Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 26

Drawn <-- afgerond

1 sep 2009 - 21:45

2841

1

301



26

Bill:
Het was avond en we waren terug in ons hotel. We hadden de kamers her ingedeeld. De drie meiden hadden samen de grootste kamer. En wij hadden ons verdeeld over de andere twee kamers. Vanuit de meidenkamer kwam veel gegiechel wat erop wees dat ze er een echt meiden avondje van wilde maken. Het voorval van die middag leek bijna niet te hebben plaatsgevonden.
Ik was nu bezig mijn make-up af te halen en Tom was zijn dreads aan het ontklitten. ‘Heb jij ook gemerkt dat Gustav wel een heel groot oogje op Mayi heeft?’ zei hij opeens. ‘volgens mij meer dan alleen een oogje Tom.’ Antwoordde ik hem. ‘zal Mayi ook op Gustav zijn?’ vroeg hij. ‘dat zullen de meiden wel weten.’ Antwoordde ik weer. ‘dan moet jij dat toch ook weten?’ vroeg Tom. ‘waarom zou ik… TOM!!! Ik ben helemaal niet een meisje!’ riep ik en begon Tom aan te vallen door hen klappen te verkopen. Plagende klappen hoor! Echt slaan zou ik niet doen. ‘haha… hij heeft het door hoor! En je lijkt wel op een meid! Je denkt hetzelfde en doet dat ook!!!’ lachte Tom. Ik werd pissig en begon nu op Tom te springen. ‘jij bent gemeen! En trouwens als ik op een meid lijk en zo denk en doe dan doe jij het zeker tweeling broertje!!!’ Tom wilde wat gaan zeggen maar dacht even na. Daarna werd hij stil. ‘en nu mag je sorry gaan zeggen dan ga ik van je af.’ Zei ik. ‘hmpf, ik kan er niet tegen als jij gelijk hebt en ik niet.’ Zei hij en sloeg demonstratief zijn armen over elkaar en keek me aan met een gespeelde boze blik. Ik bleef gewoon op hem zitten en deed net of er iets interessants te zien was op het plafond. ‘Oké Bill jij wint! Sorry!!!’ riep Tom uiteindelijk toen ik na een kwartier nog niet van hem af was gegaan. Ik lachte en rolde van Tom af op het bed. Daar bleven we beide liggen staren naar het plafond. ‘weet je, eigenlijk moeten we nog iemand voor Georg vinden.’ Zei ik. Tom keek me aan en knikte. ‘ja, Gustav blijkt helemaal te vallen voor Mayi maar dan is Georg straks de enige zonder vriendin!’ We keken elkaar aan en Tom zei precies wat ik dacht. KOPPELEN! We moesten gewoon een perfecte vriendin vinden voor Georg dan zou hij zich er ook bij voelen. Maar hoe…. ‘ik weet het!’ zei Tom. ‘in Oostenrijk hebben we als het goed is toch dat feest?’ Ik knikte. ‘nou lijkt mij een perfecte plek vol meiden!’ riep hij. Ja dat zou nog wel eens kunnen. We knikte beide. Dan zouden we op het feest ons best doen een vriendinnetje te vinden voor Georg.

