Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 28

Drawn <-- afgerond

2 sep 2009 - 8:23

3089

2

323



28

Tom:
Op maandag was het lekker rustig. Ik kon heerlijk lang uitslapen en de hele dag lekker luieren. FOUT!!!
Henna maakte me al om acht uur wakker voor een stuk joggen in het bos. Oké ik ging mee om haar een plezier te doen en eindelijk weer in het huisje dacht ik van het gezeur af te zijn. Niet dus… Debio vroeg of ik kon helpen met iets repareren. Ja dat heb ik toen drie uur lang gedaan. De ketel van het huisje gerepareerd. Nu rust? NEE!!! Mayi moest ik helpen met het soppen en boenen. Vier uur lang dat hele huis schoongemaakt! En mijn rust kreeg ik nog steeds niet. Bill kreeg het overal voor elkaar om zichzelf op te sluiten en dit keer in de badkamer. Ofwel een uur lang aan een slot morren. En als klap op de vuurpijl moest ik ook nog de chauffeur helpen want onze eigen chauffeur had een lekke band bij de bus ontdekt.

En ik maar denken dat ik kon rusten. De volgende ochtend hebben ze me ongeveer het bed uit moeten sleuren. Bill had geroepen dat we die meet&Greet hadden. En daar zaten we dus nu. In een kleedkamer. Op een stoel. En dan met van die giechelende fan meiden die je om de haverklap verliefd aanstaren. Ik was te moe dus had mijn gedachtes er dus echt niet bij. Na drie uurtjes was het hele gebeuren gelukkig afgelopen en ben ik in het huisje als een blok in slaap gevallen.
‘Tom! We moeten ons klaarmaken! We gaan over een uurtje hoor!’ riep Gustav vanaf de woonkamer. Kreunend stond ik op uit het bed en liep naar de badkamer met mijn kleren over mijn arm. Ik stapte in de badkamer onder de douche en waste mezelf. Daarna droogde ik me af en kleedde me aan. ‘kan ik binnenkomen Tom? Ik moet mijn make-up nog doen en bij de meiden mag ik niet naar binnen!’ riep Bill van achter de badkamer deur. ‘de deur is open!’riep ik terug en Bill kwam binnen. Hij kwakte zijn tas met make-up zooi op de wastafel en begon eyeliner op te doen voor de spiegel. ‘we moeten vanavond wel goed kijken of er iemand voor Georg bij zit hé?’ vroeg hij. ‘ja, maar wat doen we als Georg er achter komt dat wij degene zijn die hem behangen met meiden?’ Bill dacht even na. ‘ik denk dat we sowieso al moeten rennen, maar we kunnen ook zeggen dat hij de enige was die zo de meiden kon afleiden zodat wij met onze eigen meiden rustig konden dansen?’ ik knikte. ‘het is of wegrennen of de waarheid niet geheel vertellen. Ach joh hij zal het wel begrijpen.’ Ik had normaal een hekel aan liegen. Maar dit deden we voor Georg dus dan mocht een kleine verdraaiing toch wel?
Ik was klaar met mijn dreads in de wax zetten en Bill had zijn make-up af. We liepen naar de woonkamer waar de andere jongens al zaten te wachten. ‘de meiden komen er zo aan als het goed is.’ Zei Gustav tegen ons en wij gingen ook nog maar even op de bank zitten. Na een kwartiertje kwamen de meiden giechelend de trap af.
Henna had haar zwarte haar gekruld en droeg een felgroen topje met spaghetti bandjes. Daaronder een strakke blauwe skinny met haar favoriete gympen. Ze had kleine zilveren hangertjes in haar oren en een rij plastic felgekleurde armbanden om. Mayi had haar haren los en droeg een rokje met veel plooien. Daarbij een driekwart mouwen shirtje in het rood. Ze droeg open schoentjes met een lage hak en had ook een stel oorbellen en armbanden om. Debio had haar haar opgestoken met wat losse plukjes die er nog bij hingen. Ze droeg ook een rok maar wel een die ongeveer tot haar knieën kwam. Ze droeg een topje met fluwelen rode randjes en een mooi koord wat aan de voorkant er doorheen liep. Ze droeg haar hoog opgeveterde laarzen en had oorbellen en een kettinkje om. ‘jullie zien er goed uit.’ Zei Georg en deed de deur open. ‘zullen we dan maar?’ We liepen naar de tourbus. Die zou ons afzetten een paar meters voor het gebouw zodat we wat onopgemerkter binnen konden komen.

