Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » This trip ends in a weird world.[Twilight - Jasper Hale] » The Legends.

This trip ends in a weird world.[Twilight - Jasper Hale]

2 sep 2009 - 14:53

310

5

236



The Legends.

When you can live forever, what doy ou live for?

Ik besloot weer een bezoekje te brengen aan Will, een oude, Indiaanse man. Hij woonde in België, maar is afkomstig van Amerika. Ik was telkens gefasineerd door de Indianen legendes van hem. Hij hield altijd vol dat de mythische wezens in z'n verhalen bestonden, de Koude Wezens en de Geestewolven. En op de een of andere manier geloofde ik hem, tegen beter weten in. "Ha Marie! Kom je me weer even bezoeken?" Daar waren z'n lachrimpeltjes weer."Ja Will, m'n vaste routine, he!" Ik begroette hem en liep z'n huis in. Ik was er telkens door gecharmeerd. Door de oude kastjes en de mooie zetels."Ga maar zitten! een cola, zeker?" Ik knikte en liep de woonkamer in en ging in de vertrouwde stoel gaan zitten."Alsjeblieft." Ik bedankte hem en hij ging in de zetel voor me zitten."Ik heb een leuke verrasing voor je!" Hij was altijd zo actief voor z'n leeftijd, hij zag er minstens 60 uit. Een nieuwsgierige uitdrukking sierde m'n gezicht."Volgende week ga ik naar de Quileutes, in Forks. En ik vroeg me af of je het leuk zou vinden om ze ook een bezoekje te brengen." Ik was zo verrasd."Tuurlijk! Ik zou niet liever willen!" Ik was ondertussen 17 en ond dat ik heus wel eens het land uit mocht. en m'n moeder kennende, zou ze me niet tegenhouden om met Will mee te gaan. Ze kende de man ook erg goed."Dan kun je met Billy's zoon de buurt wat gaan verkennen. Hij is een jaar jonger dan je, maar ik weet zeker dat je je goed zult vermaken met hem!" Ik herinnerde me de foto die hij me ooit eens toonde. Er stond een oude man in een rolstoel op en een jongen met lang, zwart haar en een kinderlijk gezicht. Ik hoopte dat ik me ok zou vermaken, maar daar was ik niet zo onzeker van.

Reactie's!!

xoxo'


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 2 jan 2010 - 16:31:
meer<3
x


Earlinde
Earlinde zei op 29 dec 2009 - 16:55:
shnell verder!

laat je het me weten??

*gaat dit nog verder?*


Juliette
Juliette zei op 12 sep 2009 - 18:32:
Nice<33


Remii zei op 3 sep 2009 - 17:53:
Leuk! Verder?


MissCullen
MissCullen zei op 2 sep 2009 - 18:02:
verduuur:d leuk verhaallllll:d


xxx