kanon en drukt zijn lippen op de mijne. 'I think I'll say sorry.' Zeg ik. kanon knikt en duwt me naar binnen. .' Zeg ik teleurgesteld. 'Saskia is a little.. She's overreacting.' Zegt Kanon om me gerust te stellen, maar het heeft niet geholpen. 'I think I'll go to the town or something. I don't want to bother her.' Zeg ik en kijk naar beneden. 'Hé, honey. I'll go with you.' Zegt Kanon en drukt zijn lippen op de mijne. 'I think I'll say sorry.' Zeg ik. kanon knikt en duwt me naar binnen. 'Saskia, kan ik je even spreken?' Vraag ik. 'Wat moet je?' Vraagt ze arrogant. 'Sorry voor dat lift gevalletje. Ik was gewoon nerveus, omdat het mijn eerste optreden in Japan was.' Probeer ik uit te leggen. 'Dat verklaard een hoop.' Zegt ze arrogant. 'Ik weet het. Soms ben ik gewoon een beetje gestrest en dat kan ik snel op andere mensen afreageren.' Zeg ik. 'Je hebt het wel lekker verpest hè. Als je dat maar weet. Ik ga het je echt niet vegeven hoor.' Zegt ze boos. Ik zucht en kijk naar beneden. 'Geintje, het is al goed hoor.' Ze lacht. 'Gelukkig.' Zeg ik en zucht opgelucht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.