Georg:
We werden gelukkig niet echt herkend toen we eenmaal binnen waren. Het geluid was precies hard genoeg en de zaal zag er goed uit. Een grote dansvloer met tafeltjes aan de zijkanten, een grote bar in een hoek, een trap naar boven waar meer tafeltjes stonden en het geluid iets zachter was en een podiumpje waar op gedanst kon worden. De meiden trokken mij en Gustav gelijk al de dansvloer op terwijl Tom en Bill drinken gingen halen. ‘ik kan niet dansen!’ riep Debio naar Henna. ‘dat kan je wel hoor doe gewoon mee!’ Ze pakte elkaars handen en die van Mayi en draaide wat rond. Ze lachte wat en Debio had al snel de smaak te pakken. Even later kwam Bill terug met wat te drinken. Ik zag Tom met een paar meiden smoezen en op mij wijzen. Daarna liep hij fluitend weg naar Henna die hem een beetje boos aankeek. Toen Tom haar zag gaf hij haar een kus en trok haar mee.

De avond vorderde en ik wilde het liefst eigenlijk nu weg. Ik had nu doorgekregen waarom Tom en Bill om de haverklap aan het smoezen waren met meiden. Telkens kwamen er weer meiden naar me toe die me probeerde te versieren. Tom en Bill probeerde me dus te koppelen. Ik had eindelijk de meiden afgewimpeld en liep nu de trap op naar het iets rustigere bovengedeelte. Er waren bijna geen tafeltjes meer vrij dus liet ik me maar ergens bij ploffen. Er zat maar een meisje met haar hoofd op de tafel. Ze bleef met haar hoofd op de tafel steunen en dus legde ik mijn hoofd ook maar op de tafel. ‘ook al een pestavond?’ vroeg ik aan haar. Ze draaide haar hoofd iets opzij maar haar ogen bleven naar het tafelblad staren. ’helemaal, ik moet met mijn broer mee omdat hij op mij moet passen en hijzelf de dj is.’ Ze wees met een hand richting de draaitafel. ‘o oké, ik heb de pech dat mijn vrienden me proberen te koppelen aan meiden maar dat hoef ik niet.’ Ze knikte en haalde haar hoofd toen van de tafel. Ik volgde haar voorbeeld en keek haar nu aan. ‘Georg is de naam.’ Zei ik en ik schudde haar hand. ‘Chidi.’ Zei ze en wenkte een barjongen die langs liep. ‘doe maar twee biertjes.’ Zei ze en de barjongen kwam even later terug met de twee biertjes. Chidi pakte haar portemonnee en betaalde. Daarna gaf ze een glas aan mij. ‘dank je.’ Zei ik. ‘de tweede ronde is voor mij oké?’ ze lachte. ‘afgesproken dan.’ Ik bekeek haar eens goed. Ze had blond haar en groene ogen. Ze had ook wat sproetjes rond haar neus en had een leuke glimlach. Ze droeg voor zover ik kon zien normale kleding. Een spijkerbroek en een T-shirt. Vrij normaal dus maar ik kon het erg goed met haar vinden en ik vond haar mooi om te zien.
We hadden nog twee biertjes op en de hele tijd gewoon gepraat. Chidi wist wel wie ik was en zei dat ze het niet zo bijzonder vond om met mij te praten. ‘jij bent ook maar een mens.’ Zei ze en ik gaf haar gelijk. Het was juist wel prettig want ze behandelde je niet als een of andere ster of god. Ze deed gewoon heel normaal.
‘zullen we dansen?’ vroeg ik na een tijdje. Chidi stond op en we liepen de trap af naar de dansvloer. Ze trok me gelijk mee en we danste samen een beetje lachend. Toen we moe werden zei ik dat ze even mee moest naar de anderen. Die had ik aan een tafeltje ergens achterin zien zitten dus trok ik haar mee. Toen ik aan kwam lopen naar het tafeltje zag ik Tom en Bill elkaar raar aankijken en daarna zich tot mij en Chidi wenden. ‘wie is dat Georg?’ vroeg Henna. ‘dit is Chidi. Ik kwam haar boven tegen toen ik weg was geglipt van al die flirtende meiden, waar ik Tom en Bill nog wel voor terug zal pakken.’ Zei ik en Tom en Bill liepen rood aan. Iedereen stelde zich even voor en schoven daarna wat op zodat wij twee ook konden zitten.