Mayi:
Ik was echt zo blij dat Gustav me mee had genomen met Tokio hotel. Ook al wilde ik niets meer van de band weten maar dat was gewoon de schuld van mijn vader en Josh. De jongens waren totaal anders dan ik ooit had gedacht. Vooral Gustav… Bij het hotel aangekomen hadden Henna en Debio gelijk een kamer voor ons drieën afgezet. Ik wist nu al dat ik het enorm goed met de meiden zou kunnen vinden en het werd dan ook een echt gezellig meiden avondje. Dat was lang geleden dat ik het zo gezellig had gehad. Van Debio kreeg ik een nachtjapon te leen en de meiden hadden ook nog wel wat extra toiletspullen die ik mocht hebben. Zodra we tijd hadden zouden we wel de stad in duiken om nieuwe spullen voor mij te halen. Dat vond ik ook al zo lief! Ik mocht gewoon met hun mee terwijl ze me niet eens echt goed kennen en ik kreeg ook nog allemaal nieuwe spullen zonder dat ik hun ook maar iets kon geven. Ik mocht mijzelf echt wel de gelukkigste persoon ter aarde noemen.
‘En vertel eens Mayi.’ Zei Henna toen we met zijn drieën op de twee aan elkaar geschoven tweepersoonsbedden zaten. ‘wat moet ik vertellen?’ vroeg ik. ‘Dhu! Je vind Gustav leuk!’ riep ze zowat en ik deed snel een hand op haar mond en begon te lachen. ‘sssttt! Het hele hotel hoeft het niet te weten!’ De andere meiden begonnen ook te lachen en Henna schoof mijn hand van haar mond weg. ‘maar je bevestigd het wel!’ zei ze. Ik knikte en bloosde diep. ‘hij is totaal niet zoals ik gedacht had.’ Zei ik. ‘hij is veel aardiger en begripvoller dan ik dacht. Maar ik denk dat dat voor alle Tokio hotel mensen geldt.’ Debio knikte begripvol. ‘maar vind hij mij leuk?’ vroeg ik. ‘volgens mij meer dan alleen “leuk”ť hoor’ zei Debio. ’je had moeten zien hoe schattig hij eruit zag toen hij samen met jou naar ons toe kwam. Gustav was de laatste tijd al een beetje down maar hij ziet er nu veel gelukkiger uit! Volgens mij doet het hem goed dat jij er bent!’ ik bloosde weer. ‘denk je echt? Ik bedoel maar.’ Henna en Debio keken elkaar aan en daarna tuuterde Henna in mijn oor; WAT!!! Ik weet het wel meer dan zeker! Als het niet zo is dan zweer ik dat ik mijn verkering met Tom afbreek.’ Ze stak haar hand op en legde haar andere hand op haar hart. Debio moest er om lachen. ‘dan mag ik echt voor jou hopen dat je gelijk hebt want het zou wel heel erg zonde zijn als jij en Tom breken.’ Henna dacht even diep na. ‘nou ja, dan maar pech voor Tom hoor! Maar hier ben ik te zeker van.’ We moesten lachen en dolde wat. Na een tijdje waren we uit gelachen en vroeg ik iets aan Debio. ‘maar Debio, hoe heb jij de jongens nu echt leren kennen? Dat verhaal op tv was niet helemaal duidelijk vond ik. Er lag veel meer in vond ik maar het werd ook zo raar verteld.’ Debio moest lachen en keek Henna en mij aan. ‘nou, heb je nog een uurtje of drie want het is nogal een verhaal als je echt alles tot details wilt weten.’ Ik knikte en ging er even goed voor zitten. Henna pakte een kussen en ging er met haar ellebogen op leunen en Debio begon te vertellen. Ik luisterde geboeid naar haar levensverhaal. Daarna moest Henna haar verhaal vertellen. Met Henna kon ik heel goed meeleven. Zij was weggelopen en ik was weggegaan/ontvoerd zoals je het kon noemen. Toen we eindelijk waren uitgepraat over ons leven was het al ver na twaalven en besloten we maar te gaan slapen wilde we morgen nog wat kunnen doen. Ik was echt te blij dat ik nu mee mocht met hun. Dat je leven zo snel kon veranderen dankzij één persoon. En die persoon vond ik meer dan leuk en ik hoopte echt dat de meiden gelijk hadden en dat Gustav mij ook echt leuk vond. Ik hoopte het vurig en kroop met goede gevoelens onder de dekens.

Debio:
Het was inmiddels al weer zondag. We zaten weer in de tourbus op weg naar Oostenrijk. Het concert van afgelopen vrijdag was gelukkig snel voorbij gevlogen want we voelde er allemaal niet veel meer voor om daar op te treden. De jongens dan want wij meiden moesten in de kleedkamer blijven en Tom had daadwerkelijk een stel bodyguards voor onze deur geplant. We hadden dus ook niets van het hele optreden kunnen zien en na afloop waren we snel naar ons hotel gegaan om alles in te pakken. Nu zaten we dus in de bus. Het was wel druk. En met zijn allen tegelijk slapen in de bus zou ook wel even lastig worden daarom wisselde we af als er meerdere tegelijk wilde slapen. Ik zat nu achter de laptop en zag dat er mail was van Milou. Ze stuurde nu bijna elke drie dagen een mailtje met wat ze beleefd had. ‘mail van Milou!’ riep ik en gelijk kwamen alle mensen om me heen staan. Ik mocht weer vertalen dus moesten ze goed luisteren. Eerst las ik de mail voor mezelf en begon te lachen. Henna die wel Nederlands kon aangezien ze net als ik Nederlander was begon ook te lachen. ‘wat staat er in!’ riep Tom als een zeurderige kleuter. ‘ja, ik zal al gaan vertalen maar dit is echt heel leuk!’ zei ik en begon voor te lezen.

“lieve Tokio gasten!!!

