Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill's gift, his gift from the gods. » Part 4.

Bill's gift, his gift from the gods.

31 okt 2008 - 14:12

292

0

182



Part 4.

‘Kom maar, dan brengen we je naar huis..’
Nog steeds verward staat ze op en valt meteen weer op haar achterste. Ik wou haar een hand reiken, niet doen dus..
‘Jij kan wel wat hulp gebruiken!’ Zei Tom terwijl hij haar optrok en haar steunde met een arm.
Ik loop nu eenzaam een afstandje van de twee af. Achja, ik moet het positief bekijken! Zonder mijn gave was ze er nu niet meer.
‘Essie, is dat je moeder niet?!’ Zeg ik ongelovig. ‘Euhm..ik..’ Ze draait nerveus haar hoofd naar achteren. Ze zwaait onzeker naar de auto. ‘Jaah. Jongens..wat moet ik haar nu vertellen?’
‘Zeg haar gewoon dat je viel met je fiets en dat we je thuisbrachten.’
‘Wel, oké..’ Zei Esther met een schamper lachje.
Tom leidt haar naar de auto en begroet haar moeder. Ik zwaai van op de stoep naar de voorbijrazende auto.
In complete stilte wandelen Tom en ik naar huis. Het lijkt wel een uur te duren, dat komt waarschijnlijk omdat het dan ook wel 7 kilometer is.
Aan onze oprit neemt Tom me bij m’n schouders. Ik kijk hem niet aan.
‘Bill, hier ga je kapot aan gaan..ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het is maar je moet proberen om nog plezier samen te maken! We vinden vast en zeker nog een oplossing.’
Wat een preek. Ik weet dat van het moment ik mijn gezicht draai, er sowieso nog tranen komen.
De pot op. ‘Pff..wat zou dat dan moeten zijn!’
‘Dat zien we wel..kom nu eerst binnen, ’t is ijselijk.’ Zegt Tom bibberend.
Ik veeg mijn tranen weg en probeer zo onopvallend mogelijk binnen te gaan.
Maar natuurlijk, als ik de trap op sluip, trekt mam me terug. ‘Biilll… ach, wat is er dan?’
‘Gewoon slechte dag op school, da’s alles. Mag ik nu gaan?’ Zeur ik.
Bezorgd knikt Simone.
ik wil Esther..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.