Het werd nu gelukkig wel gezellig en we praatte veel. Chidi zei dat haar leventje eigenlijk een en al saai was. ‘je gaat naar school en komt weer thuis en nu is het werken en je komt thuis. Ouders die heel normaal zijn en het enige rare is je oudere broer die sowieso al van mars komt. Heel saai dus.’ Wij moesten er om lachen en vertelde wat wij eigenlijk allemaal deden. ‘kijk dat heet niet saai.’ Zei ze. ‘nou na een tijdje raak je het ook beu hoor.’ Zei Tom. Zo vorderde de avond dus weer verder en ik begon te merken dat ik Chidi leuk vond. En werd een langzaam nummer gedraaid en Henna trok Tom mee. Mayi vroeg aan Gustav of hij wilde dansen en hij werd enorm rood en ging stotteren. ‘haha Gussie! Kom nu maar gewoon het maakt mij niet uit of je wel of niet kan dansen. Je gaat gewoon mee.’ Zei Mayi en trok Gustav mee. ‘het lijkt erop dat hier alle meiden degene zijn die de jongens de vloer op trekken dus doe ik maar mee. Georg wil je dansen?’ vroeg Chidi en ik stond overeind en we liepen samen de dansvloer op. Bill en Debio kwamen wat later ook de vloer op en ik had mijn handen om Chidi geslagen. We schuifelde nu een beetje rond en giechelde wat. ‘ik vind je leuk.’ Dacht ik en voor ik het wist flapte het mijn mond uit. Ik werd wat rood en durfde haar niet aan te kijken. Ze lachte even. ‘mijn leven is opeens deze avond niet meer zo heel saai.’ Zei ze en ze tikte tegen mijn kin zodat ik naar haar moest kijken. Ik boog me iets voorover en even later voelde ik zachte lippen de mijne raken. Onze tongen vonden elkaar en we gingen op verkenning uit.

Na nog een uur te hebben gedanst lieten we ons weer bij een tafeltje neer ploffen. ‘weet je zeker dat je me leuk vind?’ vroeg Chidi. ‘niet omdat het door de alcohol komt of omdat je gewoon even iemand zoekt?’ ik lachte en bekeek haar eens goed. ‘nee, ik vind je echt leuk om wie je bent en ik zweer dat ik dat niet lieg. Ik zweer het op…. Op Tokio hotel.’ Ze glimlachte en keek me aan. ‘wanneer gaan jullie weer?’ vroeg ze. ‘over een weekje ongeveer. Maar als we elkaar dan nog steeds zo enorm leuk vinden kan ik eventueel regelen dat je met mij en Tokio hotel mee gaat?’ Ze glansde bij het idee. ‘dat zou ik wel heel leuk vinden maar tja mijn ouders. Daar zal ik het eerst aan moeten voorleggen. Ze vinden het meeste prima wat ik doe maar hier zal ik moeite mee krijgen. Ik kan niet zomaar hals over kop met een jongen mee gaan. Ook al is het een ster. Zelfs al zou het de koningszoon van weetikhetwat zijn dan nog zou ik niet zomaar me mogen. Ik denk dat ze je eerst willen ontmoeten om te kijken of het echt wat is.’ Ik knikte. ‘nou dan doen we dat toch? Ik ga hier niet moeilijk over doen. Als jou ouders mij willen ontmoeten eerst dan is dat prima. Wat dacht je van morgen middag? We hebben eerst een of andere saaie stadstoer en daarna vrij dus kunnen we mooi dan gaan.’ Ik was altijd vrij makkelijk met dit soort dingen. Niet moeilijk doen gewoon kijken naar wat nodig is en dat proberen. Chidi knikte. Ze was perfect voor mij. Even makkelijk en oprecht. Wel raar. We kende elkaar nu pas een paar uurtjes en ik had het gevoel of ik haar al jaren kende en als vriendin had!