Wat leuk dat er weer een nieuw lid is bij jullie groep! Jullie stellen haar wel voor hé?
nou wat een avonturen beleven jullie toch! Gebeurde er hier maar eens wat!
Met de familie gaat het heel goed. Behalve dat mijn echte vader een keer is langs geweest. Hij moest wat van me maar Flesh heeft hem de deur uit gewerkt. Daarna heb ik lang gepraat met Flesh en ik heb nu een sterke vader band met hem. Hij is meer mijn echte vader vind ik. Mama was de laatste tijd wel van slag maar waardoor is niet helemaal duidelijk. Ook Kersie is nog steeds van de rel. nu nog vraagt ze elke avond standaard waar Gustav is. Ik denk niet dat ze je ooit zal vergeten Gustav!

nu zeg ik wel dat hier niets gebeurt zowat maar eigenlijk lieg ik. Als je kijkt naar de tijd van deze mail zie je al waarom. Een mailtje om één uur ’s nachts? Dat is toch wel raar hé? Ik zal even uitleggen.
zoals jullie weten zit ik dus nu in een bandje. Maar ik heb nog niet echt verteld wie er allemaal inzitten. Nou we hebben een drumster. Dat is Kira. We hebben een gitarist, Jip, basgitarist Mick en ik dan als keyboardster en zangeres. Nou laatst hadden we een school feest en wij hadden ons opgegeven als bandje om een paar nummertjes te doen. Het was echt enorm leuk!!! (o ja bedankt Bill voor de tips.)Ook hebben we twee nummers van Tokio hotel gedaan. En het was een enorm succes! En bij Trough the monsoon zong iedereen mee! Zelfs degene waarvan je nooit zou verwachten dat ze jullie leuk vonden!
En ik vond Jip al een tijdje erg leuk. En op het podium gebeurde iets heel raars! Jip zoende me volop mijn mond in ieders bijzijn! We hebben dus nu VERKERING! Ik ben super happy! Ook zijn we als bandje van plan wat vaker op te gaan treden. Het maakt niet uit waar maar we doen tot nu toe alleen nog maar nummers die al bekend zijn. We gaan dus nog zelf nummers maken.
Ik heb bij deze mail ook een paar foto’s gedaan. Een paar van ons bandje, van mij en Jip, van mijn familie en van nog wat dingen. Die kunnen jullie zo maar gaan bekijken.
ik mis jullie nog steeds heel erg maar ik ben heel blij met mijn leventje nu! Dus voor nu:
een dikke kus aan Georg.
een grote knuffel aan Gustav
een heleboel ik mis jullie aan Henna
een poke aan Tom!
een wegkruipknuffel aan Bill
een hand en begroeting aan Mayi
en een alles aan Debio!

