Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *3*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

1 sep 2009 - 20:02

361

4

333



*3*

[House pov]

Ik lig met mijn voeten op de salontafel op mijn PSP te spelen wanneer mijn peieper, die ook op de salontafel ligt, afgaat. Sorry, maar wie er ook doodgaat, deze race gaat voor! Ik verleg mijn voeten wat en hoor even later een plons en ook dat mijn pieper stopt met piepen. Nadat ik mijn race gewonnen heb kijk ik op en zie dat mijn pieper besloten heeft om Stevie, mijn vis, wat gezelschap te gaan houden in het aquarium naast de salontafel. Ik vis het irritante ding uit het water en steek het dan in de microgolfoven in de hoop dat het nog werkt.

Een kwartier later wandel ik op mijn uiterste gemak het ziekenhuis binnen waar ik opgewacht wordt door mijn baas, nuja, baasin, Dr. Lisa Cuddy. "House! Waar heb je gezeten?! Ik heb je 3 keer opgepiept!" "Ik was mijn pieper zwemles aan het geven." zeg ik terwijl ik doorloop naar de lift. Ik hoor Cuddy achter me zuchten en me achter nalopen. "Jongen van 19 word wakker met verlamde wangen en kaken, wel nog steeds gevoel en-" "Te veel gekust bij het vrijen en stijve kaakspieren. Tegen de lunch is hij weer oke." "Hij slaapt bij zijn broer, en hij heeft koorts." zegt ze zuchtend. Terwijl we uit de lift stappen neem ik het dossier uit haar handen. Ik klap het dossier open en bekijk zijn testuitslagen en achtergrondgeschiedenis. "Hij is een zanger, heeft hij keelpijn?" "Nee, en ook geen opgezwollen speekselklieren." Ik duw de glazen deur van de ruimte naast mijn kantoor open waar mijn team, Dr. Eric Foreman, Dr. Robert Chase en Dr. Allison Cameron, op me zitten te wachten. "Goedemorgen, jongen, 19, verlamde wangen en kaken, wel gevoel, koorts, geen keelpijn of gezwollen speekselklieren, GO!" zeg ik terwijl ik de symptomen op het bord schrijf. "Misschien is het een hersentumor, heeft hij hoofdpijn?" Vraagt Cameron "Ik weet het niet, wat doe je meestal in zo'n situatie? Ahja, je gaat het hem vragen." "Het kan een infectie zijn." Merkt Chase op. "Ja, test hem op alle mogelijke infecties die effect hebben op spieren en geef hem steroïden." Ze staan recht en gaan naar de patient.

[reacties??]


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 9:19:
Haha, je weet goed uit zijn oogpunt te schrijven. You go girl!
Mwaa, ik hou van House. <3


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 15:48:
Ghahahaaa! *Daal*
Dat zie ik hem echt nog doen.. Piepertje in de viskom en daarna de microgolfoven in ='D
Sta versteld dat dat ding niet ontploft is! x'D
OehOeh, ben benieuwd wat er scheelt met Bill ^^
xx.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 16:06:
Oeh :3


VampireFangs zei op 1 sep 2009 - 20:07:
Snel verder 8D
AHAHAHA ,ik heb house nooit helemaal
geweldig gevonden,maar dit is cewl :3