Rond drie uur stond ik op. ‘ik denk dat we beter terug naar ons huisje kunnen. Morgen word saai maar ik wil geen wandelende zombie zijn.’ Debio en Bill die nog aan ons tafeltje zaten knikte. ‘ik ga Tom en Henna zoeken kijk jij dan naar Gustav en Mayi?’ Zei Bill tegen Debio en de twee stonden op en gingen de dansende massa weer in. ‘ik zal mijn broer even moeten zoeken.’ Zei Chidi. Eigenlijk wilde ik vragen of ze wilde slapen maar dat vond ik nog een beetje te vroeg. ‘je wilt dat ik blijf slapen?’ hoorde ik Chidi zeggen. ‘ik heb dat toch niet hardop gezegd?’ zei ik. Ze schudde haar hoofd. ‘nee, je zei het niet maar ik dacht dat je zoiets wilde. Ik wil best blijven slapen. Maar meer niet.’ Ik keek haar verwonderd aan. Het leek echt of we al veel langer hadden dan deze avond. ‘nou, ik zou het wel leuk vinden als je mee kwam.’ Zei ik een beetje verlegen. ‘nou dan doen we dat toch? Kom wel even mee naar mijn broer. Zo te zien is er een dj die het van hem heeft overgenomen dus zal hij nu wel bij de bar hangen.’ Chidi pakte mijn hand en trok me richting de bar. ‘DENNIS!’ riep ze naar een jongen die aan de bar hing. Hij draaide zich om en glimlachte naar zijn zusje. De jongen was blond en had hele witte tanden. Een oorring had hij in zijn oor en hij droeg simpele kleding. ‘daar ben je dus chip! Ik kon je al niet vinden in de massa.’ Chidi wende zich even naar mij. ‘dit is mijn broer dus. Dennis. Hij noemt me altijd Chip.’ Ik stak mijn hand uit naar Dennis en stelde mijzelf even voor. ‘ik wilde vragen of jij aan mam en pap wilt doorgeven dat ik vannacht bij Georg slaap. En dat we morgenmiddag naar huis komen met de groep zodat ze hem kunnen ontmoeten. O ja, Georg is dus mijn vriendje.’ Ze zei het allemaal heel simpel en Dennis knikte. ‘je hebt jeweetwel bij je?’ vroeg hij aan haar en keek haar scherp aan. ‘ja ja ik heb mobiel en rubbertjes mee maar dat waren we nog niet van plan hoor Dennis! Ik ken hem pas deze avond alleen kan ik zo goed met hem overweg dat het wel eeuwen lijkt dat we elkaar kennen. Maak je dus maar geen zorgen oké?’ Dennis knikte. ‘ik ga dan nu, goed broertje?’ zei Chidi en ze knuffelde hem. ‘Hé, ik ben dik vier jaar ouder hoor! Ukkepukke zusje!’ Chidi lachte en gaf hem nog een kus op de wang. Daarna trok ze me weer mee. ‘niet vergeten te zeggen hé?!’ riep ze nog en we liepen naar het tafeltje waar de rest al stond te wachten. ‘Chidi blijft slapen.’ Deelde ik mee en iedereen stemde toe.

