Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *4*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

2 sep 2009 - 18:37

271

5

302



*4*

Ik kijk naar mijn pieper en zucht dan. Ik neem mijn stok, die ik aan het bord gehangen had, en ga naar het kantoor van Cuddy. "Ik heb een nieuwe pieper nodig." zeg ik terwijl ik de deur opengooi en binnenwandel. "Waarom?" vraagt ze zuchtend, waarschijnlijk omdat ik weer gewoon binnengestromt kom. "Ik vrees dat hij de afdroogprocedure van mijn zwemles niet overleefd heeft." Ze zucht. "Wat heb je ermee gedaan?" "Hij heeft een sauna gehad." "Overmorgen heb je hem." zegt ze terwijl ze met haar ogen rolt. "Oke, ondertussen kan je me bereiken op Cameron haar pieper." zeg ik terwijl ik haar kantoor weer uitwandel.

[Tom pov]
Een meisje met bruin haar en een witte doktersjas komt Bill's kamer binnen. "Hallo, ik ben Dr. Cameron, 1 van je broer's dokters." Ik knik en ze gaat met een baxer naar Bill's infuus. "Wat geef je hem?" "Steroïden." "Dus, jullie weten wat hij heeft?" "We denken dat hij een infectie heeft, steroïden zijn een algemene behandeling tegen infecties, zo hebben we genoeg tij om uit te zoeken welke infectie het precis is zodat we de juiste meicatie kunnen toedienen." Ze kijkt Bill aan. "Heb je hoofdpijn?" Hij schud zijn hoofd. "Oke." ze koppelt het infuus aan en gaat dan weer weg. Ik neem Bill's hand vast en kijk hem aan. "Alles komt goed, geloof me." Ik druk een kus op zijn lippen en hij knikt. Met mijn duim wrijf ik over de rug van zijn hand en als ik even later opkijk zie ik een traan op zijn gezicht. "He, wat is er?" Hij slikt en neemt zijn bordje. 'Ik voelde je kus niet'


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 15:50:
Gah, ik wist wel dat dat piepertje het niet zou overleven! x'D
&AwAw; dat is zo zielig! =(
Dat alles maar snel weer goedkomt ^^
xx.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 16:08:
o.o
De laatste zin o.o'
Ahhwww!!!!


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 4 okt 2009 - 19:37:
aaahh zoo zielie!!


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 8 sep 2009 - 18:04:
OMG, wat zielig..
dat laatste zinnetje

Love it <33

en house is geweldig hihi...

ook al is het een eikel

xxx <33


VampireFangs zei op 3 sep 2009 - 14:13:
Awhh,als ik hem kus
zal hij dat wel vullen x3
Go Ahead.