veel -xXx- van Milou!”ť

Ik was klaar met vertellen en we begonnen gelijk weer te kletsen. ‘Ze word ook zo snel groot!’ zei Henna. Ik knikte. ‘ik ben heel blij voor haar.’ Ik klikte hierna op de foto link en er verscheen een dia voorstelling. Op de eerste afbeelding stond Milou. Ze maakte een zwaaigebaar naar de camera en stond voor mijn voormalig huis. Op de andere afbeeldingen stond mijn huis en de tuin. Ook waren er foto’s gemaakt van Yala, Flesh en Kersie. We kwamen ook bij en afbeelding van het bandje van Milou. Een waar ze in actie waren en een waar ze gezellig bijeen zaten. Die Jip zat naast Milou en hij leek een leuke jongen voor haar. Hij leek een beetje op de mini Bill vond ik alleen dan met stijl haar en dan zonder piercings. En hij had groene ogen. Kira was een meid met rood krullend haar. Ze had een grote lach op haar mond en veel sproetjes in haar gezicht. Naast Kira stond Mick. Hij had bruin haar en een scheve lach. Hij had wel een piercing. Een in zijn neus. Het zag er wel leuk uit. De vier samen vormde een apart plaatje maar het paste wel. Na de band afbeeldingen volgde een paar foto’s van Jip en Milou samen. Dat zag er heel schattig uit. Toen was de dia voorstelling afgelopen en begon ik met een mail terug te schrijven. De rest begon weer door de bus te lopen en Bill bleef naast mij zitten. ‘Die Jip en Milou lijken wel op ons niet?’ vroeg hij. ‘ja, vond jij dat ook al?’ zei ik en ik klapte de laptop dicht. ‘Ik ga denk ik wat slapen kom je mee?’ vroeg ik en Bill stond op. We liepen samen naar een van de bedden in het slaap gedeelten. Daar kroop ik op een bed en Bill wurmde zich naast mij. Bill schoof het gordijntje voor het bed dicht. Het lag wat krap maar het was wel heel knus. Ik draaide me op mijn zij en keek naar Bill die mij weer aan keek. ‘je bent lief.’zei ik en ik tikte op zijn neus. ‘jij ook hoor.’ Zei hij en hij gaf een kusje op mijn voorhoofd. Ik giechelde en Bill kuste me daarna op mijn mond. Ik deed mee en even later lagen we dicht tegen elkaar aan. Bill streelde langzaam mijn lichaam. Ik speelde wat onzeker met zijn haar. ‘je vind dit niet eng?’ vroeg Bill. ‘een beetje.’antwoordde ik. ‘ik wil voor jou wel wat verder.’ Maar toen ik dat zei schudde Bill heftig zijn hoofd. ‘nee! Je mag alleen verder als je dat zelf wilt! Niet voor mij.’ Zei hij heftig. Ik moest wat lachen om zijn bezorgde uitdrukking maar zijn gezicht stond bloed serieus. ‘ik meen het! Tom heeft er al heel wat foutjes in gemaakt en ik ben niet van plan hetzelfde te gaan doen.’ Zei hij en ik trok een pruillipje. ‘oké meneer. Ik zal het onthouden maar wat als ik nu wel verder zou durven en jij zegt dan dit weer?’ nu schoot Bill wel in de lach. ‘ja dat zien we dan wel weer maar ik denk dat nu nog niet echt geweldig zou zijn. Niet voor jou of voor mij. De tijd zal wel komen en voor nu kan ik er al mee leven als je in de buurt bent.’ Ik kreeg een big smile op mijn mond en kuste hem weer. ‘BILL! Ik kon net horen wat jij zei over mijn foutjes!’ riep Tom ineens aan de andere kant van het gordijntje. ‘TOM! Hoelang heb je daar al zitten luisteren?’ vroeg Bill snauwerig. ‘lang genoeg broertje. En mijn “foutjes”ť komen nu toch niet meer voor? En zo erg was het toch niet!’ zei Tom weer. ‘NIET ERG?! Weet je nog die keer dat die vader van een meisje jou voor de rechter wilde slepen omdat jij het met zijn dochter had gedaan voor de eerste keer?! Of kan je je die huilende gezichten niet meer herinneren als jij ze na een dagje dumpte! Jij hebt die fouten veroorzaakt en ze waren zeker wel erg!’ Bill was nu overeind gaan zitten en schoof het gordijntje weg. ‘tja, nou, dat was toen. Nu nooit meer oké?’ zei Tom een beetje gegeneerd en hij had een rood hoofd gekregen. ‘kun je ons dan nu met rust laten meneer de player? Dan kan ik tenminste met mijn vriendin praten ja!’ Bill was nu pissig en dat was te zien. Tom stond op en hij had glazige ogen. Hij liep weg naar een ander bed en sloot daar de gordijntjes van. Bill had ook de gordijntjes van zijn bed gesloten en lag nu met zijn hoofd in het kussen gedrukt. ‘het lijkt me beter als jullie twee gaan praten.’ Zei ik en ik wilde opstaan. ‘nee.’ Zei Bill koppig. ‘jawel. Je gaat met je broer praten of je nu wilt of niet.’ Zei ik weer en Bill draaide zich om. ‘ik wil niet met hem praten. Hij geeft niet eens toe dat hij toen heel fout zat! Hij doet er maar luchtig over en ik weet dat dat helemaal niet zo is! Die player is gewoon net zo erg als toen. En dat verandert niet!’ Hij vouwde zijn armen over elkaar en keek boos en verdrietig naar boven. Ik boog over hem heem en kuste hem op zijn voorhoofd. ‘volgens mij is dat al verandert hoor! Hij heeft zich tot nu toe nog trouw aan Henna gehouden niet?’ Bill zuchtte diep. ‘ja daar heb je wel een punt alleen hoe lang zal hij dat volhouden? Ik ken die bevliegingen van hem.’ Ik lachte een beetje en gaf hem een stomp. ‘je kunt maar op een manier erachter komen of het een bevlieging van hem is. GA PRATEN! Tom kan veranderen en dat weet jij net zo goed als ik dus hup dat bed uit en ga naar hem toe.’ Ik rolde over hem heen en stapte zelf van het bed af. ‘en als ik merk dat je vanavond nog niet gepraat hebt doe ik je wat oké?’ en met dat liep ik naar het zitgedeelte.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 26 sep 2009 - 18:52:
oeeh Debio in actie ;D