Bij ons huisje aangekomen ging iedereen vrijwel onmiddellijk richting badkamer. De meiden hadden boven de badkamer voor hun afgebakend. ‘jullie nemen die beneden maar want deze is luxer!’ hadden ze massaal geroepen.
Nu stonden Bill en Tom voor me in de badkamer met gebogen hoofdjes. Net kleine kindjes die straf krijgen van hun vader. ‘mag ik nu dan een verklaring voor jullie koppelplan?’ vroeg ik. ‘nou ja… we… het zit zo.’ Ze waren wat aan het hakkelen. Tom nam uiteindelijk het woord en op de helft van hun verhaal nam Bill het over. ‘…en dus wilde we dat jij net als ons drieën ook een vriendinnetje zou krijgen want dat zou leuker voor jou zijn.’ Ze waren klaar en keken nu heel diep naar de grond. Ik deed net of ik heel boos was. ‘dat was een enorm fout iets jongens. Ik had zelf ook wel een vriendinnetje kunnen zoeken en die tutters die jullie uitzochten waren niks. Ik moet jullie nu eigenlijk de huid vol schelden en jullie een maand lang negeren maar dat doe ik niet. Want zonder die domme truc van jullie was ik Chidi nooit tegengekomen.’ Ik toverde een lach op mijn gezicht en de jongens keken even lastig naar mij. Daarna lachte ze verlegen. ‘sorry Georg we beloven dat we niet meer met relaties zullen bemoeien.’ Zei Tom en ik zag wel dat ze hun vingers kruiste achter hun rug. Ik deed maar alsof ik dat niet gezien had. ‘mooi dan, maar nu gaan jullie je wassen en naar bed want volgens mij hebben jullie ook een pittig aantal biertjes op. De jongens gehoorzaamde en gingen aan de slag met tanden poetsen en make-up en haren doen. Gustav kwam naast mij staan. ‘af en toe word ik wel eens bang van je hoor! Je weet gewoon die tweeling te laten doen wat je wilt!’ we lachte en gaven elkaar een box.
Toen ik klaar was liep ik mijn slaapkamer in waar Chidi al op het bed zat. Ze had zo te zien een pyjama van een van de meiden aan en haar haren lagen losjes over haar schouders. Ze had een boek in haar handen en zat nu op het puntje van het bed te lezen. ‘ik ben er hoor.’ Zei ik zacht zodat ze niet zou schrikken. ‘ik moest even de jongens op hun kop geven van vanavond.’ Chidi glimlachte en klapte het boek dicht. ‘de meiden zijn heel aardig vind ik. Ze zij wel wat jonger maar hebben wel drie keer zoveel meegemaakt als ik in mijn hele saaie leventje. Debio heeft me dit boek gegeven. Het is gelukkig Engels.’ Ze tikte op de voorkant. ‘ik ben blij dat je het kunt vinden met de meiden. En ja ze hebben dat wel veel meegemaakt maar jij bent veel leuker! Althans dat vind ik. Ik wil juist een vriendin die niet teveel heisa heeft.’ Ze moest lachen en kroop daarna over het bed en sloeg de dekens open. ‘vind je het niet erg als ik nog wat ga lezen? Dit boek is echt heel leuk.’ Ik knikte en stapte het bed ook in. ‘van mij mag je gerust door lezen hoor. Maar het is wel al bijna vier uur dus niet al te lang oké?’ ze knikte en pakte het boek. Na vier bladzijdes had ze er al genoeg van en knipte haar nachtlampje uit. Ze viel naast me in slaap en mijn oogleden sloten ook snel. Het voelde prettig met iemand naast je. Bill en Tom hadden wel een beetje gelijk gehad. Ik had het gemist iemand bij me te hebben.


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 4 feb 2010 - 20:33:


sterretjhu
sterretjhu zei op 27 sep 2009 - 11:31:
aah lief