Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » your love is a lie (Slash) » Steffi is back

your love is a lie (Slash)

1 sep 2009 - 20:04

466

3

259



Steffi is back

soo...sorry voor het lange wachten...xD

Ik schrik wakker van een knal uit de woonkamer. Ik sta langzaam op en loop de woonkamer in en zie Steffi naast een omgevallen stoel staan. "Wat doe jij hier!" roep ik kwaad. Steffi draai zich geschokken om. "I...ik haal even mijn spullen." stottert ze en ze word rood als ze mij alleen in een boxer ziet staan.
"Doe het snel dan" brom ik. Ik loop mijn kamer weer in en gooi de deur met een knal dicht. Ik laat me weer op het bed vallen. Ik hoor de deur open gaan. "Wat!" zeg ik.
"Ik...uhm....moet mijn kleding pakken." zegt ze voorzichtig.
"Doe dat snel dan."
Ze loopt naar de kast en propt snel haar kleding in haar tas. Ik bekijk haar stiekem van uit mijn oog hoek. Ze ziet er nu zo kwetsbaar uit. IK zou haar zo willen troosten. Nee Shin ze heeft je verraden met die gast. Ik zucht en duw mijn gezicht weer in de kussen zo dat ik haar niet hoef te zien.
Ik hoor de deur weer dicht gaan en haal mijn gezicht uit de kussen. Ik draai me om, maar schrik me dood als ik Steffi plots naast mijn bed zie staan.
"Shin....het spijt me zo!" zegt ze snikkend en de tranen rollen over haar wangen.
"Daar had je dan eerder aan moeten denken, vóór dat je met die gast het bed in dook."
"Oké ik geef toe ik zat fout! wat kan ik doen om het goed te maken."
"Door op te rotten! weg, uit mijn huis, uit mijn leven!" roep ik kwaad bij mij rollen ondertussen ook de tranen over mijn wangen. Ik sta op en duw haar richting de deur.
"Kan ik echt geen tweede kans krijgen om te laten zien dat ik wel te vertrouwen ben?" Steffi draait zich om en kijkt me met har grote blauwe ogen aan die vol staan met verdriet.
"Nee Steffi je hebt mijn vertrouwen geschend"
Ze slaat haar armen om mij heen. "Alsjeblieft, Shin geef me nog een kans om te bewijzen dat ik wel te vertrouwen ben"
"Nee Steffi daar ben je nu te laat voor"
"Asljeblieft"
"Nee!"
Steffi drukt plots haar lippen tegen de mijne. Voor een paar seconde sluit ik mijn ogen en zoen haar terug. Nee Shin ze heeft je verraden!
Ik open mijn ogen en duw haar weg. "Weg!" Sis ik.
"Shin ik weet dat je me terug wilt, geef nou toe aan je gevoelens!"
"Nee rot op!"schreeuw ik. Ik trek de deur open en duw haar de kamer uit. Ik loop naar de voordeur en open hem. "Er uit en kom nooit meer terug!" sis ik.
Steffi loopt de gang op met al haar tassen. "Tot ooit weer Shin, op een dag realiseer je je dat we bij elkaar horen." Ik gooi de deur dicht en zucht.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 27 sep 2009 - 9:43:
Verder<33


Shinnie95
Shinnie95 zei op 1 sep 2009 - 20:29:
Verder!!!


FluvS
FluvS zei op 1 sep 2009 - 20:05:
JEAH WEER EENS STUKJE

JEAH JEAH JEAH

KYO IS KAWAAII!!!

GO SHIN, GO SHIN

volgens mij staat mijn capslock aan
die smileys zijn geweldig

snel weiteren jij!!